Mielipiteitä ja ajatuksia kaipaillen :/

Mielipiteitä ja ajatuksia kaipaillen :/

Käyttäjä capri aloittanut aikaan 09.09.2011 klo 11:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä capri kirjoittanut 09.09.2011 klo 11:51

Olemme olleet ydessä n. 6 vuotta.
Viimeisen kuukauden ajan on mennyt hiukan kireissä tunnelmissa mutta olemme kuitenkin edelleen yhdessä pitkän keskustelun jälkeen.
Pieni aavistus minulla oli hetken, että poikaystäväni ei kerro ihan kaikkea minulle, kun käyttäytyi todella oudosti (välinpitämättömyys ja tiuskiminen, puhelimen piilottelu yms.).

Aamulla käytyäni fb:ssa huomasin, että hänen kaverikseen oli tullut yksi tyttö. Yhteisiä kavereita meillä ei ollut tämän tytön kanssa kuin yksi poikaystäväni lisäksi. Ja hän ei ole paikkakunnaltamme. En ole mikään kyylä, enkä yleensä moisia ihmettele, koska itselläni on myös paljon kavereita sielä. Enkä myöskään ole mustasukkainen, jos aihetta ei ole.
Mielenkiintoni vaan jotenkin heräsi ja kävin katsomassa poikaystäväni profiilia ja huomasin, että hän oli piilottanut tämän kaveripyynnön hyväksymisen sivuiltaan, ihmettelin.
Lisäksi hän oli poistanut muutamia kuvia kansioistaan. Oli kuitenkin säilyttänyt silti kansioissaan yhteiskuviamme. Ja edelleen parisuhteessa näytti edelleen olevan kanssani.
Päätin kysäistä asiaa poikaystävältäni. Kysyin asiasta nätisti ja, että kuka tuo ko. tyttö on, johon sain vastauksen: ”se on jonkun kaverin tyttöystävä”..Jäin silti ihmettelemään ko. asiaa, sillä kuka se sellainen kaveri on, koska meillä ei ole yhteisiä kavereita tämän tytön kanssa kuin yksi ja hän ei ole poikaystäväni kaveri.

Sain vielä perään viestin poikaystävältä, että ”lopeta toi kyyläily ja nyt saa riittää!” ..Olen ihan ymmälläni..Vastasin hänelle, että onko hän todellakin tuota mieltä ja tarkoitukseni ei ollut kyylätä, kysyin vain asiasta. Seuraavat viestit minulle ovatkin häneltä olleet pelkkää räyhäämistä ja rumaa kielenkäyttöä, vaikka itse käyttäyidyin mielestäni asiallisesti.
Tämä voi kuulostaa ”hullulta”, mutta kaipaisin teiltä mielipiteitä ja ajatelmia asiasta. Voiko todella olla mahdollista, että sydämeni särkyy 6 vuoden yhdessä olon jälkeen näin julmalla tavalla ☹️( ???

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 09.09.2011 klo 15:58

Heippa
Nyt kyllä kannattas jutella kaikki asiat suoraan ja mikä parisuhteessa
mättää.
Puhumalla yleensä ongelmat selviävät ihmiset keskenään puhuvat
liijan vähän asioista.
Aina kun parisuhteessa tulee ongelmia niihin kannattaa heti puuttua
ja korjata asiat.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä punaväri kirjoittanut 09.09.2011 klo 16:17

Näyttää siltä, että poikaystäväsi jotenkin puolustautui, kuin olisi tehnyt jotakin ei sallittua. Minun silmin näyttää siltä. Toki poikaystäväsi saattoi vain olla ärtynyt kysymyksestäsi.

Teidän kyllä olisi hyvä päästä puhumaan asiasta toden teolla. Toivottavasti poikaystäväsi suostuu siihen ja on rehellinen.

Käyttäjä mustasiipi81 kirjoittanut 10.09.2011 klo 21:17

Jotakin se poikakaverisi salailee tuosta tytöstä, ainakin mulla tuli sellanen käsitys kirjoituksestasi. Kannattais tosiaan jutella kasvotusten ihan kunnolla eikä txt viestillä tuolleen rumasti toista kohtaan kirjotella ☹️
Itse olen tosi huono puhumaan asioista niin helppohan se on tietty sanoa tälleen.
Toivottavasti asia selvinnee sinulle ja ettei olisi mitään mikä rikkoo teidän suhteen!
Tsemppiä 🙂 🙂👍