Onko tämä ihan tavallista?

Onko tämä ihan tavallista?

Käyttäjä irja aloittanut aikaan 22.05.2008 klo 10:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä irja kirjoittanut 22.05.2008 klo 10:16

Hei,

En tiedä teenkö kärpäsestä härkäsen, mutta vaan mietityttää, missä menee nykyään raja vai meneekö rajaa enää missään. Näin muutama päivä sitten mieheni yhden sähköpostiviestin, jonka hän oli saannut entiseltä naistyökaveriltaan. Viesti käsitteli enimmäkseen jotain entisiä yhteisiä töitä, mutta sitten loppupuolella nainen kertoi, miten oli niin mukavaa nyt, kun hän on ihastunut/rakastunut. Ja viesti loppui sanoihin halauksin ja nimi alla.

Mieheni seikkaili viime vuonna toisen naistyökaverinsa pauloissa, jota vieläki toisinaan käsittelemme. Jäimme yhteen, mutta olen se loukattu ja petetty enkä pysty vielä mieheeni luottamaan.

Ja nyt törmään uuden naisen viestiin, mikä loppuu sanoihin halauksin. Tätä siis kysyn, että kirjoittaako joku työkaverilleen sähköpostiin ”halauksin” ihan muuten vaan, voiko sellaista kirjoittaa ihan vaan niinkuin kaverille. vai onko siinä heti joku tykkäämis-juttu mukana.

Itse en kirjoittaisi ”halauksin” työkaverilleni muuten kuin että vaikka lohduttaisin häntä jostain tai onnittelisin jostan upeasta jutusta, mutta en mitenkään tavallisesti muuten kuin että sitten tykkäisin tästä työkaverista.

Eihän tämä iso asia ole, mutta olen viime vuoden jälkeen niin tarkkana, että onko jotain uusia mylleryksiä tulossa.

Mitä olette mieltä?

Onko enää mitään rajaa olemassa, mitä viesteissä kirjoitetaan? Ja kenelle kirjoitetaan? Kyllä tämän naisen pitäisi tietää, että mieheni on naimisissa ja silti hän lähettää miehelleni halauksia.

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 22.05.2008 klo 15:16

irja kirjoitti 22.5.2008 10:16

Hei,

En tiedä teenkö kärpäsestä härkäsen, mutta vaan mietityttää, missä menee nykyään raja vai meneekö rajaa enää missään. Näin muutama päivä sitten mieheni yhden sähköpostiviestin, jonka hän oli saannut entiseltä naistyökaveriltaan. Viesti käsitteli enimmäkseen jotain entisiä yhteisiä töitä, mutta sitten loppupuolella nainen kertoi, miten oli niin mukavaa nyt, kun hän on ihastunut/rakastunut. Ja viesti loppui sanoihin halauksin ja nimi alla.

Mieheni seikkaili viime vuonna toisen naistyökaverinsa pauloissa, jota vieläki toisinaan käsittelemme. Jäimme yhteen, mutta olen se loukattu ja petetty enkä pysty vielä mieheeni luottamaan.

Ja nyt törmään uuden naisen viestiin, mikä loppuu sanoihin halauksin. Tätä siis kysyn, että kirjoittaako joku työkaverilleen sähköpostiin "halauksin" ihan muuten vaan, voiko sellaista kirjoittaa ihan vaan niinkuin kaverille. vai onko siinä heti joku tykkäämis-juttu mukana.

Itse en kirjoittaisi "halauksin" työkaverilleni muuten kuin että vaikka lohduttaisin häntä jostain tai onnittelisin jostan upeasta jutusta, mutta en mitenkään tavallisesti muuten kuin että sitten tykkäisin tästä työkaverista.

Eihän tämä iso asia ole, mutta olen viime vuoden jälkeen niin tarkkana, että onko jotain uusia mylleryksiä tulossa.

Mitä olette mieltä?

Onko enää mitään rajaa olemassa, mitä viesteissä kirjoitetaan? Ja kenelle kirjoitetaan? Kyllä tämän naisen pitäisi tietää, että mieheni on naimisissa ja silti hän lähettää miehelleni halauksia.

Hei,

Ystäviähän voidaan olla, vaikka ollaan eri sukupuolta, mutta mitä enemmän intiimejä tunnustuksia työkavereiden välillä vaihdetaan ja jaetaan kaikelaista- sitä läheisemmäksi tullaan. Oma kohtaloni löytyy tuosta keskustelusta "romantikkomieheni työpaikkaromanssi". Olimme todellakin etukäteen keskustelleet rajoista yms. mutta minkäs teet, kun houkutus alkoi viedä. Ennen kaikkea miehesi pitää muistaa olevansa naimisissa ja asettaa rajat työtovereilleen - mikäli näin haluaa. Myös minun mieheni on aina ystävystynyt hyvin työpaikkansa naispuolisten työtovereiden kanssa. Eikä nyt sitten asettanut rajoja, vaan antoi mennä. Mutta muistuttaisin sinua vielä kerran oman miehesi vastuusta asiassa. Liika painostaminenkaan ei varmasti suhdetanne paranna.
Jatkuva mustasukkainen kyttääminenn/varuillaanolo sekin vie teiltä energiaa.

Voitteko puhua asiasta miehesi kanssa?

Käyttäjä irja kirjoittanut 22.05.2008 klo 18:03

Hei, kiitos vastauksestasi, en vaan löytänyt sitä mainitsemaasi omaa juttuasi.

Ehkä asiassa ei ole mitään, ehkä nainen on sellainen, että halailee ihmisiä muuten vaan, mutta itsestäni tuntuu oudolta että työkaverille lähetetyn viestin lopettaa sanoihin "halauksin."

Tiedän, että mieheni tutustuu helposti naispuolisiin työkavereihinsa, hän on sen luonteinen että tykkää naisten kanssa jutella. Näin kävi edellisen kerran, viime vuonna, kun juttu meni sitten eteenpäin ja rajat unohtuivat. Olemme nyt vielä yhdessä kun mieheni vakuutti ettei heillä ollut mitään fyysisempää ja uskon sen.

Se on vaan niin kummallista että mies sanoo mulle että hänellä on kaikki hyvin mun kanssani, mun ei tarvitse olla yhtään erilainen, että hän saa multa kaiken, mitä kaipaa ja silti hän on niin kovasti aina tutustumassa naispuolisiin työkvareihin ym. Olen alkanut miettiä, että miehelläni on tällä alalla joku ongelma, että mitä ihmettä hän kokee sillä saavuttavansa että naiset pitää ikään kuin saada kavereiksi.

Täytyy tässä vähän seurata tilannetta. Miehestäni näkee niin hyvin, jos jotain outoa on meneillään. SIlmät loistaa niin hirveästi tyyliin, että en ole mitään pahaa tehnyt.

Pelottaa tietenkin että jos miehellä on nyt uusi ihastus-kohde menossa, niin miten tässä muka tätä meidän hommaa voi jatkaa.

Koitetaan pärjätä.