Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Onko muita n.30.v äitejä joilla on ahdistusta tai paniikkihäiriötä? Itse sairastuin synnytyksen jälkeen masennukseen joka oireili syömishäiriöksi asti. Olin 8 viikkoa sairaalassa opettelemassa syömään ja nukkumaan sekä olemaan armollisempi itselleni. Kotiuduin lääkärin luvalla vaikka hän suosittelikin pidempää sairaalajaksoa.En kestänyt olla pois kotoa lapseni luota joka tuolloin oli 8kk. Halusin ”normaaliin…
Eli oon tutustunut erääseen poikaan netissä. Hän asuu toisella paikkakunnalla ja olemme tavanneet monta kertaa toisiamme. Alussa olimme vain kavereita, mutta olen ihan umpi rakastunut häneen. Hän on eri uskontoinen kuin minä ja olemme puhuneet seurustelusta ym. Hän sanoi ettei voisi seurustella kanssani, koska olen eri uskontoinen. Ja hän ei…
Olen tosi iloinen, kun löysin tämän palstan. Kirjoitan tänne nyt siis ensimmäistä kertaa. Olen nelikymppinen naimisissa oleva nainen ja 10-vuotiaan pojan äiti. Elämäni on tai ainakin pitäisi olla kunnossa, minulla on ihana rakastava mies ja ihana poika, minulla on töitä, harrastuksia ja paljon hyviä ystäviä ympärillä. Tilanne on tämä; olen…
Tapasin elämäni toisen naisen lokakuussa 2010 ja rakastuimme toisiimme, olemme siitä asti viettäneet aika tiivistä elämää lähes jokapäivä ja asuneetkin marraskuusta lähtien epävirallisesti samankaton alla. Se mikä meitä yhdisti ja teki meistä samanlaisia tai siis että sopisimme toisillemme oli se että pidimme samoisa asioista ja haaveilimme samoista asioista kuten yhteisestä…
Hei! Olen mies ja elän avioliitossa, joka alunalkaenkin oli tuhoon tuomittu. Vaimoni kuitenkin haluaa pitää minusta kiinni, vaikka suhde käy kokoajan ahdistavammaksi ja vaimon raivokohtaukset pelottavammiksi. Hän on pettynyt minuun, koko avioliittoon ja lapsettomuuteemme, koska seksi ei meiltä millään suju vaikka on sitä joskus yritetty. Syy on se, että koen…
Olen rikki, poikki, väsynyt. Olen yksin. En tiedä miten jatkaa. Olen kahden lapsen yksinhuoltaja, ollut jo 5 vuotta. Nyt olen yksin odottaja, eihän tässä näin pitänyt käydä. Päätin että jos lapsia vielä joskus haluan ja saan, teen sen onnellisessa parisuhteessa, miten tässä siis kävi näin?! Olisi se toisaalta pitänyt tietää,…
Sain eilen puhelimessa kuulla miehen pettäneen. En ymmärrä tätä koko hommaa. Olen aivan rikki, hajalla, en jaksa mitään. Menimme vasta 2kk sitten naimisiin ja meillä on kaksi pientä lasta. Hän on huijannut minua koko ajan. En ikipäivänä olisi uskonut tätä hänestä. En tiedä miten jaksan enää. Perjantaina mies lähti normaalisti…
On se välillä vaikeaa, tämä elämä nimittäin. Kirjoitin jo pitkän pätkän äsken, mutta pyyhin kaiken pois. Olisi niin paljon kirjoitettavaa, vaikka kirjan verran, iloa, surua, kyyneleitä, vihaa, tuskaakin, tunnetta, toivoa ja tahtoa. Kirjoitin sen aikasemman otsikolla ”insesti”, ja vaikka se onkin kirjoitukseni ydin, niin se on vain niin ruma, ja…
On isä, äiti ja kolme ihanaa lasta. Lisäksi perheen onnea lisää vielä koira. Vanhemmat käyvät töissä, kaksi lapsista koulua ja nuorin vielä päiväkodissa. Kaikki on siis hyvin… Vai onko? Se mitä muut ihmiset näkee, ei tiedä tätä kaikkea. Paitsi nyt on tullut julki asioita viranomaisille äidin vihdoinkin herättyä ja hakemaan…
Olen kirjoitellut tänne jo jonkun aikaa, mutta kukaan ei oikeastaan tiedä omasta tarinastani vielä mitään, menimme vaimoni kanssa naimisiin 1990, ensimmäinen lapsi tulikin jo loppuvuodesta, seuraavat 1991, 1994, 1997 ja viimeinen pikkukeskosena 2002. jo 1990 alkoivat vaikeudet, olimme vauvamme kanssa pitkään hoidossa munuaisongelmien takia, myöhemmin lapsen varttuessa ja koulun alkaessa…