Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
kuinka löytää oman itsensä kaiken vääristymien, tuskan ja pahan olon alta? rikkinäinen lapsuus, päihteet, avioliitto ero (oma syy), lasten luottamuksen pettäminen jne… nyt vihdoin uskalsi mennä lääkäriin ku haluaa saada itsensä kuntoon… kuulemma joku masennus menossa ja lääke kuuri joka vei sumun pois… nyt mietin kuka oikeasti olen? lapsuudesta saakka…
Tuskaa…
3Eroni jälkeen tapasin melko pian erään miehen. Vanha tuttu hän minulle oli ja sitten tulikin tunnustus, että hän on minusta tykännyt jo pidemmän aikaa. Aloitimme suhteen ja kaikkien vaikeuksien kautta jatkoimme melkein vuoden. Sitten hän ilmoitti tarvitsevansa miettimisaikaa. Kului kuusi viikkoa ja hän ilmoitti halun palata yhteen, niin että muuttaisimme…
Hei! Takana unelma joka ei koskaan toiminut ja on tullut aika myöntää ettei tämä voi jatkua. Miten se sattuukaan, tuntuu niin yksinäiseltä. Eikä minulla tosin kaveraita olekaan, kaikki aikani on annettu 15-vuotta miehelleni sekä kolmelle lapsellemme. Nyt on minun aikani tullut juosta pois. Mieheni on kiireinen perheensä parissa ja toivon…
olen 20-vuotias onnellisessa avosuhteessa elävä nainen. olemme olleet yhdessä kohta kolme vuotta. seksiä ja hellyyttä on. en haluaisi loukata miestäni, hän on minulle tuki ja turva, paras ystäväni ja ihminen jonka kanssa haluaisin olla loppu ikäni. silti minulla on outoja ajatuksia. tapasin edellisessä työpaikassani minua vanhemman miehen, jonka kanssa olemme…
Hei, elämäämme on jo useaan kertaan varjostanut miehen valehtelu lähinnä raha-asioissa. Hän sanoo maksaneensa ja laskut jää kuitenkin maksamatta ja selityksiä löytyy vaikka muille jaettavaksi. Pari vuotta sitten paljastui koko iso sotku. Lasten vuoksi ajattelin kuitenkin vielä kerran jaksaa yrittää, kun mies on kuitenkin lapsille hyvä isä. Pikkuhiljaa elämä alkoi…
Hei kaikki te narsistin kynsiin joutuneet. Kuinka paljon teksteistänne löysinkään! Luin koko vyyhdin alusta asti ja niin tutlta minullekkin tuntui. Kiitos kaikille! Mietin että ehkä minäkin voisin liittyä keskusteluun, koska hyvin samanlainen tausta on tässäkin elämässä takana…ja suuri osa siitä varmasti vielä edessä. Tässä siis tarinani, jos siitä olisi jollekkin…
Me 34 ja 31v avioliitossa 4v ja 1 lapsi. Liitto sujuu/sujui hyvin ja seksikin jokseenkin hyvää 2-4 kertaa kuussa vaikkakin hieman kaavoihin kangistuttu. Hienot talot, autot on hankittu ja lainojenkin kanssa pärjätään enemmän kuin hyvin mutta mutta! Minulla ollut jokin sairas fantasia kiihoittua ajatuksesta kun isokaluinen vieras mies nai vaimoani…
Aina ei voi käsittää mikä ajaa ihmisen juomaan vaikka onkin elämä vaikeaa niin silti pitäisi yrittää olla juomatta ja ottaa vastuu perheen arjesta ja siitä että vaimokin voi hyvin.Meidän perheessä aviomiheni juo jatkuvasti eli jokapäiväisesti.Tämä juominen tapahtuu kotona ja silloin kun hän juo hän vaan istuu kuulokkeet korvilla tietokoneella ihan…
Joulun aikaan tuli 38 vuotta täyteen puolisoni kanssa yhteiselämää.Ikäeroa on yli kymmenen vuotta.Puoliso haluaa olla aina kotona,ei koskaan pyydä et kutsuttaisiin vieraita tai mennään kyläilemään.Olenkin jo tottunut siihen en edes pyydä häntä minnekään. Koen olevani ihan yksin tässä liitossa ja teenkin asioita aivan itekseni ja matkustelen hyvien kavereitteni kanssa(naiskavereita) osa…
Varmaan kaikilla petetyillä itsetunto kokee kolahduksen kun selviää, että puoliso on pettänyt. Minulla se mureni täysin. Olen yrittänyt kasata itseäni samalla kuin on yritetty päästä tämän kokemuksen yli, mutta nyt tuntuu tuo itsetunnon katoaminen olevan kompastuskivi. Jos minulle ollaan oltu rehellisiä, niin mieheni on viimeksi ollut yhteydessä huoraansi vuosi sitten.…