Lapsettomuus ja äitienpäivä

Lapsettomuus ja äitienpäivä

Käyttäjä Heisku79 aloittanut aikaan 09.05.2009 klo 19:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Heisku79 kirjoittanut 09.05.2009 klo 19:31

Huomenna on äitienpäivä mulla suru puserossa ja itkut on hyvin lähellä. Vielä en ole oikein tottunut koko ajatukseen vaikka olen jo 30v, ja aina toivoin lapsia vailla 16vuotiaana sai tietää omasta lapstteomuudestani, ja en vielä silloin oikein ymmärtänyt sitä kovin hyvin mutta nyt ymmärrän ja olen ehkä katkeroitunu sen asian suhteen. 😭 toivoisin että huominen menisi pian ohi vaikka kunnioitan äitiäni mutta en vain pysty olla itkemättä………

Käyttäjä Miiuli123 kirjoittanut 19.05.2009 klo 13:33

Niinpä, tuo päivä on ollut mullekin jo vuosia vaikea päivä. Tottakai omaa äitiä hyvällä ajattelen,eihän minua olisi ilman häntä. Minun äitisuhde ei ole mitenkään erinomainen kuitenkaan,mut se ei nyt liity tähän lapsettomuuteen mitenkään.

Se on raskas päivä henkisesti, kaikki hehkuttaa äitiyttä ja päivän ihanuutta. Onhan se sitä heille. Mulle se on muistutus siitä,että tuota et tule koskaan kokemaan ehkä. Olen halunnut lapsia kymmenisen vuotta ja pari vuotta sitten tutkimusten kautta selvisi,että se voi ehkä olla mahdollista hoitojen avulla.😭

Rakastan lapsia ja hoidan tuttavien lapsia jne. En ole mitenkään pois jättäytynyt porukasta joilla on lapsia. Mutta äitienpäivänä pysyn kotona. Lähimmät tuttavani tietävät miten painava taakka lapsettomuus mulle on ja ymmärtävät. Kiitokset heille siitä <3

Nimimerkki:32vee ja kello tikittää

Käyttäjä Heisku79 kirjoittanut 24.06.2009 klo 11:43

kuukausi sitten sain kuulla että serkkuni saa vauvan tammikuussa 2010 ja tänään selvisi että eräs hyvä ystäväni odottaa toista lastaan avovaimonsa kanssa. Ja mä kidutan itseäni sillä että en voi saada lasta edes adoptiolla sillä en ole vieläkään naimisissa ja elän avoliitossa miehen kanssa joka ei ehkä koskaan halua mennä naimisiin.

Miks mulle käy aina näin että ystävät ja sukulaiset ovat raskaana miksi heidän asiansa koskee aina vaan lapsia eikö he tajua et mä en kestä kuunnella enää yhtäkään vauvauutista kun ite joudun kärsimään koko aiheesta. 😭😭.

Otin selvää netistä millaiset mahdollisuudet mulla on adoption suhteen ja todella heikot kun tuli se joku uus lakipykälä nyt en muista että mikä se oli.