Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä liina3 aloittanut aikaan 19.01.2009 klo 09:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen muuttanut eroon miehestäni (nartistinen) Ja nyt pitäisi tehdä omaisuuden jako. 39.000e . Ja mulle kuuluva osuus olisi n 20.0000e.Mutta sitten tässä tulikin kinkkinen tilanne. Mies sairaseläkkeellä ja teini-ikäise lapset halusivat jäädä kotia asumaan. Missä ovat kaverit lähellä jne. Mutta tää mitä mun pitäisi tehdä ja että tekisin oikein??? Onko…

Käyttäjä unelmoija aloittanut aikaan 17.01.2009 klo 11:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut kihlattuni kanssa ollut kihloissa nyt kaksi kuukautta.. Ensihuuma on muuttunut arjeksi ja minua vähän pelottaa tulevaisuus. Onko muita, joilla ei parisuhde luista kuin ruusuilla tanssi? Olen sanonut pariin kertaan kullalleni, että kaipaan lisää huomiota, hellyyttä ja kiinnostusta. Hän sanoo, ettei häneltä tule luonnostaan kiintymyksen osoitukset. Kuitenkin hän selvästi…

Käyttäjä petetty08 aloittanut aikaan 16.01.2009 klo 08:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tilanne on se että mies on pettänyt minua kaksi kertaa. Ensimmäisen kiinnijäämisen yhteydesssä keskustelimme ja päätimme yrittää ja mielestäni aviolliittomme lähti täysin uusille raiteille, parempaa suuntaan. Luulin että kaikki tulisi menemään paremmin, mutta en tiennyt, että mies jatkoi kaksoiselämää sen h*** kanssa. Hän jäi uudemman kerran kiinni ja jälleen olin…

Käyttäjä Gothica aloittanut aikaan 12.01.2009 klo 20:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut vuoden nykyisen kultani kanssa ja mielestäni olemme hyvä pari, kuuntelemme toisiamme, puhumme asioista… Meillä menee hyvin vaikka ei aina ole ollut kovin helppoa. Sairastan keskivaikeaa masennusta, aikaisemmin oli vielä vaikea, ja syön lääkkeitä siihen. Joskus on huonoja päiviä, kuten kaikilla. Olemme päättäneet hakea yhteistä asuntoa ja aikaisintaan maaliskuussa…

Käyttäjä pipsan aloittanut aikaan 11.01.2009 klo 11:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut on-of suhteessa noin 6v miehen kanssa jolla nyt kuitenkin on tullut ilmi ,että koko ajan ollut muita naisia salaa.Välillä haluaa tavata ja sitten taas omilla reissuillaan.Molemmat asumme omissa kodeissamme.Hänellä ollut vaikeaa ja olen aina vastannut viesteihin ja tukenut ,mutta jos mulla jotain niin ei vastausta kuulu.Laittaa öisin mulle…

Käyttäjä Huuhuu aloittanut aikaan 23.12.2008 klo 00:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen lukenut paljon viestejä hakusanoilla fyysinen väkivalta täältä avointen ryhmien palstoilta. Tuntuu, että jokaisen sanoma on se, että jos fyysistä väkivaltaa tapahtuu, niin se on jäädäkseen suhteessa. Eikö kenelläkään ole muunlaisia kokemuksia. Jos poikaystäväni hakee apua, jos menen itsekin keskustelemaan jonkun ammattilaisen kanssa? Jos molemmat ymmärrämme mitä tilanteessa tapahtui…

Käyttäjä jarru aloittanut aikaan 02.01.2009 klo 12:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Meitä uudelleen avioituneita tai avokkilaisia on paljon,joilla on varmaan myös ongelmia. Itseäni häiritsee mieheni ja hänen ex.n liian hyvä ystävyys. Olen kuitenkin iloinen että on hyvät välit,mutta liika on liikaa,joka rassaa suhdettamme.😠 Kuinka paljon on ex-puoliso saanut olla tekemisissä kanssanne? Kertokaa mielipiteitänne,olemme leski ja eronnut(hyljätty).Ei ole pieniä lapsia. Olen keskustellut…

Käyttäjä kaisuli aloittanut aikaan 02.01.2009 klo 17:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä mieltä olette kun mies jättää 27 avioliittovuoden jälkeen vaimon (lapset ovat jo muuttaneet pois kotoa) vie henkilökohtaiset tavarat päivällä salaa ja ilmoittaa vaimolle sähköpostilla että on ottanut sinä päivänä avioeron. Lapsille hän sentään soitti. Ei ole ollut mitään riitaa tai mitään muutakaan mikä olisi viitannut ko asiaan. Kuin salama…

Käyttäjä Kirunaali aloittanut aikaan 20.12.2008 klo 23:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin aloittaa keskustelun otsikon mukaisesta aiheesta. Tiedän, että tämä aihealue on arka ja vaikea monelle ja minullekin se on sitä osittain vieläkin, vaikka olenkin sinut sen kanssa. Olen selannut kaikenlaisia otsikoita ja niiden alla olevia kirjoituksia, joissa on ollut paljon tuskaa ja häpeääkin, kun monet ovat kokeneet asiansa liian utooppiseksi…

Käyttäjä tähänkö on tultu aloittanut aikaan 05.12.2008 klo 19:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kolme viikkoa on kulunut siitä kun sain kuulla, ettei mieheni haluaa lähteä pois, koska ei enää näe rakkautta liitossamme. Pari päivää sen jälkeen, hoksasin hänellä olevan toisen naisen, jonka hän myönsi. On rakastunut ja nyt pitäisi päättää, miten hoidetaan homma. Olemme olleet kimpassa 24 vuotta, kaksi lasta 12v ja 16v.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: