Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Mirvaliisa aloittanut aikaan 18.09.2011 klo 09:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen tällä hetkellä erittäin ahdistunut, surullinen ja hämilläni omista tunteistani. Tapasin reilu pari kk:ta sitten miehen, johon ihastuin enemmän kuin kehenkään muuhun elämäni aikana. Olen 35-vuotias ja elänyt paljon yksin sinkkuna. Suhde tuntui pienoiselta ihmeeltä jopa. Ja se onnellisuus minkä siitä sain. Viikko sitten kuitenkin aloin voimaan todella pahoin. Itkeskelin,…

• Suljettu
Käyttäjä Ylläpitäjä (Tukinet Ylläpito) aloittanut aikaan 19.09.2011 klo 09:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tukinetissä järjestetään ajalla 31.10.–11.12.2011 suljettu teemaryhmä: Lapsen elämä netissä. Teemaryhmä on tarkoitettu 7-18-vuotiaiden lasten ja nuorten vanhemmille, joita askarruttavat lasten mediaan ja erityisesti netin käyttöön liittyvät kysymykset. Ryhmä on maksuton. Teemaryhmässä keskustellaan lasten ja nuorten mediaympäristöstä sekä sen haasteista ohjatusti ja valvotusti muiden vertaisten kanssa. Ryhmässä käsitellään aihetta eri näkökulmista.…

Käyttäjä maija4 aloittanut aikaan 14.09.2011 klo 13:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tämä onkin eka kerta kun täällä kirjoittelen. Apua vain yksinkertaisesti piti hakea. Olen käynyt jo useamman vuoden terapioissa perheväkivallan takia. Olin aina kohde ja nyt kun löysin itselleni vihdoin ja viimein miehen joka ei tee pahaa, alkoi parantuminen. Olemme elelleet jo toista vuotta yhdessä ja nyt tapahtui jotain niin kamalaa…

Käyttäjä NoName aloittanut aikaan 25.07.2011 klo 13:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei Olen 39-vuotias nainen ja viime viikolla sain kuulla 6-vuotisen parisuhteen olevan ohi. Asia ei tullut yllätyksenä, meillä on pidemmän aikaa mennyt ns. huonosti. Ikäeroakin meillä on +10 vuotta ja kumppanini on nainen. Seksuaallisella suuntaumuksella ei ole muuta merkitystä kuin se, että kumppanini elää omalle perhelleen ns. kaapissa. Asia on…

Käyttäjä Kristallisydän aloittanut aikaan 11.09.2011 klo 20:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minkälaisia kokemuksia on pariterapiasta: Silloin kun haluaa jatkaa? Silloin kun on miettinyt eroa jo kauan ja hakeutuu siihen ehkä vain toisen takia? Onko terapia sellaista, että siellä syötetään ns ajatuksia siitä, että kuinka”pitää puhua asioista”, kuinka ”toista ei saa pitää itsestään selvyytenä”, kuinka ”pitää miettiä miksi toiseen rakastui” jne… Mietin…

Käyttäjä yönkyyhky aloittanut aikaan 02.04.2011 klo 22:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi! Mua ei varmaan enää muisteta, kun en ole täällä enää ollut. Pakenin mun vanhaa elämää muuttamalla toiselle paikkakunnalle. Siitä on kulunut 8 kk, kun olin kuolla vauvani mukana, kun silloinen mieheni kävi kimppuun. Pelko seuraa mua edelleen. Oli mulla pieni ihastus, mutta karkoitin sen. Käyn säännöllisesti psykologilla. Lapsen kaipuu…

Käyttäjä yli40 aloittanut aikaan 01.09.2011 klo 14:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Suht hankala tilanne -jolle ei ratkaisua näy… Pitkäaikainen sairaus vienyt ”seisontakyvyn” kohta kokonaan, sinkkumies, jotkut sanovat suht komeaksi tai ihanaksi (naisia -siis osaa heistä- osaan myös tyydyttää kuulemma ihan hyvinkin)…mutta en keksi enää mitään tapaa aloittaa uutta suhdetta naiseen. Miten muka voisi -ravintolassa. netissä, harrastuksissa, jne- löytää naisen jolle sanoa…

Käyttäjä capri aloittanut aikaan 09.09.2011 klo 11:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet ydessä n. 6 vuotta. Viimeisen kuukauden ajan on mennyt hiukan kireissä tunnelmissa mutta olemme kuitenkin edelleen yhdessä pitkän keskustelun jälkeen. Pieni aavistus minulla oli hetken, että poikaystäväni ei kerro ihan kaikkea minulle, kun käyttäytyi todella oudosti (välinpitämättömyys ja tiuskiminen, puhelimen piilottelu yms.). Aamulla käytyäni fb:ssa huomasin, että hänen…

Käyttäjä hellu3 aloittanut aikaan 08.09.2011 klo 10:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elikkä tarvitsisin nyt neuvoa teiltä rakkaat ystävät. Tilanne on se että olen eronnut vajaa vuosi sitten väkivaltaisestä ja pettävästä miehestä. Olin hyvin helpottunut eron johdosta. Muutama kuukausi sitten olen törmännyt aivan ihanaan mieheen, joka kuuntelee ja ymmärtää, tuo kukkia ja pitää niinkun kukkaa kämmenellä. Tämä suhde alkoi ennenkun ero virallisesti…

Käyttäjä paulae aloittanut aikaan 06.09.2011 klo 10:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tervehdys kaikille! Olen uusi täällä, mutta ongelmia on vaikka muille jakaa. Tiedä edes mistä kaiken aloittaisi ja miten pukea nämä ajatukset sanoiksi, mutta yritetään. Olen siis aikuisella iällä naiseen rakastunut nainen. Aiemmat suhteeni ovat pääasiassa olleet miesten kanssa, jos se jotain kiinnostaa ja haluaa mut lokeroon laittaa. Mutta, mutta, muutin…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: