Parisuhde, koti ja perhe

9 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Siro aloittanut aikaan 22.01.2009 klo 22:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille. Olen uusi täällä. Sairastan PTSD:tä ja masennusta. Traumani ei meinaa helpottaa..☹️ mielessä kaikenaikaa. Luottamus kärsinyt pahasti☹️ Olen hyvin ahdistunut☹️ Löytyisikö vertaistukea?

Käyttäjä petetty08 aloittanut aikaan 06.03.2009 klo 09:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen aiemmin kirjoitellut olevani petetty. Mieheni piti salasuhdetta ja kun se paljastui, päätimme yrittää avioliittoamme pettämisestä huolimatta. Yritystä oli vain minun puolelta, sillä mieheni samaan aikaan jatkoi suhdetta. Hän jäi kiinni toisen kerran ja tällä kertaa oikeasti lopetti suhteen ja olemme yrittäneet saada niin avioliiton kuin perhe-elämän kuntoon. Pari kuukautta…

Käyttäjä eksynyt4ever aloittanut aikaan 05.03.2009 klo 14:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen nyt tapaillut jonkin aikaa aivan ihanaa ihmistä! Kaikki on loistavaa, ehkä pienenä miinuksena epävarmuus joka minua kalvaa (uusi kumppanini vaikuttaa sitoutumiskammoiselta) . Koen että olemme sielunkumppaneita ja seksikin on loistavaa! Kysymys kuuluu kuitenkin siinä, että missä menee väkivallan raja? Kumppanini on alkanut olemaan minua kohtaan kovin raju. Myönnän aluksi…

Käyttäjä Yksin taas aloittanut aikaan 03.01.2008 klo 15:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen nyt kaksi päivää sitten vasta löytänyt tämän palstan ja onneksi niin.. Tällä hetkellä oma tilanteeni on että 7 vuoden avoliitto näyttää loppuneen enkä oikein edes vielä tajua tilannetta.. Viikko ennen joulua olin vielä onnellisessa suhteessa ja täysin tietämätön mitä on tulossa. Sitten sain kuulla että kumppanin tunteet ovat hiipuneet…

Käyttäjä elämän syke aloittanut aikaan 04.02.2009 klo 06:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vaimoni petti minua vuoden ajan ja jäi lopussa kiinni. Nyt on yritetty elää, jotenkin on mennyt ei koskaan oikein hyvin. Koko ajan on sellainen olo että, onko vaimoni vain turvallisuussyistä lue (taloudellinen) kanssani vai onko hän tosissaan vielä jatkamassa liittoamme. En rupea kertomaan asioistamme enempää mutta meillä on ollut hyviä…

Käyttäjä kesätuuli aloittanut aikaan 26.02.2009 klo 11:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on kolme aikuista lasta, esikoiseni tytön sain 20 vuotiaana. Poika ja nuorimmainen on tyttö. Tunnustan ,että en ollut kypsä äidiksi 20 vuotiaana, nuorimmaisesta osasin jo nauttia. Kaikki kolme asuu jo maailmalla, välit on aivan hyvät ja he käyvät lomillaan ja vietetään aivan normaalia perhe-elämää, sanotaan suoraan yrittämättä kuitenkaan loukata…

Käyttäjä Nyytti aloittanut aikaan 10.02.2009 klo 19:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen lukenut tätä palstaa tässä viime viiikkoina, ja täällä vaikuttaa olevan erittäin empaattisia ja ”kokeneita” ihmisiä, joten ajattelin minäkin koettaa, josko täältä saisin apua minäkin 🙂 Ennen joulua tämä alkoi, 4 vuoden yhteiselon jälkeen mies jäi kiinni viestittelystä entisen kollegansa kanssa. Kiinni jäämisen jälkeen hän sanoi, ettei tiedä, mitä haluaa,…

Käyttäjä Aisha aloittanut aikaan 23.02.2009 klo 17:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eräänä päivänä mies tuli illalla myöhään kotiin ja sanoi olleensa ensiavussa paikattavana. Hänellä oli kaksi isoa haavaa päässä. Jo pitemmän aikaa oli työpaikalla ollut ongelma erään naapurikauppiaan kanssa. Hänen rouvansa oli tullut sinne ja kirjoitellut rumia kirjeitä vuokranantajalle. Rouva oli suomalainen ja hänen mies oli muslimi. Mieheni on ulkomaalainen muslimi.…

Käyttäjä joo123 aloittanut aikaan 17.02.2009 klo 19:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En oikeen tiiä miten tämä pitäis alottaa, varmaankin suoraan asiaan 🙂 Oon siis 22 vuotias nainen, 13 vuotiaana työnsit ensimmäistä kertaa sormet kurkkuun. Se tuntuin tosi hyvältä, oksentaa kaikki paha olo pois! Oksentelin sen jälkeen muistaakseni jotain 2 vuotta melkein joka päivä. Ei siinnä ollut mitään pahaa. Sitten tuli taukoa,…

Käyttäjä raiko aloittanut aikaan 23.01.2009 klo 18:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen seurustellut 2,5 vuotta miehen kanssa jolla on kaksi lasta.toinen 19v. ja toinen 15v.kaikki menot ja tapaamiset ja olemiset tapahtuu vanhemman lapsen,tytön ehdoilla.minulla on ollut koko ajan osoite muualla mutta olemme viettäneet paljon arkea yhdessä.eli käytännössä minä ”asuin”siellä koko ajan.luulin että kaikki muuttuu ja minut otetaan huomioon.ensin minua alkoi ahdistamaan…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: