seksiä yksin?!

seksiä yksin?!

Käyttäjä mestari aloittanut aikaan 27.08.2008 klo 01:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä mestari kirjoittanut 27.08.2008 klo 01:22

kertokaa joku, että miksi vaimo masturboi joka ilta vaan ei suostu seksiin kanssani?olenko niin tyhmä etten näe lopun tulleen?

Käyttäjä reetu kirjoittanut 27.08.2008 klo 15:53

Ookkona kysyny mikä sitä vaivaa? Kannattais ehkä kysyä.. tai mitäs jos tekisit samoin. Kokeile!

Käyttäjä koiraneito kirjoittanut 27.08.2008 klo 20:23

Hei, mestari!

Täytyy kyllä sanoa et kuulostaa kyllä erittäin oudolta et vaimos masturboi vaik mies vieres..mikset kysyis suoraan vaimoltas et miks hän toimii noin..???? Sillähän se selviäis.. 😑❓

Mut kaikkea hyvää teille ja toivottavasti asiat selviää! 🙂👍

Käyttäjä mestari kirjoittanut 27.08.2008 klo 22:37

kaikki on kokeiltu... seksiin liittyviin kysymyksiin saa vain huutoa, välttää koko aihetta, kieltäytyy puhumasta ja kieltää jopa itsetyydytyksen vaikka jää kiinni harvasepäivä. mutta muissa asioissa elämä hymyilee ja menee hyvin?!

koskapa meillä menee muuten niin hyvin yhdessä niin siksi vielä jaksan yrittää ymmärtää ja etsiä vastauksia tälläiseen käytökseen, mutta alkaa olla helvetin vaikea enää luottaa uskollisuuteen.

Parhaiten hän itse kertoisi, mutta kun ei puhu niin ei.
siispä kertokaa joku että miksi?

Käyttäjä Syyskaunosilmä kirjoittanut 28.08.2008 klo 07:50

mestari kirjoitti 27.8.2008 1:22

kertokaa joku, että miksi vaimo masturboi joka ilta vaan ei suostu seksiin kanssani?olenko niin tyhmä etten näe lopun tulleen?

Minä kerron. Vaihtoehdot:a) Seksi tuntuu omin käsin paremmalta. b) Hän lohduttaa itseään

Mitä sitten voi tehdä: Kysy miksi se tuntuu helpommalta tai paremmalta niin. Tai kysy miksi hän on surullinen. Vastaus ei välttämättä miellyttä. Ja voi olla, ettei hän uskalla tai edes osaa vastata.

Tsemppiä🙂👍

Käyttäjä mestari kirjoittanut 28.08.2008 klo 10:01

Syyskaunosilmä, kiitos vastauksesta. Omat ajatukseni ovat hyvin samansuunataisia, vaan kysyminen häneltä mitään asiaan liittyvää saa aikaan vain huutoa ja vittuuntumisen, molemmille.

Olen kokeillut olla "vokamatta" tuloksena yli puolenvuoden selibaatti? Joten luulen että hän ei minua yksinkertaisesti halua, vaikka rakastellessa saan hänelle joskus montakin orgasmia ja tuntuisi nauttivan kovasti. Ehkäpä ajatuksensa on toisessa miehessä.

Hän ei suostu puhumaan kun ei myönnä ongelmaa olevankaan.

Läheisyys ja seksi on valtava voima, joiden puute alkaa ohjaamaan ajatuksia!

No en ehkä saa vastausta ikinä? Itsetuntoni rippeiden pelastaniseksi on ehkä syytä erota?

Käyttäjä Syyskaunosilmä kirjoittanut 29.08.2008 klo 12:02

Hei Mestari,

Kuuntele itseäsi. Miltä hän tuntuu kontaktissa. Vetäytyykö? Onko kylmä tai kova? Ajoittain jopa tyly? Tuleeko syliin, vaikka ei haluakaan seksiä? Onko mitään muuta läheisyyttä?

Voi olla, että hän rakastaa sinua, mutta ei vain juuri nyt halua seksiä kanssasi. Hänellä on ehkä jollain muulla elämänalueella raskas aika. Stressiä, menetyksiä?

Silmät kiinni ihminen on lähempänä intuitiota kuin koskaan, haista ja maista.

Annat vaihtoehdon, että hän ajattelee toista. Se voi olla mahdollista. Voi olla myös mahdollista, että hän siitä huolimatta haluaa jatkaa kanssasi. Pystyisitkö sinä siihen?

Hän saattaa olla niin pelokas, ettei uskalla hypätä tuntemattomaan, vaan haluaa jatkaa kanssasi, vaikka ei rakastaisikaan sinua. Olet turvallinen ihminen.

Riittääkö sinulle että naisesi on kanssasi kerran puolessa vuodessa? Riittääkö sinulle se, että pystyt tyydyttämään hänet silloin harvoin?
Orgasmin saaminen ei ole tae mistään. Tekninen suoritus voi olla hänestä kympin arvoinen, koska hän saa orgasmeja. Mutta orgasmin voi saada myös satunnaisen tuttavan kanssa.
Parasta seksi on kun rakastaa toista syvästi ja intohimoisesti, hellästi.

Avainsana on rehellisyys itselle.😟

Terveisin Syyskaunosilmä🙂🌻

Käyttäjä mestari kirjoittanut 30.08.2008 klo 00:11

Hei Kaunosilmä !

Olen kysynyt samankaltaisia kysymyksiä itseltäni ja pyöritellyt vaihtoehtoja liiankin kanssa (saamatta vastauksia), kun on yksin ajatustensa kanssa ei enää näe metsää puilta!
Älä ymmärrä väärin tarkoitustani, sillä tilanne on jatkunut jo kolme vuotta ja olen yhä täällä?!? Niin paljon häntä rakastan että näinkin kauan olen koittanut jaksaa jatkaa etsien ratkaisua, mutta raja alkaa tulla vastaan.

Olen itse ollut ennnen tätä nykytilannetta hyvin usein seksiä harrastanut "äijä" ja seksin puute saakin sen mustasukkaisuuden esille, mutta myös puntaroimaan tunteitaan hyvin paljon tarkemmin ja syvällisemmin, mikä ei ole ollenkaan huono asia.

Eniten pelkäänkin mainitsemaasi asiaa, että hän pelkää hyppyä tuntemattomaan eikä rakastakkaan minua vaan jotain toista, sillä siloin se on enää ajan kysymys milloin hän lähtee (enkä missään nimessä halua olla se kakkos vaihtoehto).

kirjoitin tänne saadakseni jotain vihjeitä oikeista vastauksista tai vahvistusta peloilleni

Käyttäjä mestari kirjoittanut 30.08.2008 klo 00:29

Seksi harvemminkin riittäisi, jos masturbointi olisi poissa tai piilossa...
Se vain kertoo seksihaluja olevan ja niiden jylläävän, vaan oma mies ei siihen kelpaa. Siksi se on ongelma joka jäytää jatkuvasti ja vaikuttaa liki kaikkeen tekemisiin.............

Käyttäjä Syyskaunosilmä kirjoittanut 01.09.2008 klo 17:04

Hei Mestari,

Pahoittelen jos heittämäni kysymykset vain hämmentivät sinua lisää. Varmasti ainakin rakastat häntä, koska joku muu mies, jonka itsetunto ei kestäisi tilannetta olisi häipynyt jo ajat sitten.

Sinulla on oikeus pyytää puolisoasi masturboimaan poissaollessasi tai ainakin muualla kuin vieressäsi. Luulisin, että hän ymmärtää kantasi.

Mikäli näin ei tapahdu, arvelen hänen tekevän sitä provosoidakseen sinua tai ehkä häntä kiihottaa se, että katselet ja tiedät hänen tekevän sitä. Koeta heittäytyä sekaan.

Toivon, että saat vastauksia ongelmaan. Jospa joku muu tietäisi paremmin.
Jaksamista, itse valitsemme mitä teemme ja elämme valinnan kanssa.

Terveisin Syyskaunosilmä

Käyttäjä terälehti kirjoittanut 01.09.2008 klo 23:25

Hei
Oletko kysyny kokkeeko hän yhdynyä kivuliaana? Vaikka aijemmin kaikki olisikin mennyt hyvin, niin joku kerta on saattanut ollakin kivulias ja kivun vuoksi välttelee asiaa. Tälläinen asia on joskus vaikea kertoa toiselle kun pelkää loukkaavansa ja asia vaikeutuu aina kun sa pitkittyy.🙂🌻

Käyttäjä särkynyt elämäni kirjoittanut 02.09.2008 klo 10:02

😭 en minäkään saa enään seksiä kuin silloin ennen,olen nainen.
Epäilen että miehelläni on toinen nainen jota tapailee aika useinkin.Koska minulle antaa todella harvoin sexiä.
Mutta läheisyys ja rakastelu ilman sitä olen loppu.
En saa edes tarpeeksi läheisyyttä joskus ohimennen vain lyhyen halin ja se ei mulle riitä tahdon kunnolla haleja,rakkautta ja hellyyttä.