Parisuhde, koti ja perhe

15 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä .Kiira. aloittanut aikaan 30.01.2011 klo 18:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aikalailla otsikko jo kertoo, mistä tässä viestissä on kyse, vaikka se on aika kärjistetty. Asia on äärimmäisen arka minulle, enkä ole pystynyt puhumaan siitä edes läheisten ystävieni kanssa. En ole koskaan hakenut apua ulkopuolisilta ja tästä kirjoittaminen tuntuu siksi vaikealta, mutta yritän parhaani. Sain muutama kuukausi sitten tietää, että isäni…

Käyttäjä gabriella aloittanut aikaan 29.01.2011 klo 15:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 46-v. nainen ja mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 26 vuotta, josta naimisissa 24 vuotta. Meillä on kaksi lasta, poika 19-v. ja tyttö 16-v. Poika asuu omillaan ja on kihloissa, tosin ammatin etsiminen on vielä kesken, mutta muuten hän tuntuu olevan onnellinen normaali arki huolineen.Tyttäremme on päihdekuntoutuja, menneisyyteen kuuluu huumeita…

Käyttäjä miisa84 aloittanut aikaan 30.01.2011 klo 14:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

tämä on minulle ihan uusi asia hakea täältä apua tänne kirjoittamalla mutta haluan saada huonoa tunnetta sisältäni purettua jollakin tavalla ja kokeilen olisiko tämä yksi niistä….olen naimisissa ja kahden suloisen lapsen kotiäiti joka viettää ajat enimmäkseen olemalla pienten ihmistenalkujen kanssa kotona. Minulla kuitenkin on sellainen tunne sisimmässäni että teen kaiken…

Käyttäjä Mepa aloittanut aikaan 24.01.2011 klo 16:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Minkälaisia kokemuksia teillä on ollut? Miten tulette toimeen? Onko vaikeuksia (millaisia)? Minulla on todella huonoja kokemuksia miesystäväni exästä…..hänellä tuntuu suorastaan olevan missio tuhota miesystäväni ja siinä sivussa minut. Olen tietoisesti alusta asti yrittänyt välttää joutumasta keskusteluun hänen kanssaan, en koskaan puutu heidän lasten asioihin yms. Tällä hetkellä…

Käyttäjä Nene aloittanut aikaan 08.12.2010 klo 18:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 25-vuotias naimisissa oleva 3 lapsen äiti. Viikko sitten muutettiin miehen kanssa erilleen. Meinattiin muuttaa ju vuosi sitten, mutta peruin viime hetkellä. Nyt ajauduttiin muuttamaan erilleen kun ei edes puhuttu enää toisillemme. Kun sanoin miehelleni että haluan muuttaa erilleen, hän oli samaa mieltä. Etsimme yhdessä hänelle asunnon ja kaikki on…

Käyttäjä sinisilmä3 aloittanut aikaan 29.12.2010 klo 14:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä olenko nyt kirjoittamassa oikeaan ryhmään, mutta kirjoitan nyt tänne kuitenkin… 10 vuoden seurustelusuhteeni päättyi kesäkuussa 2010 ja luulin, että olin jo päässyt yli ahdistuksestani, mutta nyt huomaan, että ikävöin ja kaipaan kumppaniani edelleen ja paljon… Hän löysi jo heti (tai varmaan jo suhteemme aikana) uuden rakkauden ja he…

Käyttäjä napa aloittanut aikaan 04.01.2011 klo 21:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Uskoin ihmeisiin, kun tapasin poikaystäväni. Hän kohteli minua kuin prinsessaa, helli ja lelli. Olimme ihania yhdessä, molemmat kilttejä, luotettavia, rehellisiä… vuoden seurustelun jälkeen kihlauduimme ja ostimme asunnon. Seuraavat vuodet puhuimme perheen perustamisesta, remontoimme itsellemme ihanan kodin ja olimme maailman onnekkaimpia ihmisiä. Rakkaani teki kovasti töitä ja minä opiskelin ja tein…

Käyttäjä henna.r aloittanut aikaan 25.01.2011 klo 20:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut vähän yli vuoden erään ulkomaalaistaustaisen miehen kanssa. Meillä tässä vuoden aikana sattunut ja tapahtunut todella paljon. Suhteemme on alusta asti ollut täynnä vastoinkäymisiä. Esimerkiksi mies menetti asuntonsa noin puolen vuoden tuntemisemme jälkeen ja otin hänet väliaikaisesti kotiini asumaan. Asuimme yhdessä ja yritimme jakaa elinkustannukset, mutta silti mies velkaantui…

Käyttäjä Cachorro aloittanut aikaan 06.10.2010 klo 23:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Lie tätäkin asiaa täällä käsitelty – en tiedä, mutta koin sen aiheelliseksi aloittaa nyt ja tässä. Sanotaan suoraan heti alussa, että kaipaan vertaistukea. Kuuntelijaa. Jotain, mikä nyt tuntuu vaikealta saada, vaikka koen, että ystäviäkin on paljon, mutta sellaisia, jotka tietäisivät asian laitojen kaikki puolet, ei tietty ole. Voisin kuvitella, että…

Käyttäjä satutettu sielu aloittanut aikaan 15.01.2011 klo 14:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kertokaa kuinka menettelen kun olen saanut tietää mieheni pettävän minua. Nainen, jonka kanssa mieheni pettää on hänen entisensä, eronnut aikoinaan avioliitostaan mieheni takia. Jostain syystä he eivät kuitenkaan päätyneet silloin yhteen. Vai onko suhdetta jatkunut koko tämän ajan kun olemme mieheni kanssa olleet yhdessä? Tiedän heidän tapailleen vielä silloin kun…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: