mikä on pettämistä? vaikea tilanne…

mikä on pettämistä? vaikea tilanne...

Käyttäjä sannic aloittanut aikaan 21.05.2008 klo 12:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä sannic kirjoittanut 21.05.2008 klo 12:29

Heräsin baari illan jälkeen parhaan ystäväni kovaääniseen ähkintään ja käveltyäni makuuhuoneesta olohuoneeseen katsomaan siellä hän istui sammuneen mieheni sylissä heiluttamassa peräänsä, yhdyntää ei ollut eikä mieheni kädet olleet hänen lanteillaan tai kosketelleet häntä. Kun tulin tuntui siltä että mieheni vasta heräsi. Jälkeenpäin hän sanoikin että hänellä oli ollut silmät kiinni koko ajan. Heitettyäni kaverini ulos huomasin että mieheni oli täysin sekaisin, hän ei uskonut mitä sanoin hänen tehneen ja vain toisteli ettei tämä voi olla mahdollista.

Olen ollut mieheni kanssa kaksi vuotta, suhteessamme ei ole mitään ongelmia, kuten olemme puhuneet tapahtuman jälkeen. Rakastan miestäni suunnattomasti ja tiedän ettei hän seksuaalisesti ole kiinnostunut kaveristani. Kaverini puolestaan on viimeisen kuukauden aikana pannut jo kahta suhteessa olevaa miestä. Hän on myös jo pidemmän aikaan ollut erittäin kateellinen minulle sanoen käyttäytyen minua kohtaan usein ilkeästi. Jälkeenpäin katsottuna kaikki merkit olivat esillä. En vain tajua kuinka tyhmä olin kuin en tajunnut sitä.

Ohjasin mieheni ja kaverini keskustelemaan asiasta ja kaverini sanoi miehelleni että hän oli yrittänyt harrastaa seksiä mieheni kanssa mutta miehelläni ei ollut seissyt. Mieheni sanoo että hän tuntee olonsa hyväksikäytetyksi. Hän ei muista tapahtumasta mitään. Hän ei nuku hyvin öisin ja on saanut ahdistuskohtauksia. Huomaan että hänellä on asiasta aivan kauhea olo, tiedän että hän vilpittömästi rakastaa minua. Itse olen ollut myös täysin rikki. Vaikea ymmärtää miksi näin käy juuri minulle.

Seuraavana aamuna mieheni ja minä olimme aivan shokissa tapahtuneesta. Miten täydellinen suhde voi yössä likaantua? Mieheni sanoi että ei ollut tehnyt mitään, mutta oli myös ollut niin sekaisin (hänen sanojensa mukaan tiedottomassa tilassa) että oli antanut ystäväni tulla istumaan päällensä alasti. Oli siis antanut kaiken tapahtua vaikka olikin itse passiivisena. Hän sanoo ettei halunnut naista, häntä ei kiinnostanut ja että hän oli niin sekaisin ettei ymmärtänyt koko tapahtumaa. Hän oli sammunut ja heräsi huutooni. Haluaisin uskoa ja luotankin mieheeni, mutta miten siltikään voin päästä tästä yli? Olen niin vihainen mieheeni siitä että hän joi niin paljon. Olen nähnyt hänen aikaisemminkin joskus juovan itsensä tiedottomaan tilaan jolloin tällainen on mahdollista. Tosin kukaan ei ole aiemmin käyttänyt tilannetta noin härskisti hyväksi kuin paras kaverini.

Kaverilla on herpes, joten mieheni kävi eilen lääkärillä, vaikka kaverini sanoi ettei he olleet yhdynnässä, miestäni pelottaa jumalattomasti kun hän ei muista mitään.
Olemme puhuneet nyt kolme päivää ja yötä ja mieheni on varaamassa meille aikaa pariterapiaan ja hän aikoo myös käydä itse yksinkin terapiassa. Meitä molempia oksettaa koko alkoholi avain mielettömästi, emme todellakaan juo usein mutta muutaman kerran vuodessa miehelläni on ollut tapana purkaa stressiään jumalattomalla humalalla. Takanamme on rankka talvi kun mieheni sydän leikattiin ja työ stressit ovat koetelleet molempia.

Oloni on voimaton, olen äärettömän surullinen enkä tiedä mitä tekisin, toiset sanovat että humala ei ole mikään tekosyy, mutta onko tässä pettämisestä kyse vai jostain muusta? Mieleeni tulee taas se tosi asia että näissä asioissa suhtaudutaan naiseen ja mieheen täysin eri lailla. Samanlainen tilannehan oli big brotherissa kun se Sorella oli sammunut. Tällöin tilanne tulkittiin hyväksikäytöksi.. mutta mitä jos mies onkin sammunut? Yhteiskuntamme ei anna mahdollisuutta uskoa siihen ettei mies todellakaan halunnut seksiä…vai antaako?