Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 17v. , joista naimisissa 15v. Meillä on kolme ihanaa ala-asteikäistä lasta. Uskoin aina, että meillä on elämässämme sellaisia arvoja, että vaikka vaikeuksia tulisi, me selviäisimme niistä yhdessä. Mieheni on aina saanut mennä vapaasti, en ole koskaan aiemmin uskonut hänen pettävän minun luottamustani. Meillä oli hauskaa…
Petetyt naiset ovat kirjoittaneet monia viestejä tänne. Tässä vähän toisenlainen viesti yhdeltä naiselta. Minä olen se paha nainen, joka petti miestään joitakin vuosia sitten. Kadun, olen sitoutunut tähän parisuhteeseen. Miehen on paha olla edelleen, hän kelaa menneitä. Minä en tietenkään osaa selittää kaikkea, miksi tein mitä tein. Sen osaan sanoa,…
Olemme olleet mieheni kanssa kaksi vuotta naimisissa ja sekä minun että mieheni kärsivällisyys alkaa olla lopussa. Siskoni on hyvin vaikea ihminen, joka kaipaa paljon huomiota ja jossei sitä tule hän suuttuu. Siskoni on naimaton, asuu viereisessä kaupungissa, mutta välimatkaa on vain noin kymmenen kilometriä. Hän soittelee jatkuvasti, kertoo ainoastaan omia…
Olen keski-ikäinen naimissa oleva nainen. Monien YT-neuvottelujen jälkeen sanoin itseni irti viime keväänä ja sain työnantajan tukipaketin. Näin 20 vuoden työrupeama loppui. Perusairauteni oli yksi syy, miksi en jaksanut enää jatkuvaa työpaikan ilmapiiriä ja jatkuvaa kiirettä. Mieheni on pienyrittäjä. Aikuinen YH-tyttäreni sairastui samaan aikaan epilepsiaan ja sai vakavan yleisinfektion joka…
Miten miehet pystyy ottamaan uuden naisen heti eron jälkeen? Ex-mieheni kulki uuden kanssa vajaa 2viikkoa eron jälkeen. Mitä he hakevat? Lohtua??? Eikö miehet tee surutyötä?
kuinka löytää oman itsensä kaiken vääristymien, tuskan ja pahan olon alta? rikkinäinen lapsuus, päihteet, avioliitto ero (oma syy), lasten luottamuksen pettäminen jne… nyt vihdoin uskalsi mennä lääkäriin ku haluaa saada itsensä kuntoon… kuulemma joku masennus menossa ja lääke kuuri joka vei sumun pois… nyt mietin kuka oikeasti olen? lapsuudesta saakka…
Tuskaa…
3Eroni jälkeen tapasin melko pian erään miehen. Vanha tuttu hän minulle oli ja sitten tulikin tunnustus, että hän on minusta tykännyt jo pidemmän aikaa. Aloitimme suhteen ja kaikkien vaikeuksien kautta jatkoimme melkein vuoden. Sitten hän ilmoitti tarvitsevansa miettimisaikaa. Kului kuusi viikkoa ja hän ilmoitti halun palata yhteen, niin että muuttaisimme…
Hei! Takana unelma joka ei koskaan toiminut ja on tullut aika myöntää ettei tämä voi jatkua. Miten se sattuukaan, tuntuu niin yksinäiseltä. Eikä minulla tosin kaveraita olekaan, kaikki aikani on annettu 15-vuotta miehelleni sekä kolmelle lapsellemme. Nyt on minun aikani tullut juosta pois. Mieheni on kiireinen perheensä parissa ja toivon…
olen 20-vuotias onnellisessa avosuhteessa elävä nainen. olemme olleet yhdessä kohta kolme vuotta. seksiä ja hellyyttä on. en haluaisi loukata miestäni, hän on minulle tuki ja turva, paras ystäväni ja ihminen jonka kanssa haluaisin olla loppu ikäni. silti minulla on outoja ajatuksia. tapasin edellisessä työpaikassani minua vanhemman miehen, jonka kanssa olemme…
Hei, elämäämme on jo useaan kertaan varjostanut miehen valehtelu lähinnä raha-asioissa. Hän sanoo maksaneensa ja laskut jää kuitenkin maksamatta ja selityksiä löytyy vaikka muille jaettavaksi. Pari vuotta sitten paljastui koko iso sotku. Lasten vuoksi ajattelin kuitenkin vielä kerran jaksaa yrittää, kun mies on kuitenkin lapsille hyvä isä. Pikkuhiljaa elämä alkoi…