Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä red_rose aloittanut aikaan 07.07.2008 klo 16:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

mitä pitäs toimia seuraavanlaisessa tilanteessa! ollaan puolisonkanssa vaikka häissä. siellä on joku nainen pukeutunut erittäin paljastavaan ”juhla-asuun”(?) , huomaan selkeästi että mieheni kiinnittää huomiota häneen, enemmän kuin pitäisi. mainitsin asiasta hälle mut hän ei tuntunut välittävän! sanoi ymmärtävänsä pitkän ja piinallisen riitelyn jälkeen (siiryttiin kirkosta juhlapaikkaan)… juhlapaikassa huomasin taas saman…

Käyttäjä Ilmapallo aloittanut aikaan 04.07.2008 klo 23:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

vaikka alkupohdintojen jälkeen näin luulin ja päätin yrittää. Miten ihmeessä jotkut ovat niin vahvoja, että pystyvät jatkamaan suhteessa, jossa on tullut petetyksi. Minua ei auta jatkamaan edes ne hyvät asiat joista olen ollut onnellinen, vaikka niitäkin on paljon. Olen aloittanut psykologilla käynnit ja toivon saavani sieltä itsevarmuuteni näihin päätöksiin. Toivon,…

Käyttäjä senjori aloittanut aikaan 05.07.2008 klo 15:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

miten eteenpäin ????? puolison näkeminenkin ärsyttää!! olen masentunut ,enkä päässyt edes psyk.hoitajan juttusille… eläke ei riitä yksityiseen hoitoon…neuvot ja kaikenlaiset vinkit ovat tervetulleita!!!

Käyttäjä mimosa aloittanut aikaan 25.12.2007 klo 14:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

kirjoitin tarinamme otsikolla,pettäminen ja siitä EI ylitse pääse.tällä hetkellä tunnen itseni todella ”pahaksi”.Mieheni oli viikon töissä ja epäilin koko ajan hänen tekemisiään siellä oikeasti.Lähdin sitten pikkujouluja viettämään,ja tulin todella kovaan humalaan.(ihme kun juon kerran 2v…)olin täynnä vihaa,haukuin mieheni kaikille☹️lopulta komea mies tuli juttelemaan ja hän oli myös petetty ja menettänyt…

Käyttäjä jone aloittanut aikaan 29.04.2008 klo 21:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Tapasimme vuonna 2004 ensimäisen kerran aloimme seurustelemaan mutta myöhemmin eroon päädyttiin.. Siitä kului noin 3 vuotta, emme oltu kuultu toisistamme mitään. tapasimme sattumalta ja sovimme treffit.. siitä sitten seurustelimme noin puolisenvuotta jonka jälkeen päätettiin yhdessä muuttaa asumaan. Asuimme siellä puolivuotta hän tuli raskaaksi ja lähti sitten 3kuulla pois. hän…

Käyttäjä Lj aloittanut aikaan 02.07.2008 klo 14:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onko kenelläkään kokemusta narsisteista? Minulla on ollut koko elämäni ajan ongelmia äitini kanssa, mutta vasta viime aikoina olen herännyt miettimään asioiden syy-seuraus -suhteita. Äiti on sekoittanut pakkaa koko meidän perheen kesken, ja kaiken lisäksi hän tuntuu nauttivan siitä, että muut kärsivät. En ala nyt luettelemaan kaikkia hänen tekemisiään, mutta niistä…

Käyttäjä kiski aloittanut aikaan 02.07.2008 klo 11:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen 25- vuotias nainen ja samanlaisia ongelmia tuntuu minullakin olevan.Lääkäriäkin olen harkinnut, mutta juuri nuo masennuslääkkeet ja pelko muiden mielipiteistä pelottavat. Noin kolme kuukautta sitten olin todella itkuinen,pahantuulinen, tiuskiva ja -mikään ei ole hyvin ihminen enkä myöskään saanut kuin pakolliset asiat tehtyä. Puhuin mieheni kanssa ja kerroin että en…

Käyttäjä RONJA aloittanut aikaan 01.07.2008 klo 20:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

ONKO KELLEKKÄÄN TUTTU TERMI ”AIKUINEN LAPSI”?ONKO KUKAAN LUKENUT KIRJOJA KUTEN IRENE KRISTERIN-TULE LÄHELLE,MENE POIS YMS? ITSE OLEN 33 V.NAINEN,JONKA ELÄMÄÄ ON VIIME VUOSINA ALKANUT VARJOSTAMAAN ALITUINEN HUOLI VÄHÄN JOKA ASIASTA.OLEN KIREÄ,TAI NO,KAUNISTELEMATTA SAAN HIRMUISIA RAIVO/ITKU KOHTAUKSIA PIENISTÄKIN SYISTÄ.MIEHELLÄNI ON SUORASTAAN TULENARKAA OLLA LÄHELLÄNI,KUN SAA VAROA SANOJAAN.OLEN SIIS VARSINAINEN UHMAIKÄINEN LAPSI!LISÄKSI…

Käyttäjä Särkynyt lasienkeli aloittanut aikaan 21.06.2008 klo 15:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Itse en kaipaa minkäänlaista parisuhdetta enkä edes halua lapsia. Onneksi sukulaiset eivät mussuta, että hankkisit nyt poikaystävän, tai eivät kysele koska perustan perheen. Itseäni ei moiset todellakaan kiinnosta. Haluan elää omaa elämääni rauhassa. En halua ketään rajoittamaan elämääni. Unelmavapaa-aikani/-lomani on istua sohvalla tai tuolissa hyvän kirjan ääressä tai katsella jotain…

Käyttäjä suru08 aloittanut aikaan 15.06.2008 klo 01:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitin tänne helmikuussa, kun minulle selvisi että miehellä on ollut pitkä suhde. Olemme edelleen yhdessä, elämme kulississa, hän ei tee mitään avioliittomme pelastamisen eteen, riitaa tulee kun yritän puhua ja selvittää asiaa. Olenkin alkanut kyseenalaistaa: Miksi minun pitää mitään selvittää? Miksi minä mitään yritän? Enhän minä ole se pahantekijä vaan…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: