Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Niin Yksin aloittanut aikaan 31.03.2011 klo 15:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen rikki, poikki, väsynyt. Olen yksin. En tiedä miten jatkaa. Olen kahden lapsen yksinhuoltaja, ollut jo 5 vuotta. Nyt olen yksin odottaja, eihän tässä näin pitänyt käydä. Päätin että jos lapsia vielä joskus haluan ja saan, teen sen onnellisessa parisuhteessa, miten tässä siis kävi näin?! Olisi se toisaalta pitänyt tietää,…

Käyttäjä en vaan jaksa aloittanut aikaan 24.03.2011 klo 10:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sain eilen puhelimessa kuulla miehen pettäneen. En ymmärrä tätä koko hommaa. Olen aivan rikki, hajalla, en jaksa mitään. Menimme vasta 2kk sitten naimisiin ja meillä on kaksi pientä lasta. Hän on huijannut minua koko ajan. En ikipäivänä olisi uskonut tätä hänestä. En tiedä miten jaksan enää. Perjantaina mies lähti normaalisti…

Käyttäjä TuulessaTaipuu aloittanut aikaan 02.04.2011 klo 14:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

On se välillä vaikeaa, tämä elämä nimittäin. Kirjoitin jo pitkän pätkän äsken, mutta pyyhin kaiken pois. Olisi niin paljon kirjoitettavaa, vaikka kirjan verran, iloa, surua, kyyneleitä, vihaa, tuskaakin, tunnetta, toivoa ja tahtoa. Kirjoitin sen aikasemman otsikolla ”insesti”, ja vaikka se onkin kirjoitukseni ydin, niin se on vain niin ruma, ja…

Käyttäjä jonian aloittanut aikaan 30.03.2011 klo 11:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

On isä, äiti ja kolme ihanaa lasta. Lisäksi perheen onnea lisää vielä koira. Vanhemmat käyvät töissä, kaksi lapsista koulua ja nuorin vielä päiväkodissa. Kaikki on siis hyvin… Vai onko? Se mitä muut ihmiset näkee, ei tiedä tätä kaikkea. Paitsi nyt on tullut julki asioita viranomaisille äidin vihdoinkin herättyä ja hakemaan…

Käyttäjä Mara70 aloittanut aikaan 16.02.2011 klo 18:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kirjoitellut tänne jo jonkun aikaa, mutta kukaan ei oikeastaan tiedä omasta tarinastani vielä mitään, menimme vaimoni kanssa naimisiin 1990, ensimmäinen lapsi tulikin jo loppuvuodesta, seuraavat 1991, 1994, 1997 ja viimeinen pikkukeskosena 2002. jo 1990 alkoivat vaikeudet, olimme vauvamme kanssa pitkään hoidossa munuaisongelmien takia, myöhemmin lapsen varttuessa ja koulun alkaessa…

Käyttäjä kristiina85 aloittanut aikaan 18.02.2011 klo 18:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onko jollakin vastaavia kokemuksia? Olin 17v kun kaksi miestä kolmannen katsellessa raiskasi mut, häpesin asiaa ja hautasin sen. Mutta nyt 8v jälkeen päin, eräs tilanne muistutti kovasti noiden miesten asennetta mua kohtaan ja se laukaisi valtavan itkun ja ahdistuksen. Olen käynyt raiskauksen mielessäni monta kertaa läpi, itkenyt ja yrittänyt päästä…

Käyttäjä emmie aloittanut aikaan 07.03.2011 klo 12:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Erosta on nyt viikko ja tuntuu että pahemmaksi vain muuttuu. Miesystäväni halusi erota riitaisan parisuhteen takia, ja koska aina syytin häntä kaikesta enkä ottanut mitään omalle kontolleni. Myönnän että tämä on aivan totta. Olen yrittänyt saada häntä takaisin, koska tuntuu siltä että voin oikeasti muuttua, olla kärsivällisempi ja ottaa rauhallisemmin…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 01.03.2010 klo 14:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä tehdä, jos aikuisella miehellä on impotenssiin johtavia seksuaalisia pelkoja? Periaatteessa haluamme seksiä kumpikin, mutta eteneminen on hidasta, koska mies pelkää ja jännittää. Hänellä on ihan omituisiakin pelkoja kuten se, että meidän rakastelumme filmataan ja nauha alkaa pyöriä jossain asiallisessa tilaisuudessa kuten kokouksessa. Minusta tämä kuulostaa aivan paranoidiselta ja olen…

Käyttäjä Lianna aloittanut aikaan 20.03.2011 klo 10:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eli en yksinkertaisesti osaa päättää jatkanko isyyden selvittämistä. Lapsi syntyi lyhyestä suhteesta, oltiin kyllä lapsista puhuttu. Mies kylläkin jätti minut heti raskauden selvittyä ja painosti kovasti aborttiin. Lapsen isä on tällä hetkel sama kuin ventovieras ihminen, mutta haluaisin hänet isäksi edes papereihin sekä taloudelliseen vastuuseen. Isä teki selväksi puhelimessa ettei…

Käyttäjä snana aloittanut aikaan 26.03.2011 klo 14:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! halusin kertoa tarinamme. Tapasimme, rakastuimme päätä pahkaa, tapailuvaihe jäi välistä, se oli silkkaa ihanaa hulluutta ja jatkuvaa ikävää kun emme olleet samassa paikassa, yksiselitteisesti siis ei tarvinnut paljon pähkäillä. aika oli kaunista, luonnollisentuntuista ja ihanaa. Muutimme aika pikaisesti yhteen, näin jälkikäteen mietittynä vähän liiankin pikaisesti. ensimmäinen suhteeni siis ja…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: