Parisuhde, koti ja perhe

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Susanne84 aloittanut aikaan 21.02.2009 klo 17:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mä tulin tänne kirjoittamaan ensimmäisen kerran itsestäni teille, toivon että saisin teiltä sellaisia oivalluksia ja näkökulmia tilanteeseeni joita en itse pysty näkemään. Kun tapasin nykyisen mieheni niin oli juuri saanut irroitettua itseni surusta ja pahasta olosta mitä edellisessä suhteessa oli mulle tullut. Olin varovainen, koska en halunnut rynnätä mihinkään varsinkin…

Käyttäjä jone aloittanut aikaan 27.02.2009 klo 18:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Mitä mieltä oletta siitä ihmiset. Minulla on monesti tullut kumppanini kanssa ero koska emme ole luottaneet toisiimme tai muuten yhtäkkiä esim raskauden alkuvaiheessa kun naiseni lähti. kuitenkin palasi kahdeksan kuukauden jälkeen luokseni. meille tuli uudelleen ero lapseni ollessa noin vuoden ikäinen. En tiedä enään oikeastaan mitä tehdä, meillä on…

Käyttäjä urheapossu aloittanut aikaan 28.04.2009 klo 19:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 45v ja taistellut aina ssiskojeni kanssa. Nyt olen todennut sen turhaksi. Luovutan. Meitä on4 siskosta. Kaikki ihania ihmisiä, mutta mikä siinä on että on niin niin vaikea tulla toimeen toinen toistemme kanssa. Olen meistä vanhin. Yleensä olen ollut se sovittelija mutta viime aikoina en ole siihen jaksanut ryhtyä. Enkä…

Käyttäjä zemi aloittanut aikaan 01.04.2009 klo 03:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Kirjoittelen nyt ensimmäistä kertaa tänne. Toivon että tästä kirjoituksesta olisi ehkä jollekulle muullekin, kuin itselleni hyötyä. Olen kuitenkin tosi väsynyt tätä kirjoittaessani, joten pyydän anteeksi jos ajatukset riveillä tuntuvat harhailevan. Lisäksi en oikein ole varma, mihin kategoriaan tämä pitäisi kirjoitella, kun puhun sekä parisuhteesta (joka on minulle todella tärkeä)…

Käyttäjä MinäVain aloittanut aikaan 23.04.2009 klo 22:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pieni kaupunki jossa tuntuu että kaikki tuntee kaikki…Katseita ja kummastelua huomaa lähes päivittäin, luulin olevani jo sujut asian kanssa, mutta nyt olen huomannut kuinka jälleen huomaan kiinnittäväni huomiota muiden ajatteluun. Olen ylpeä että olen erilainen, olen ylpeä avovaimostani, omasta rakkaastani, mutta selittely ja paheksunta ahdistaa. Samanlaisia ihmisiä mekin olemme, haluamme…

Käyttäjä dragofly aloittanut aikaan 27.01.2009 klo 10:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen aivan säpäleinä. Oli suhde, joka kesti vuoden verran ja päättyi useampi kuukausi sitten. Se oli aluksi hirveän epäselvä ja vasta loppua kohden ”oikea” suhde. Lopetimme suhteen enemmän tai vähemmän yhdessä, minun aloitteestani, syistä jotka ovat oikeastaan vasta nyt selvinneet kunnolla. Eroaminen sattui niin kuin ei mikään. Olimme pari kuukautta…

Käyttäjä Heisku79 aloittanut aikaan 01.04.2009 klo 20:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 30v nainen erittäin onnellisessa avoliitossa avomieheni kanssa, mutta miksi mielessäni kummittelee entinen koulukaverini johon olin niin rakastunut ala-asteelta ja amiksesta asti huomaan että tunteeni tätä miestä kohtaan ei ole hävinnyt mihinkään. Tässä elämän tarinani kun tapasin tuon kouluaikaisen rakkauteni kohteen. tarkkoja vuosilukuja en muista. olimme mäntsälän ala-asteella kuoroharjoituksissa jonne…

Käyttäjä Harhakuvitelma aloittanut aikaan 19.04.2009 klo 13:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen uusi tällä sivustolla ja ajattelin nyt kirjoittaa tänne. Olen 20v tyttö ja olen ollut parisuhteessa kohta 6vuotta 23v miehen kanssa. meillä on poika, vähän yli vuoden vanha. tarinamme on niin tapahtumarikas, etten osaa oikein sitä lyhentääkään. erosimme pari kertaa muutamaksi viikoksi, molemmilla satunnaisia panoja silloin. ja sitten se…

Käyttäjä taikku79 aloittanut aikaan 15.03.2009 klo 21:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mun suurin ongelma on taloudenpito. Kertokaa hyviä vinkkejä millä paperit ja laskut saa pidettyä ajantasalla. Olen naimisissa bibo-miehen kanssa, ja käytännössä hoidan yksin kaikki asiamme. Miehelläni on pitkä masennusjakso meneillään. Olen itsekin sairastanut vaikean masennuksen nelisen vuotta sitten, ja pelkään että kohta se uusiutuu. Onneksi tiedostan nyt omat voimani. Minun…

Käyttäjä kirsikka78 aloittanut aikaan 13.04.2009 klo 16:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki! En nyt tiedä mistä aloittaisin joten aloitan siitä mikä päällimmäisenä mielessä on… Haluaisin kuulla mielipiteitänne näistä asioista sekä mahdollisesti vertaistukea, saman kokeneita jne. Olen 30-vuotias naimisissa oleva nainen, mies on samanikäinen. Olemme olleet 7 vuotta yhdessä ja meillä on vuoden ikäinen tytär. Miehellä on edellisestä suhteestaan 9-v tyttö…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: