Petetty, hakattu ja kaikille tärkeä

Petetty, hakattu ja kaikille tärkeä

Käyttäjä kirsi67 aloittanut aikaan 03.09.2008 klo 12:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirsi67 kirjoittanut 03.09.2008 klo 12:02

Remonttia tehty ja takanapäin 5 viikon kesäloma.Kaikessa rauhassa kotiin tulossa.Pihalla olikin kaksi miestä odottamassa…poikani oli piesty…sisällä yksin.Toinen miehistä (mieheni sukulainen) kävi sanallisesti kimppuuni ja alkoi uhkailemaan ym.Sanoin vastaan ja yritin päästä kotimme ulko-ovelle.Yhtäkkiä tämä mies löi minua nyrkillä kasvoihini ja toinen mies ja oma mieheni vain katsoivat vieressä.Pyysin soittamaan poliisit, mutta kumpikaan ei soittanut.Mieheni sanoi sukulaiselleen että : ”älä hei”…Onnistuin pääsemään sisälle ja löin oven kiinni näiltä miehiltä.Poikani 15v.tuli hysteerisesti itkien vastaan.Soitin poliisit.Appivanhemmatkin olivat tulossa sotkuun mukaan, mutta poliisit kielsivät tulemasta.Sain ystäväni viemään minut ja poikani terveyskeskukseen.Mieheni lähti vanhempiensa mukaan ja jätti minut pulaan.Ei kysynyt vointiani edes seuraavana aamuna.

Terveyskeskuksesta sain kaksi diapamia,panakodia ja ei kun kotiin.Otin kaikki lääkkeet.Yritin nukkua, en saanut unta lääkkeistä huolimatta.Kiitos Luojalle etten saanut, koska en tässä muuten tätä kirjoittaisi.Yöllä alkoi halvaantumisen oireet.Aamulla menin röntgeniin kuin olisin ollut kovassa kaatokännissä.Sitten menin lääkärille ja en päässyt enää ylös pöydältä.Vasen puoli alkoi puutumaan ja tunto häviämään.Sitten mentiin ambulanssilla, siellä meni taju ja sitten mentiinkiin lujaa.Havahduin jostain putkesta (TT-kuvaus).Sairaalassa olikin sitten sokki olla.Vasen jalka ja käsi ei toiminut.Mieheni vain hoki,että minun tehtävä sovinto hänen äidin kanssa.Olin ihan häh?Mitä?

Pääsin kotiin.Vasen puoli toimii taas.Maanantaina sain postia, jossa oli että isojen aivojen valkeassa nesteessä jotain läikkiä ja pikkuaivoissa muutoksia.No en ollut kunnolla kotiunut kun esimeheni tuli ovelle ja irtisanoi mut.(olin perhepäivähoitaja)Naapurini oli mennyt valehtelemaan, että mustalaiset riehuneet meidän pihalla.

Nyt mieheni uhkaillut,että jos teen rikosilmoituksen, niin hän ottaa avioeron.Lastensuojelu kimpussani.Onneksi minulla alan koulutus.Rahaa en saa mistään.Lapseni ovat edellisestä liitostani.Nyt olen havahtunut kuinka tärkeä olen monelle ihmiselle.He ovat niin järkyttyneet, mitä minulle tapahtui etteivät uskalla tulla minua edes katsomaan.Moni kävisi mieheni päälle, mutta en anna.

Olen tajunut aikaisemmin, mutta varsinkin nyt kuinka mamman poika lähes 40-v mieheni on.Ei riitä,että ovat varastaneet monet autot meiltä ym.Miten voi mies olla noin tyhmä ja sokea?Meillä on upea omakotitalo ja anoppi oli sanonut miehelleni,että hankkiudu eroon siitä muijasta ja myy talo.Miksi?

Nyt mies yrittää kehitellä koko ajan riitaa, että heittäisin hänet ulos, niin että hän veisi meiltä talon ja kodin.En mene tuohon vipuun.Olen tutkinut lakia ja jaksan odottaa kuïnka oikeudessa käy.Mieheni oli osallinen pahoinpitelyyni.TUntuu kuin nukkuisin murhaajan kanssa.Onko mieheni minun kanssani vain koska en ole vielä tehnyt ilmoitusta vai luuleeko hän sen estävän?

Olisi mukava saada totuus ja vapaus.Kaiken lisäksi mies sanoo olevan uskovainen, mutta hedelmä ym. käytös on jotain muuta.Kun anoppi on poissa kuvioista, niin silloin meillä normaalia.Anoppi oli jopa laittanut mieheni valitsemaan hänet tai minut.Hoh hoijaa.En jaksa enää tätä paskaa.Mietin vain miten pääsen tästä ulos menettämättä kotiamme?

Käyttäjä reetu kirjoittanut 03.09.2008 klo 13:00

Mietin, mikä mahdollisesti oli syynä siihen, että lapsi piestiin? Voiko mikään materia olla niin tärkeää, että asettaa alttiiksi omansa ja lastensa terveyden, jopa hengen?
Jos olette aviossa, saathan kuitenkin puolet talon arvosta joka voi olla pesämuna omaan asuntoosi.
Ja usein käy niin, että kun jostain pystyy luopumaan saa jotain tilalle. Muistan vain kun itse ensimmäisen kerran erosin v-95 ei minulle jäänyt juuri mitään, kun en jaksanut exmiehen kanssa tavarasta tapella. Kummasti sitä vaan on tavaraa kertynyt vuosien aikana. Mutta nythän sinä puhuitkin kodistasi. Koti on siellä missä on hyvä olla.

Käyttäjä kirsi67 kirjoittanut 03.09.2008 klo 18:56

Kaipa oli tarkoitus tulla "putsaamaan" kotimme.Miehille oli vain yllätys, että poikani puolustautui sai heidät heitettyä ulos.Mieheni sukulaiset ovat törkeitä siivellä eläjiä.Minä olen laittanut hanttiin, joten ajattelivat laittaa ruotuun tai jotain.Heille olikin yllätys kun minäkin laitoin hanttiin. Pahoinpitelyni menee oikeuteen ja uskon,että saan pitää talomme, koska minä ja kolme lastani tarvitsemme sitä enemmän kuin mieheni.
Sain nimittäin kevättalvella perintönä antiikkihuonekaluja, joita mieheni suku havitteli.Yrittivät puhuttaa mua lahjoittamaan niitä heille.Eivät vain tienneet,että myin ne aikaa sitten.
Haetutin asuntovaunumme pois virkistysalueelta, koska appivanhemmat olivat jo sitäkin myymässä.Nyt naapurimme pihassa kaksien lukkojen takana.En ole eläissäni tavannut noin kamalia ja ahneita ihmisiä.😠

Käyttäjä reetu kirjoittanut 04.09.2008 klo 10:05

Siis en nyt ymmärrä. Asuntovaunut, autot yms ajopelit vaatii rekisteriotteen ilmoitusosan jolla omistajan vaihto tapahtuu. Mikäli et sellaista ole allekirjoittanut, ei omistajan vaihdosta voi tehdä. Mikäli sellaista aiotaan tehdä väärennetyin paperein, se on rikos josta saa rangaistuksen. Asuntovaunun ja auton ilmoitusosat vaikka pankin tallelokeroon, niin ei onnistu niiden varastaminen eikä edes papereiden väärentäminen. Mikäli menopeli häipyy pihasta senhän saa ilmoittaa varastetuksi, josta myös seuraa rangaistus.
Miehesi kuuluisi olla sinun ja perheenne puolella. Sanoa sukulaisilleen ettei tahdo olla missään tekemisissä tuollaisten roistojen kanssa.