Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä azulita aloittanut aikaan 29.08.2011 klo 10:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen ms-tautia sairastava, ja muutaman vuoden ihmetellyt itseäni ja elämääni sinkkuna ja parin lapsen äitinä 🙂 nyt olisi mahdollista uuteen suhteeseen. kerroinkin heti sairaudestani, enkä tullut tyrmätyksi 🙂 onko teillä kokemuksia sairastamisesta, suhteesta, tulevaisuuden ajatuksista. Millaista on alkaa seurustelemaan ja elämään arkea sen sairauden ympärillä? kuinka edetä? Kaikenlaiset kokemukset olisi…

Käyttäjä SnowAngel aloittanut aikaan 27.08.2011 klo 20:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Äiti jäi burn outin takia pois työelämästä, myöhemmin hän päätti itse irtisanoutua kun tehtaalta laitettiin väkeä pois vuonna 2007. Isä sinnitteli töissä, joskus jopa 14 tunnin päiviä tehtaalla. Mutta sitten hänkin sai potkut kun väkeä vähennettiin vuonna 2009-2010. Isä alkoi juoda useammin papan kuoltua vuonna 2008, arkiaamusisin hän saattoi puhaltaan…

Käyttäjä anamcara aloittanut aikaan 24.07.2011 klo 02:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tätä on kestänyt noin kaksi vuotta. Pakko-oireita aiemmin.Nuoremme 26v.on lahjakas muusikko.Nyt kaikki opiskelut on seis. Hän pelkää koko ajan kostoa,jostain sanomastaan asiasta jota ei muista,oltuaan humalassa. On ollut sairaalassa.Nyt kuntoutumishoidossa,mutta ei kerro groteskeja pelkojaan muille kuin minulle,äidille. Minä välitän ne hoitohenkilökunnalle,joka ei tunnu käsittävän hänen pelkoaan.Tai eivät tiedä koko totuutta.…

Käyttäjä pata2 aloittanut aikaan 27.08.2011 klo 14:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Lapsen (7 vuotta) laskennallinen elatustarve on n. 600 euroa/kk. Lapsi asuu pienituloisen (1500 eur/kk) lähivanhemman luona, joten lastenvalvojan ehdotuslaskelman mukaan suuri tuloisen (12000 eur/kk) elatusvelvollisen osuudeksi tulisi 90 % eli maksettavaksi elatusapuna 440 eur /kk lähivanahemman tilille. Hän haluaisi maksaa vain 200 eur/kk, koska lapsi on yhdessä hankittu, ja elatusvelvollista…

Käyttäjä pata2 aloittanut aikaan 27.08.2011 klo 15:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

miten suhtautua ekaluokkalaisen viemiseen kesälomilla etelän rannoille, jos eronneiden puolisoiden kesken on viemisestä riitaa. Oman varakkaan isän mielestä hyväksi, köyhän äidin meilestä ei tarpeellista yleensäkään , eikä erityisesti mm. koska äiti-lähivanhemman luona asuu 2 lasta edellisestä liitosta, joille tulee paha mieli. Sillä heille ei ole taloudellisesti mahdollista kustantaa ulkomaan lomamatkoja,…

Käyttäjä Herkkä aloittanut aikaan 22.08.2011 klo 20:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen eroamassa avopuolisostani ja mietin kuinka selviän rahallisesti. Olemme olleet yhdessä lähes seitsemän vuotta, jonka aikana olen saanut opiskella itselleni uuden ammatin ja avopuolisoni on käytännössä elättänyt minut ja lapseni koko tämän ajan. Kuitenkin yhteen mennessämme minulla oli valmis koti, mutta yhteiselomme aikana kaikki tavarani on myyty ja mieheni on…

Käyttäjä rll3 aloittanut aikaan 21.08.2011 klo 21:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kun luen muiden kertomuksia ja kysymyksiä, omani tilanteeni tuntuu niin helpolta mutta kuitenkin huomisten ajattelu tuntuu raskaalta. Olemme olleet noin 25 vuotta yhdessä, lapset ovat jo lähteneet kotoa. Alkukesästä totesimme että ero on meille paras ratkaisu. Kierrämme jotenkin samoja ympyröitä; emme saa oikeaa kontaktia toisiimme ja näin tilanne on ollut…

Käyttäjä Anastasia69 aloittanut aikaan 21.08.2011 klo 14:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi! En tiedä mitä tekisin, olen aivan kuutamolla. Olen ollut mieheni kanssa jo 15 vuotta ja nyt on semmonen tilanne, että olen ollut jo puoli vuotta rakastunut toiseen, ja kaiken lisäksi naiseen. Rakastan tätä naista todella paljon, mutta hän on tällä hetkellä sinkku ja elää aika villiä elämää. Hän rakastaa…

Käyttäjä yönkyyhky aloittanut aikaan 29.07.2010 klo 22:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi! En tiedä, miten tätä uskallan kertoa. Olen onnellisesti naimisissa tai olen ainakin luullut olevani. Oli ihanaa rakastua, seurustella ja mennä naimisiin. Nyt on kuitenkin rakkaus taitanut kuolla.☹️ Mieheni on alkanut juomaan. Silloin, kun hän juo, hän alkaa haastamaan riitaa. Enkä halua silloin riidellä. Kun en halua riidellä, mieheni alkaa…

Käyttäjä rll3 aloittanut aikaan 20.08.2011 klo 21:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen aikuinen nainen, asun ulkomailla (koska nappaimistossa ei ole ä ja ö kirjaimia, jatan pilkut pois….). Alkukesasta olemme paattaneet erota. Paatos on siina mielessa yhteinen etta emme halua jatkaa talla tavalla: olemme lastemme vanhempia ja tietylla tavalla kavereita mutta emme onnistu tavoittamaan toisiamme rakastavaisina. Vuosien turhauttavien (ja ajoittain onnistuneidenkin) keskustelujen…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: