Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä rusinantte aloittanut aikaan 04.09.2011 klo 21:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Mieheni jätti minut yllättäen puolisen vuotta sitten. Meillä on kolme alle kymmenen vuotiasta lasta, jotka asuvat minun luonani. Isä näkee lapsia joka toinen viikonloppu. Tuleva exäni alkoi seurustella toisen naisen kanssa jo pari kuukautta sitten, ainakin siis mitä minulle kerrottiin. Naisen mies on tuntenut kuitenkin jo pari vuotta. Lapseni…

Käyttäjä aloittanut aikaan 24.08.2011 klo 15:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla vielä ne on, ihan sopivatkin kai. Mutta, kun äidilläni oli rintasyöpä, niin sillä ei niitä enää ole. Monesti mietin miltä isästäni nyt tuntuu, ehkä jopa enemmän miltä äidistäni tuntuu. Lisäksi pelkään että mullekin tulee rintasyöpä ja eikä enää olisi tissejä. Jos olisin itsekseni, se ei haittaisi mitään. Mutta, jos…

Käyttäjä pata2 aloittanut aikaan 27.08.2011 klo 14:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

ongelmana eronneiden vanhempien välinen 6 vuotiaan tytön harrastusuinti, isän haluaa panna tytön valmennusryhmään, jossa treenataan 2 h 3 kertaa viikossa tavoitteena päästä kilpauimareiden huipulle. äidin mielestä kilpailuhenkinen pakonomainen harrastaminen on jopa haitallista. Eli miten ratkaista asia,kun neuvottelemalla vuosikaupalla kasvatusperiaatteista ei yhteistä näkemystä löydy.

Käyttäjä anna-loviisa aloittanut aikaan 03.09.2011 klo 13:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Lapseni joutuin sairalaan huumepsypoosin takia.Huumeet tuli täytenä yllätyksenä, mut kun asioita mietti jälkeenpäin, kaikki merkit täsmäsi. Olen syyllistänyt itseäni asiasta ihan hirveesti, vaikka tiedän etten olisi voinut estää mitään. Aina olin puhunut huumeista ja niiden vaaroista, kaikki turhaan siis. Sairaalahoidon jälkeen hän muutti kotiin ja olin siitä tosi tyytyväinen. Lääkkeet…

Käyttäjä varpunen2 aloittanut aikaan 01.09.2011 klo 15:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin mielipiteitä siitä, mikä on sallittua kurittamista ja mikä ei. Miehelläni ja minulla on aika erilaiset käsitykset fyysisestä ns. kurittamisesta. Mieheni mielestä silloin kun mikään muu ei mene perille, voi esim. ottaa niskasta kiinni ja viedä rauhoittumaan. Kyse on 4-vuotiaasta hyvin villistä ja omatahtoisesta pojasta, johon tämä kohdistuu. Mies väittää…

Käyttäjä Sarana aloittanut aikaan 15.08.2011 klo 15:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä yli viisi vuotta, meillä on kaksi yhteistä lasta ja yksi lapsi aiemmasta suhteestani. Tapasimme esikoiseni ollessa pieni vauva, lapseni biologinen isä ei ole ollut kuvioissa sen jälkeen, kun raskaus tuli ilmi. Mieheni on kasvattanut lasta omanaan suhteemme alusta asti. Rakastuin mieheeni hänen ihanan luonteensa takia,…

Käyttäjä pata2 aloittanut aikaan 01.09.2011 klo 15:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kumpi on mielestänne 7 v. lapsen edun kannalta tärkeämpi joko pyytää koulusta vapaata viikoksi etelänmatkaan vai olla muiden kanssa koulussa tuo viikko. Jos asiaa ajattelee esimjälkeenjäämistä läksyissä, kavereiden kateutta. Ja yleensäkin minkä ikäisenä lapselle on yleensä tärkeää aloittaa etelänmatkailu?

Käyttäjä Ellu2 aloittanut aikaan 31.08.2011 klo 13:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä kuusi vuotta, josta kolme olemme asuneet yhdessä ja vuoden verran olemme olleet kihloissa. Meillä on omasta mielestäni ollut hyvä suhde, olemme nauraneet yhdessä, antaneet toisillemme hellyydenosoituksia, suunnittelleet yhteistä tulevaisuutta ja ajatukset siitä ovat olleet samantyylisiä. Meillä on yhteinen ihana koti ja hankimme koiran 1,5 vuotta…

Käyttäjä riitasointu aloittanut aikaan 31.08.2011 klo 12:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ahdistava ihmis-suhde soppa vaivaa mieltäni ja on tuhota avioliittoni? Meillä vaimoni kanssa oli erimielisyyksiä vanhempieni kanssa, jonka jälkeen isäni suuttui ja sanoi ettei vaimoni ole enää tervetullut taloon. Olemme aikaisemmin olleet kaikki hyvissä väleissä ja asumme lähellä toisiamme. Ongelmana on se että en haluisi katkaista kokonaan välejä vanhempiini ja haluaisin…

Käyttäjä sarkku88 aloittanut aikaan 30.08.2011 klo 06:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hei. Odotan toista lasta. Kävin kaupassa niin mulle tuli kauhea huimaus. Silmissä pimeni ja melkein pyörryin kesken ostosten. Mulla hiki valui vaikka ei ollut kuuma ja korvat meni lukkoon ja huimas ja tuntui pahalle. ☹️ onko se normaalia ja mistä se voisi johtua. Osaisiko joku neuvoa tai itsellään kokemusta. kiitos…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: