Mies heikoilla huoltajuus asioissa aina… :/

Mies heikoilla huoltajuus asioissa aina... :/

Käyttäjä istoo2 aloittanut aikaan 15.06.2011 klo 20:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä istoo2 kirjoittanut 15.06.2011 klo 20:48

kyllä Lyötyä lyödään taas…
Olen siis kahden rinsessan iskä, joiden kanssa olen viikonloppuisin to-su välisen ajan,
ja nyt eksä vaatii 350e/kk elatusmaksua. Sanoin hänelle että tuohan on ihan järjetön summa siihen nähden miten paljon olen lasten kanssa ja että jos tuon maksan niin minulla ei ole vara enää olla lasten kanssa,koska en pysty ruokkimaan niitä,saati muutakaan ostamaan. Hän vaan sanoi että ei häntä kiinnosta,sitten et niiden kanssa ole!!

Miksi naiset tekevät aina kiusaa, minä haluan vain olla isä lapsilleni, olla osa heidän elämäänsä. Ja minusta lapsen etu on se että saavat viettää molempien vanhempien kanssa tasapuolisesti aikaa. Ei minulla ole ainuttakaan pahaa sanaa eksästä äitinä olemisesta. Hyvä äiti hän on lapsillemme.

Mutta harmittaa kun menetän lapseni toisen ahneuden ja ilkeyden takia ☹️

Käyttäjä helemi kirjoittanut 16.06.2011 klo 09:10

Onko teillä yhteishuoltajuus?
Isä on yhtä hyvä lasten huoltaja kuin äitikin ja joskus parempikin.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 16.06.2011 klo 10:46

Heippa
Niin olet kyllä oikeassa kun sanot että mies on erotilanteissa huonommassa asemassa
kun käsitellään lasten huoltajuutta.
Mutta minä kyllä osaan aika hyvin neuvoa sinua mutta muutaman kysymyksen
sinulta kysyn.
Oletko töissö / työtön ???
Minkä ikäisiä sinun lapset on ????
Oletko mitään asioita sopinut viellä paperilla ???
onko sinulla ketään sukulaista esim äitiäsi, kummiasi, siskoasi , veljeäsi jne siinä lähellä ???
Vaikka elämä tuntuu joskus vaikealta niin kyllä asiat järjestyy usko minua.
Kaunista kesää sinulle

Käyttäjä Mepa kirjoittanut 16.06.2011 klo 11:57

Olen samaa mieltä; isät jää useimmiten kakkoseksi. Omakohtaista kokemusta on miesystäväni kautta, hänen ex tekee kaikkensa vaikeuttaakseen lasten ja isän tapaamisia. Pistää niin vihaksi lukea näitä juttuja. Eikä virkamiehet tee juurikaan mitään asioiden eteen, äiti on kaikkein parhain, vaikka hänellä olisi vakava mielenterveysongelma. Oksettaa tuollaiset naiset, en voi muuta sanoa. Toivotan sinulle mitä parhaita onnea!

Käyttäjä helnev kirjoittanut 01.08.2011 klo 16:04

Meillä tuli ero miehen kanssa noin puolisen vuotta sitten lapset yhteishuoltajuudessa, sovimme ettei elatusmaksuja tarvitse maksaa koska lapset kummallakin saman verran. Rankka on elämä ollut, lasten takia tekisin kyllä mitä vain.

Voimia jaksamiseen. Asiat kyllä selviävät aina jollain tavalla ja avun pyytö ei ole häpeä 🙂