Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Tyttäreni asuu Helsingissä ja hän asuu hyvin väkivaltaisessa suhteessa. Heillä on 1,8 v ikäinen lapsi. Mies on pahoinpidellyt tytärtäni useita kertoja tosi pahasti mm. hampaita on lähtenyt, kasvoissa on ollut isoja ruhjeita, tikkejä, kuristamista ym. Tyttäreni oireilee nykyisin tosi pahasti mm. juomalla kun sanoo ahdistuksen olevan hirvittävä. Minne hän pääsisi…
hei.Olen jo 40v ohittanut nainen.Olen parisuhteessa miehen kanssa jonka kanssa jo kerran erottiin (2008).Eron syynä oli molempien masennus ja miehen itsemuthan yritys..Palasimme yhteen 2009 ja alku menikin hyvin,mutta nyt minua on alkanut ahdistamaan tämä suhde.Koskaan en päässyt minnekkään käsittelemään esim itsemurhayritystä…nyt kaikki vanhat asiat palaavat mieleen kun muutettiin saman katon…
Hei. Olisi mukava kuulla, että kärsivätkö muut täällä samasta pulmasta ja miten olette edenneet tai selviytyneet sen kanssa? Kärsin itse todella voimakkaasta menettämisen tai hylkäämisen pelosta. Kun olen itsekseni, niin kaikki menee ihan ok, mutta aika nopeasti ihastuttuani alan jollain tavalla etsimään huomaamattani henkistä turvaa toisesta ihmisestä. Laitan helposti itseni…
Olen nokkela, vitsikäs, rohkea ja ihan sievän näköinen. Saan miehet helposti ihastumaan itseeni ja osaan sytyttää miehen jos sitä tarvitaan. En ole pinnallinen vaan hyvinkin syvällinen. Minusta on kyllä sanottu, että sinuun pitää tutustua paremmin jotta voi löytää sen oikean naisen mikä olen. Porukassa olen se hauskin tyyppi ja hymy…
Impotenssi
13Kertokaapa, jos teillä on kokemuksia impotenssista, millaisia kokemuksia tahansa. Erityisesti jos koette, että ongelma on psyykkisellä puolella. Olisi kiinnostavaa kuulla ja tännehän voi kirjoittaa ilman paljastumisen pelkoa. Itse olen keski-ikäinen nainen ja suhteeni kariutui hiljattain. Olen vielä aika säpäleinä sen jäljiltä enkä koe pystyväni psyykkisesti uuteen suhteeseen. Miesystäväni impotenssi ja…
Olen seurustellut miesystäväni kanssa miltei puoli vuotta, tavattu lähinnä viikonloppuisin, enimmäkseen minun luonani. Välimatkaa on jonkin verran, ei kuitenkaan satoja km. Suhteemme on sujunut mukavasti, mies on melko avoin, kiltti, huumorintajuinen ja seksikin ollut ihan hyvää, ja kipinä on säilynyt. Viime aikoina pientä hiipumisen tunnetta ollut, kuitenkin ollaan aina palattu…
Hei! Laitan uuden otsikon tästä tuskasta. Olo on kuin pikkukuolemassa. Tiedän ettei meidän avioliitossa ole pitkään aikaan mennyt hyvin. Se oli tajunnan ja mielen räjäyttävä ilmoitus, että mies on rakastunut toiseen naiseen ja vielä reilu viikko sitten mieheni lähes raiskasi mut. Olen naisena niin arvoton. En kyennyt pitämään miestäni tyytyväisenä.…
Hei, olen nyt ollut 2½ v raastavassa suhteessa, jossa mies on ottanut ja jättänyt. Lähes joka riidan yhteydessä (ja niitä on paljon) mies on vetäytynyt miettimään haluaako jatkaa suhdetta. Hän kokee suhteemme hyvän ja pahan kontrastin niin rajuksi, ettei omien sanojensa mukaan pysty käsittelemään aihetta. Suhteemme on pakottanut minutkin kasvamaan…
en tiedä oikein mistä aloittaa.. ensinnäkin olemme olleet mieheni kanssa aviossa 10vuotta ja meillä on 3 lasta. noin 7 vuotta olen kärsinyt masennuksesta ja ahdistuksesta,n.5v. ollut lääkitys ja nyt terapiaa.kärsin myös tosi huonosti itsetunnosta. Reilu pari vuotta sitten olimme asumuerossa, joka oli mun päätökseni. syinä päätökseeni oli ahdistava ja epätoivoinen…
Hei! Olen seurustellut vai mitä se sitten onkaan ollut, n. 4v miehen kanssa ja olemme aina asuneet eri paikkakunnilla. Ongelmaksi muodostunut luottamuksen puute, varsinkin minun puoleltani mutta jonkin verran myös hänen puoleltaan, nyt viime aikoina. Saan välillä käsittämättömiä mustasukkaisuuden puuskia, tekstailen, soittelen. Olen ilkeä, täysi paska. Sitten taas kadun, ahdistun..vähän…