parisuhde solmussa,vauva tulossa,kaikki sekaisin : (

parisuhde solmussa,vauva tulossa,kaikki sekaisin : (

Käyttäjä sinisiipinen aloittanut aikaan 01.08.2011 klo 13:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä sinisiipinen kirjoittanut 01.08.2011 klo 13:58

Ahdistaa suunnattomasti miten olen antanut elämäni mennäkin tähän solmuun..miehen kanssa ei pystytä puhumaan oikein mistään asioista. Hän ei osaa keskustella vaan lukkiutuu itseensä. Minä kaipaisin puhumista kun puhumista olisi ja paljon. Vaikeita asioita mistä pitäisi keskustella mutta mistään ei tule mitään…kaiken kukkuraksi meille on tulossa vauva..pelottaa..toinen yhteinen ja perheemme kolmas. Entäs jos tulee ero, miten pärjään kolmen lapsen yh:na?! En tosiaan tiedä…Elämä tuntuu niin hankalalta…ahdistaa ja itkettää….Tuntuu että kaikista asioista olemme lisäksi aivan eri mieltä..Syyllistän itseäni tästä raskaudesta,että olinkin näin tyhmä että ajauduin tähän tilanteeseen. Kyllähän näitä vaikeuksia oli ilmassa jo aiemminkin. ja nyt kaikki vain vaikeutuu kun tulee yksi lapsi lisää tähän soppaan…😞 lapsi oli kyllä toivottu alunperin. Nyt vain tuntuu tältä. Itkettää nämä ajatuksenikin….en tiedä..tuntuu että aiheutan vain harmia ja huolta kaikille😭 Joskus ehdotin perheterapiaan menoa mutta se ei kuulemma tule kysymykseenkään ..sekavaa sepustusta..vähän niinkuin minun elämänikin..
☹️

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 02.08.2011 klo 11:12

Heippa
Niin se olisi kyllä todella tärkeätä että että puolisot puhuisi keskenään kaikista
asioista keskenään sillä puhumalla ne solmut yleensä aukeavat.
Kauanko sinulla on kestänyt tuo ahdistus / pahaolo ????
Mutta jos puolisosi ei halua tulla mukaan jos käyt ammattiihmisen luona
juttelemassa mieltä painavista asioista niin kannattaa sinun mennä vaikka yksin
sillä saat varmasti apua ja tukea.
Olethan neuvolassa puhunut pahasta olostasi ???
Onko sinulla ystäviä / kavereita joille voisit kertoa iloja ja suruja ???
Sillä yksin et saisi jäädä.
Kaunista loppu kesää sinulle

Käyttäjä sinisiipinen kirjoittanut 06.08.2011 klo 12:03

Hei. kiitos viestistäsi. Vielä en ole neuvolassa puhunut mitään, nyt seuraavalla kerralla varmaan on pakko..Mielessä on alkanut pyöriä jo tosi masentavia ja itsetuhoisia ajatuksia..ja ahdistaa. On minulla yksi ystävä jolle olen puhunut tästä.paitsi noista synkistä ajatuksista. Nyt ei tule enempää tekstiä. Pää on ihan tyhjä. Mukavaa loppukesää sinullekin volvomies.