Uskottomuudeta

Uskottomuudeta

Käyttäjä haudi84 aloittanut aikaan 03.11.2011 klo 17:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä haudi84 kirjoittanut 03.11.2011 klo 17:53

Hei.. olen ihan romahduksen partaalla.. Sain tietää 3 päivää sitten että kihlatulla ja serkulla on suhde.. tuntui siltä että maailma olisi romahtanut siihen paikkaan.
No voin kertoo tarinan ihan alusta.
Me ollan oltu yhdessä 8 vuotta.Serkku on ollut aika paljon meidän seurassa…Hän on nuorempi kun me.. ja ollaan oltu tosi paljon 3 kolmestaan.. Mutta nyt on sitten asiat muuttuneet..Serkku on ihastunut kihlattuuni ja vähän aikaan mutta kihlattu ei ole häneen.. koska kysyn häneltä kun sain viesti serkulta.. serkku kirjoitti että hänellä ja kihlatulla on suhde ja silloin järkytyin ja kysyin suoraan rakkaaltani että pitääkö se paikkaansa ja hän vastasi ei koska hän rakastaa mua..no serkku kirjoitti hetken päästä että se oli kaveri joka oli kirjoittanut sen että se ei pidä paikkaansa.. mutta siitä lähtien mulla on ollut epäilyksiä koska meidän suhde muuttu siinä samalla…no asutaan erikseen koska olen saanut töitä ahvenamaalta ja täältä ei saa helposti kämppää mihin eläimiä saa ottaa niin päätettiin ettän hän jää sinne asumaan niin kauan kun saan kämpän..no nyt viikonloppuna kävin kotona käymässä kaikki oli hyvin serkut tuli käymään viikonloppuna ja sitten maanataina sain viestin että heillä on suhde ja silloin mä taas kysyn suoraan ja silloin hän sanoi että hän on pettänyt ja se oli virhe ei hän itsekkään oikeen tienyt mitä tapahtu olin ihan kauhussan ja silloin lähdin vanhempien luo mutta en pystynyt keromaan heille vaan kirjoitin ystävälle tästä asiasta..no me ollaan juteltu ihan perin pohjin asiasta ja hän haluisi yrittää mun kanssa koska hän rakastaa mua tosi paljon..ekaksi mä en uskonut häneen sanoon koska jos rakastaa niin ei petä..no kun ollaan juteltu niin sanoin että meidän pitää miettiä ihan asiat ihan rauhassa ennen kun päätetään asiasta..no mä lähdin avenamaalle takas ja hän jäi sinne koirien ja kissojen kanssa.. ja ehkä on ihan hyvä että me ollaan erossa vähän aikaa niin saadaan miettiä ihan rauhassa..ollaan soiteltu ja juteltu tästä asiasta mut serkku on uhkailut kihlattuani niin että jos hän ei jätä mua ja alkaa olla hänen kanssaan niin hän tapaa itsensä… että tästä tulee aika moinen sotku..että olenko mä tyhmä kun annan hänelle mahdolisuuden voi suhde toimia kun toinen on pettänyt..? mutta kun on niin voimakkaita tunteita häntä kohtaan että haluan yrittää mutta kuinka tästä voi selvitä…

Käyttäjä empii kirjoittanut 04.11.2011 klo 14:50

Ensimmäiset päivät ovat vaikeita. Ei varmaan kannata tehdä mitään päätöksiä juuri nyt.
Mutta kuten aina uskottomuudessa, on kyse kolmesta etkä voi aina tässä alussa tietää, mitä tunteita toisella on kun hän itsekään ei varmaan noin tuoreeltaan tiedä. Saattaa sanoa toiselle toista ja taas toiselle toista. Aika näyttää onko kyseessä ohimenevä ilmiö.
Lue noita toisia viestiketjuja, niissä on varmaan sinulle paljon tietoa ja tukea ja apua. Koeta jaksaa! Voimia sinulle!