Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Huuhuu aloittanut aikaan 23.12.2008 klo 00:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen lukenut paljon viestejä hakusanoilla fyysinen väkivalta täältä avointen ryhmien palstoilta. Tuntuu, että jokaisen sanoma on se, että jos fyysistä väkivaltaa tapahtuu, niin se on jäädäkseen suhteessa. Eikö kenelläkään ole muunlaisia kokemuksia. Jos poikaystäväni hakee apua, jos menen itsekin keskustelemaan jonkun ammattilaisen kanssa? Jos molemmat ymmärrämme mitä tilanteessa tapahtui…

Käyttäjä jarru aloittanut aikaan 02.01.2009 klo 12:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Meitä uudelleen avioituneita tai avokkilaisia on paljon,joilla on varmaan myös ongelmia. Itseäni häiritsee mieheni ja hänen ex.n liian hyvä ystävyys. Olen kuitenkin iloinen että on hyvät välit,mutta liika on liikaa,joka rassaa suhdettamme.😠 Kuinka paljon on ex-puoliso saanut olla tekemisissä kanssanne? Kertokaa mielipiteitänne,olemme leski ja eronnut(hyljätty).Ei ole pieniä lapsia. Olen keskustellut…

Käyttäjä kaisuli aloittanut aikaan 02.01.2009 klo 17:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä mieltä olette kun mies jättää 27 avioliittovuoden jälkeen vaimon (lapset ovat jo muuttaneet pois kotoa) vie henkilökohtaiset tavarat päivällä salaa ja ilmoittaa vaimolle sähköpostilla että on ottanut sinä päivänä avioeron. Lapsille hän sentään soitti. Ei ole ollut mitään riitaa tai mitään muutakaan mikä olisi viitannut ko asiaan. Kuin salama…

Käyttäjä Kirunaali aloittanut aikaan 20.12.2008 klo 23:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin aloittaa keskustelun otsikon mukaisesta aiheesta. Tiedän, että tämä aihealue on arka ja vaikea monelle ja minullekin se on sitä osittain vieläkin, vaikka olenkin sinut sen kanssa. Olen selannut kaikenlaisia otsikoita ja niiden alla olevia kirjoituksia, joissa on ollut paljon tuskaa ja häpeääkin, kun monet ovat kokeneet asiansa liian utooppiseksi…

Käyttäjä tähänkö on tultu aloittanut aikaan 05.12.2008 klo 19:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kolme viikkoa on kulunut siitä kun sain kuulla, ettei mieheni haluaa lähteä pois, koska ei enää näe rakkautta liitossamme. Pari päivää sen jälkeen, hoksasin hänellä olevan toisen naisen, jonka hän myönsi. On rakastunut ja nyt pitäisi päättää, miten hoidetaan homma. Olemme olleet kimpassa 24 vuotta, kaksi lasta 12v ja 16v.…

Käyttäjä aneliini aloittanut aikaan 07.01.2009 klo 09:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Avomiehen syrjähypystä tai suhteen päättymisestä on nyt pari viikkoa aikaa.Olen yrittänyt kysellä syytä moiseen,vastausta en ole saanut. Tein jotain mikä varmaan kuulostaa kahjolle,otin yhteyttä toiseen naiseen asiallisesti. Tein samat kysymykset hänelle ja koomista kyllä sain asiallisia vastauksia ihmiseltä jota en ole nähnytkään enkä ihmiseltä jonka olen ”tuntenut”?20v. Ilmeni että hän…

Käyttäjä menneisyys aloittanut aikaan 03.01.2009 klo 14:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen uusi täällä… En tiedä mistä aloittaisin, mutta tuntuu että nyt kaikki kaatuu päälle!!!! Tapaninpäivänä avopulisoni ilmoitti että hän ei ole onnellinen ja haluaa erota… Olemme olleet yhdessä vuodesta 2003 asti. Ostimme talon hänen kotikunnastaan 2005 syksyllä ja 2006 syntyi poikamme. Mulla on todella paha mieli koska en tiedä mitä…

Käyttäjä ruuth aloittanut aikaan 28.07.2008 klo 21:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Erosimme noin vuosi sitten miehen uskottomuuden ja juoppouden vuoksi. Lapset jäivät huostaani ilman erillistä sopimusta tapaamisista. Lapset ovat olleet tai tavanneet isäänsä kahtena viikonloppuna kuukaudessa, eli perjantai iltana lähteneet ja sunnuntai aamuna palanneet. Ongelmia on ollut alusta asti. Ex ei selvästi ole lainkaan halukas tapaamaan omia lapsiaan. Nämä vähäiset kohtaamiset…

Käyttäjä itkupilli2615 aloittanut aikaan 18.12.2008 klo 21:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tiedän että joudun tämän päätöksen lopulta yksin… Oon vaan niin sekaisin enkä ees tiedä mistä aloittaisin. Ollaan oltu yhdessä yli 6 vuotta, meillä on kaksi lasta. Suhde alkoi oikeestaan hiipua jo ekan muksun synnyttyä, mutta jaksettiin yrittää ja sitten syntyi toinen muksu, siitä on nyt kaks vuotta. Koko ajan riidat…

Käyttäjä paca aloittanut aikaan 04.12.2008 klo 18:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki, Olen uusi käyttäjä ja nyt on eka kerta kun kirjoitan avoimesti…minua vähän jännitää koska minun äidikieli ei ole suomi, joten kirjoitusvirheita on varmasti runsasti. Pää asia on että saatte selvä, niin minä toivon… Olen ollut onneton avioliitossani ja täällä viikolla pyysin mieheltäni että lähtisin antaisit meille aikaa….niin meillä…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: