Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 26.09.2011 klo 14:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki ensimmäistä lastaan odottavat äidit!🙂🌻 Hakuaika Väestöliiton Kohti ihmettä -teemaryhmään päättyy keskiviikkona. Väestöliiton teemaryhmä pidetään täällä Tukinetissä. Teemaryhmä on tarkoitettu ensimmäistään lastaan odottaville äideille. Teemaryhmän ohjaajina toimivat Väestöliiton asiantuntijat. Lisätietoja löytyy Tukinetin Omalta kanavalta.

Käyttäjä ::broken:: aloittanut aikaan 23.09.2011 klo 16:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, minäkin haluan upottaa lusikkani tähän suhdesoppaan. Tilanne on tämä: olen 23-vuotias nainen ja seurustellut saman ikäisen miehen kanssa 7,5 vuotta. Näistä kolme vuotta avoliitossa. Olen rikkinäisestä kodista ja elämääni on sisältynyt useampia masennuskausia ja muutama vuosi sitten kuvioihin astui peliriippuvuus. Peliriippuvuuden vuoksi mieheni on menettänyt luottamuksensa minuun ja samalla…

Käyttäjä TheVermillion aloittanut aikaan 24.09.2011 klo 13:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi. En tiedä minnesuuntaan enään itseäni purkaisin, kaiken huutamisen jälkeen jonka olen ulos sielustani päästänyt viimeisenä muutamana päivänä. Vaimoni ilmoitti haluavansa eron, ollessaan jo pitkään miettinyt sitä. Syyhyn ei liity kolmansia osapuolia, väkivaltaa eikä muutakaan vastaavaa. Meillä on suhteestamme kolme lasta, jotka ovat mulle ainoa lanka joka pitää mua kasassa.…

Käyttäjä Turre2 aloittanut aikaan 12.09.2011 klo 11:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tulin kesän aikana petetyksi.Seuraavassa tarinani. Vaimollani ja perheellämme on mennyt hirmu hyvin arki ja elämä (myös hänen mielestään)mutta… Vaimoni jäi kesälomalle viikkoa aikaisemmin kuin minä. Koko kesäloman ajan viikonloppuisin hän oli kavereittensa kanssa menossa (baari-iltoja(illanviettoja) n. 5 kpl. Tuntui jo silloin että mikä kiire on pois kotoa perheen seurasta viettämään…

Käyttäjä SKA aloittanut aikaan 19.09.2011 klo 14:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, olen ensimmäistä kertaa täällä ja siksi, että vaikka erostamme on kulunut 8 kk, en edelleenkään pääse irti katkeruuden ja pettymyksen tunteista. Suurin syy mielestäni on se, ettei ex-mieheni kykene mihinkään keskusteluun asioista, jotka jäivät avoimiksi. Olimme yhdessä 10 v ja meillä on yhteinen tytär. Ongelmat alkoivat jo 4 vuotta…

Käyttäjä Midrelle aloittanut aikaan 29.04.2011 klo 16:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tämä teksti on todella pitkä, joten ymmärrän, jos monikaan ei sitä jaksa lukea. [Tiivistettynä siis: olen menettämässä upean kumppanini, jonka kanssa tuli asuttua puoli vuotta ja oltua yhdessä kaksi. Kumppani on masentunut (minun arvioni) ja viikko sitten, kun hän vihdoin haki apua, hänelle diagnosoitiin tunne-elämän häiriö. Kumppanini ei tahtoisi menettää…

Käyttäjä Ama aloittanut aikaan 20.09.2011 klo 00:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Minulla ja miehelläni on ikäeroa +5v. Meillä on oma talo, velkaa, ja laskujen kanssa karseat ongelmat, yksinkertaisesti kun tulot ovat pienemmät kun menot. Mieheni alkoi masentua, kun luottotiedot menivät.. mieheni on ärtyisä, kiukkuinen ja keljuilee minulle pitkin päivää, itse tietysti reagoin tähän masentumalla ja itkemällä.. Olen yrittänyt antaa kaikkeni,…

Käyttäjä annikki58 aloittanut aikaan 17.09.2011 klo 18:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aikuinen lapseni (24 v.) asuu vielä kotona. Hän ei ole siivonnut huonettaan viime syksyn jälkeen. On kyllä vaihtanut lakanansa ja vaatteitaankin pesee koneellisen aina silloin tällöin, mutta kaikki muu on saanut olla. Roskia, likaisia astioita, tyhjiä säilykepurkkeja, tyhjiä ruokapakkauksia, juomatölkkejä, papereita, kirjoja, puolet lattiasta likaisten vaatteitten peitossa ym. Pölyä ainakin…

Käyttäjä erakoksiko aloittanut aikaan 19.09.2011 klo 15:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuinkahan monen meidän kohdalla käy niin, että jossain vaiheessa huomaa olevansa suossa kaulaansa myöten?

Käyttäjä itsensä kadottanut aloittanut aikaan 13.09.2011 klo 13:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pakko saada avautua jollekin, kenellekään ystävälleni, edes niille rakkaimmilleni en voi asiasta puhua. Olen niin päättänyt, että niin kauan kun en sano ääneen ulkopuolisille tätä, niin kauan pystyn asian unohtamaan ja sivuuttamaan. ☹️ pakko saada ulos tämä teksti, jota en ikinä olisi kuvitellut kirjoittavani. Ensiksi se perinteinen lähtökohtaselvitys, josta täytyy…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: