Ero ja yhteinen lapsi, Seksisuhde…

Ero ja yhteinen lapsi, Seksisuhde...

Käyttäjä jone aloittanut aikaan 27.02.2009 klo 18:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä jone kirjoittanut 27.02.2009 klo 18:49

Hei, Mitä mieltä oletta siitä ihmiset. Minulla on monesti tullut kumppanini kanssa ero koska emme ole luottaneet toisiimme tai muuten yhtäkkiä esim raskauden alkuvaiheessa kun naiseni lähti. kuitenkin palasi kahdeksan kuukauden jälkeen luokseni. meille tuli uudelleen ero lapseni ollessa noin vuoden ikäinen.
En tiedä enään oikeastaan mitä tehdä, meillä on seksi suhde eikä exäni halua seurustella, vaikka kuitenkin kaikella tekemisellään hän niin antaa ymmärtää.
joskus kuitenkin sanoo ettemme seurustele. hänellä on myös todella paha masennus ja yritän häntä auttaa siinä toipumisessa, nyt tällä hetkelä olen auttamassa häntä lapseni hoitamisessa hänen luonnansa vaikka minulla on oma asunto, en osaa olla siellä. Kun kuitenkin saan mahdollisuuden olla lapseni luonna hänen luonnansa.
Mitä mieltä olet siitä mitä pitäisi tehdä kun ei pääse eroon siitä ” rakkauden tuneesta” tai mitä se ikinä on kuin ei ole valmis antamaan kenellekkään toiselle mahdollisuutta
ja toivoo ja on valmis y rittämään ja uskomaan että luottamus ja kaikki onnistuisi vielä joskus kun hän paranisi masennuksesta. Miksi hän Ei halua seurustella, parisuhdetta? miksi kuitenkin meillä on niin läheinen suhde niin kuin olisi parisuhde, teemme käytännössä asiat niin kuin parisuhteessa. Mutta hän ei halua tällä hetkellä elämässä suhdetta minun eikä kenenkään muun kanssa. kuitenkaan… EN osaa enkä tiedä enään mitä tämä tarkoittaa.. Halusiin jatkaa elämääni eteen päin ja olla vahva ja uskoa ja odottaa vielä että joskus voisin unohtaa hänet ja elää normaalisti onnellisena sinkkuna kunnes tapaisin jonkun johon rakastusin. mutta en tosiaan tiedä nyt mitä tehdä….. KErtokaa hyvät ihmiset miten toimia tässä tilanteessa, onko kenelläkään kokemusta? ensiksi kun minä pelkään jääväni yksin kokonaan jos jään tähän suhteeseen roikkumaan ja odottamaan, enkä anna muille naisille mahdollisuutta..☹️ En vain voi koska tunnen rakastavani exääni todella paljon, ja kun meillä on niin ihana 1,2kk lapsi ja yhteyshuoltajuus. samalla kun autan ja hoidan lastani hän keskustelee muiden ihmisten kanssa ( miesten ) chatissä kertoo olevansa sinkkuna ymt.. mitä tehdä tässä tilanteessaa,, auttakaa hyvät ihmiset ☹️ pitäisikö minun vain lähteä pois ´ja unohtaa seksisuhde hänen kanssaan ja kaikki muu läheinen yhteys, esim nukumme samassa sängyssä ja pussailemme päivisin… en enään tiedä onko hän todella mielestänsä sairas vai mitä oikein tehdä?

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 02.03.2009 klo 10:39

Hei Jone,

Tuntuupa että naisesi poimii rusinat pullasta - sinä anat hänelle läheisyyttä, hellyytt ja turvaa sekä samanaikaisesti hän elää sinkkuelämää turvallisessa kainalossasi. Rajoja naiselle! Kuten itse toteat, et saa siitä mitään pysyvää. Ota lapsi luoksesi aina välillä, jos nainen ei pysty sitä hoitamaan, mutta miksi asuisit siellä avomiehenä, jota sittenet kuitenkaan ole. Kaikki valta tuntuu olevan tuolla toisella. Ei tuosta voi mielestäni tulla mitään kestävää ja molemmille tyydyttävää. Olen pahoillani puolestasi. 🤔

Käyttäjä jone kirjoittanut 02.03.2009 klo 23:41

Jasse kirjoitti 2.3.2009 10:39

Hei Jone,

Tuntuupa että naisesi poimii rusinat pullasta - sinä anat hänelle läheisyyttä, hellyytt ja turvaa sekä samanaikaisesti hän elää sinkkuelämää turvallisessa kainalossasi. Rajoja naiselle! Kuten itse toteat, et saa siitä mitään pysyvää. Ota lapsi luoksesi aina välillä, jos nainen ei pysty sitä hoitamaan, mutta miksi asuisit siellä avomiehenä, jota sittenet kuitenkaan ole. Kaikki valta tuntuu olevan tuolla toisella. Ei tuosta voi mielestäni tulla mitään kestävää ja molemmille tyydyttävää. Olen pahoillani puolestasi. 🤔

hei.. niin olet oikeassa. tänään hän yritti itsemurhaa.. lapsi on hoidossa tällä hetkellä yhdessä paikassa. joten minusta voi tulla lapsen huoltaja tällä hetkellä. koska se on lapselle parasta. kiitos sinun vastauksestasi. en tosiian tiedä miten toimia tässä tilenteessa... nyt on niin mennyt että lapsi ei ole äidin luonna ja äiti on hoidossa, ja minulla yhteyshuoltajuus ja voin ottaa lapseni , luulisin? kunnes tilanne paranee...

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 03.03.2009 klo 11:09

Hei Jone,

Voimia sinulle - rakennat oman pikkuihmisesi tulevaisuutta. Se on arvokkainta ja kantaa kauas. Sinä olet lapsellesi tärkeä ja se turva, jota äiti ei nyt kykene antamaan. Yritä pitää huolta itsestäsi, vain siten jaksat huolehtia lapsestasikin.🙂🌻

Käyttäjä jone kirjoittanut 24.04.2009 klo 18:08

Jasse kirjoitti 3.3.2009 11:9

Hei Jone,

Voimia sinulle - rakennat oman pikkuihmisesi tulevaisuutta. Se on arvokkainta ja kantaa kauas. Sinä olet lapsellesi tärkeä ja se turva, jota äiti ei nyt kykene antamaan. Yritä pitää huolta itsestäsi, vain siten jaksat huolehtia lapsestasikin.🙂🌻

Eiköhän se tästä eteen päin mene.Päätin kyllä niin että en palaa siihen suhteeseen enään. rakennat itselleni uuden elämän ja keskityn lapseni tulevaisuuteen ja sen hoitamiseen. Niinpä, tietenkin selvät rajat pitää olla ehdottamasti. Jos ei mennä sitten rajojen mukaan niin en kattoisi sellaista menoa ollenkaan.
Kiitos sulle kanssa hyvät jatkot ja sillei. joskus tää elämä on vähän monimutkainen.
kaikesta kuitenkin ajan kanssa selviää (:

Käyttäjä Vaivaiskoivu kirjoittanut 28.04.2009 klo 12:27

Hei Jone, tarinasi kuulostaa tutulta, liiankin tutulta. Olen läheltä seurannut joitain vuosia sitten vastaavan tarinan, piirrustukset olivat täsmälleen samat.
Olet upea ihminen kun jaksat yksin ottaa vastuun pienestä ihmisestä ja olla sekä isä ja äiti. Anna lapselle se rakkaus, hellyys ja huomio jota hän kaipaa ja tarvitsee. Älä kuitenkaan unohda itseäsi, olet nuori ja vapaa. Unohda ex ja muista itsekin välillä olla nuori vapaa aikuinen anna lapsi vaikka isovanhemmille hoitoon että saat itsekin välillä hengähtää. 🙂🌻 Voimia sinulle!

Käyttäjä koiraneito kirjoittanut 02.05.2009 klo 22:47

Hei Jone.

Tuo kuulostaa näin naisena asian luettuani siltä että tuo siun ex käyttää sinnuu törkeesti hyväkseen antamatta vastineeksi mitään..siis mitä sie tuosta suhteesta saat..? Et yhtään mitään!

Teet ihan oikean ratkaisun ku lähdet siel exäs luota ja nyt vaan keskity omaan elämääs ja lapselles hyvän elämän luomiseen. 🙂 ammattihenkilöt kyllä hoitaa sit sun exäs mielenterveysongelmat sinä et oo niistä millään tavalla vastuussa!

Ja muista myös tosiaan välillä myöskin itse levätä, lähde kavereides kans johonkin ja anna lapsi vaik vanhemmilles hoitoon. Näin jaksat itsekin sit lapsen kans ja luot hänelle mahdollisimman tasapainoisen lapsuuden. Missään tapauksessa älä anna enää exäs sekoittaa päätäsi sillä silloin hän aiheuttaa myös sen ettei lapsenne voi mitenkään saada tasapainoista lapsuutta.

Voimia sinulle! 🙂🌻