Raiskauksen uhreille apua? vai eikö

Raiskauksen uhreille apua? vai eikö

Käyttäjä ippula aloittanut aikaan 30.06.2009 klo 21:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä ippula kirjoittanut 30.06.2009 klo 21:21

Minut on raiskattu lukuisat kerrat ja en ole tehnyt asiasta ilmoitusta. enkä aijokkaan.
Traumat kuitenkin ovat olleet pysyviä.
Suihkussa käynti on vaikeaa, kun minut on raiskattu siellä, joskus taas tunnen itseni niin likaiseksi vieläkin että käyn monta kertaa päivässä suihkussa.
Oma seksuaallisuus on kadolsissa, en koe itselleni arvoa.
Pelkään paljasataa ihoani ja olen viillellyt käteni.
Pukeutun isoihin vaatteisiin ja välillä saan suuria laihduttamiskohtauksia.
Jos mies katsoo minua pitkään, pelkään häntä, koska juuri niin minua on katsottu ennen tapahtumia.
Olen yrittänyt saada puhelimen välityksellä apua tähän, mutta mikään numero ei ole käynyt.
En pysty kasvotusten käymään asioita läpi.
Hassua on että pelkään enemmän naisia, toki olen heidänkin taholtaan hyväksikäyttöä kokenut,
mutta vanhempana miesten.
Imhoan isääni ja pappaani, koen heidät likaisina ja älöttävinä.
Olen varma että he ovay käyttäneet minua seksuaallisesti hyväkseen..
apua!
Minä vielä väsyn tähän ja lopetan kaiken

Käyttäjä retkelijä kirjoittanut 02.07.2009 klo 17:59

Moi Ippula🙂🌻🙂🌻🙂🌻

Olet todella joutunut kokemaan sellaista mitä Ei kukan pitäisi saada kokemaan.

Käydäkseni läpi sinun olisi hyvää kirjoittaa jokaisesta henkilöstä oma arkin kokoista paperia ja kirjoittaa ylös mitä muistat ja miltä tunsit ja mitä tunnet, ja miten ja missä on tapahtumat tapahtuneet. Voin vain kuvitella millaiset pahonvoinnit tulet käymään läpi.

minulla on muutamia puh nro mihin soittaa Raiskauskriisikeskus Tukinainen maksuton ammattiapu seksuaalista väkivaltaa ja hyväksikäyttöä kokeneille puh 080097899 ma -pe klo 9-15 ,la-su klo 15-21 myös pyhinä ja niiden aattoina.
http://www.tukinainen.fi

Naisten linja 0800 02400 maksuton valtakunnallinen tukipuh. voi soittaa nimettömänä
ma-pe klo 16-20
http://www.naistenlinja.com

Suomen DELFINS ry päivystyspuh 050 583 5000 ma -pe klo 10-14.

Tietty sinä pitää kääntyä lääkäriin vaikka terveyskeskukseen ja pyytä lähetettää oman alueen spykiatrian puoleen ja saada keskusteluapu omisii tapahtumiin.

Jos olet nuori niin käänny ihmeessä nuorten puolen spykiatran puolelle .

Sinulla on voimavaroja koska olet selviytynyt tähän päivän saakka kaikkien salaisuuksien kanssa .

toivottavasti tästä pienestä viestisäni on sinulle apua.

Paljon voimia sinulle Ippula🙂🌻🙂🌻🙂🌻

Käyttäjä poropeukalo kirjoittanut 12.07.2009 klo 20:00

Eipä ole juuri lisättävää tuohon edelliseen hyvässä mielessä.

Itse olen ollut aika yksin uhrina. Vaikka kävin tekemässä ilmoituksen ja kävin lääkärissä. Vaikka olen käynyt vuosia mielenterveystoimistossa. Kukaan ei ole vielä vakuuttanut minulle, ettei se voi tapahtua uudestaan. Pelko on olemassa. Onhan se jo pienentynyt etäisyyden ja ajan ansiosta. Mutta jossain muurien sisällä on pelko, jota kukaan ei ole auttanut voittamaan. Kukaan ei oikeastaan edes huomaa, että se on siellä. Niin syvälle ja huomaamattomaksi se on hautautunut.

Käsittääkseni raiskauden aiheuttamat traumat on tosi vaikea voittaa. Silti niiden kanssa voi elää. Minäkin olen löytänyt uuden miehen rinnalleni. Hän on turvallinen. Rakastella minun ei juuri koskaan tee mieli väsymyksen ja masennuksen vuoksi, mutta hän ei painosta.

Rakkaus voi sinutkin, rakas ystävä, pelastaa. Todennäköisesti silloin kuin sitä vähiten odotat!
(Sainpas jotain positiivista esille sittenkin!)