Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä puuväri aloittanut aikaan 06.02.2011 klo 18:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kysymys on täynnä katkeruutta ja vihaa. Mitenhän tämän saisi hyvin kerrottua… Olen hyvin yksinäinen ihminen. Aina se ei ole yksinäisyyttä, vaan se on myös yksinoloa ja siitä nauttimista. Joka tapauksessa, minulla ei ole kuin yksi ystävä; ja häntäkään en juuri tapaa, vaan kirjoittelemme tuossa ”social networkissa” eli facebookissa. Jotenkin minusta…

Käyttäjä pipunen aloittanut aikaan 05.02.2011 klo 09:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt ehkä olen valmis puhumaan, siitä mitä minulle on tapahtunut. Siitä on reilu vuosi, kun lasteni kanssa lähdin ja muutin pois mieheni ja lasteni isän luota. Olin aina alistunut väkivaltaan suhteessa, mutta itse pidin sitä silloin lievänä… Elin aikas alistuneena, kotona tein kaiken ja en juuri koskaan käynyt missään ilman…

Käyttäjä maassa3 aloittanut aikaan 02.02.2011 klo 12:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä tehdä kun on menettänyt kaiken? Olimme onnellinen pari, ja vietimme iltaa viime lauantaina. Loppuillasta molemmille käsittämättömästä syystä tilanne meni hankalaksi ja riitelimme. Kotiin päästyämme tilanne kärjistyi ja tappelimme oikein kunnolla. Heittelimme tavaroita ja huusimme ja kävimme välillä käsiksikin toisiimme. Tavaroita heitellessä kävi tietenkin niin että toiseen sattui. Hätyytelläkseni heitin…

Käyttäjä Ancelique83 aloittanut aikaan 18.01.2011 klo 15:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ehdimme olla naimisissa vajaa kaksi vuotta ulkomailta kotoisin olevan mieheni kanssa, tai olemme edelleen naimisissa mutta en nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin laittaa eilen käräjäoikeuteen postissa avioerohakemuksen. Vaikka itse hänet ulos heitin, niin nyt vasta käsitän asian todellisuuden. On niin tyhjä olo ja kamala ikävä.. Miten tälläisestä pääsee yli? En ole…

Käyttäjä Neito87 aloittanut aikaan 08.11.2010 klo 09:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen huolesta suunniltaan. Minulle rakas ihminen kärsii silmieni edessä enkä osaa tehdä mitään. Olemme olleet n.5 vuotta on/off parisuhteessa ja välimme ovat edelleen läheiset. Haluaisin palata yhteen mutta se ei nyt käy. Keskustelin hänen kanssaan ja ongelmia löytyi kasapäin. Hän ei halua mitään, hän ei tunne onnellisuutta, surua, rakkautta eikä…

Käyttäjä .Kiira. aloittanut aikaan 30.01.2011 klo 18:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aikalailla otsikko jo kertoo, mistä tässä viestissä on kyse, vaikka se on aika kärjistetty. Asia on äärimmäisen arka minulle, enkä ole pystynyt puhumaan siitä edes läheisten ystävieni kanssa. En ole koskaan hakenut apua ulkopuolisilta ja tästä kirjoittaminen tuntuu siksi vaikealta, mutta yritän parhaani. Sain muutama kuukausi sitten tietää, että isäni…

Käyttäjä gabriella aloittanut aikaan 29.01.2011 klo 15:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 46-v. nainen ja mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 26 vuotta, josta naimisissa 24 vuotta. Meillä on kaksi lasta, poika 19-v. ja tyttö 16-v. Poika asuu omillaan ja on kihloissa, tosin ammatin etsiminen on vielä kesken, mutta muuten hän tuntuu olevan onnellinen normaali arki huolineen.Tyttäremme on päihdekuntoutuja, menneisyyteen kuuluu huumeita…

Käyttäjä miisa84 aloittanut aikaan 30.01.2011 klo 14:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

tämä on minulle ihan uusi asia hakea täältä apua tänne kirjoittamalla mutta haluan saada huonoa tunnetta sisältäni purettua jollakin tavalla ja kokeilen olisiko tämä yksi niistä….olen naimisissa ja kahden suloisen lapsen kotiäiti joka viettää ajat enimmäkseen olemalla pienten ihmistenalkujen kanssa kotona. Minulla kuitenkin on sellainen tunne sisimmässäni että teen kaiken…

Käyttäjä Mepa aloittanut aikaan 24.01.2011 klo 16:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Minkälaisia kokemuksia teillä on ollut? Miten tulette toimeen? Onko vaikeuksia (millaisia)? Minulla on todella huonoja kokemuksia miesystäväni exästä…..hänellä tuntuu suorastaan olevan missio tuhota miesystäväni ja siinä sivussa minut. Olen tietoisesti alusta asti yrittänyt välttää joutumasta keskusteluun hänen kanssaan, en koskaan puutu heidän lasten asioihin yms. Tällä hetkellä…

Käyttäjä Nene aloittanut aikaan 08.12.2010 klo 18:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 25-vuotias naimisissa oleva 3 lapsen äiti. Viikko sitten muutettiin miehen kanssa erilleen. Meinattiin muuttaa ju vuosi sitten, mutta peruin viime hetkellä. Nyt ajauduttiin muuttamaan erilleen kun ei edes puhuttu enää toisillemme. Kun sanoin miehelleni että haluan muuttaa erilleen, hän oli samaa mieltä. Etsimme yhdessä hänelle asunnon ja kaikki on…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: