Pitkäaikainen parisuhde

Pitkäaikainen parisuhde

Käyttäjä vanha2 aloittanut aikaan 03.09.2011 klo 20:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä vanha2 kirjoittanut 03.09.2011 klo 20:56

Olen ollut naimisissa kohta viisikymmentä vuotta, seksi on ollut ongelmallinen asia usein. Meillä toistuu aina sama ongelma mies haluaa seksiä keskellä yötä tai aamulla
kun haluaisin vielä nukkua. Jos kieltäydyn mikään muukaan asia ei oikein toimi, mies
lähtee kapakkaan ja senjälkeen pidetään mykkäkoulua. Yleensä tilanne raukeaa
vasta seksiin suostumalla. Nyt olen odotellut monta viikkoa että asiasta keskustellaan,
mutta turhaan. En tiedä mitä tekisin, en jaksaisi aina yrittää sovintoa seksin avulla.
Vanhempana seksi ei enää kiinnosta niinkuin nuorena. Yhteiselo on todella hankalaa ja
eroaminenkin tuntuu vaikealta kun on yhteiset lapset ja lastenlapset. Mikä neuvoksi.
😳

Käyttäjä rll3 kirjoittanut 04.09.2011 klo 19:24

Joku sanoi minulle kertoessani avioerostani etta vain ojennettuun kateen voi tarttua. Voitko ojentaa katesi miehelle, kertoa mita kaipaat ja antaa hanen tarttua kateesi? Jos han tarttuu kateesi ja haluaa ymmartaa; yrittaa ymmartaa, tarkea askel on otettu. Jos ei, niin tiedat tarpeeksi. Mina en ole pystynyt ojentamaan kattani; pyytamaan toisen huolenpitoa silloin kuin olisin tarvinnut. Olen vetaytynyt pois ja surrut suruni itse. Alkukesasta paadyimme eropaatokseen. Ei etta muuten olisimme jaaneet yhteen mutta olen taman yhden asian kylla oppinut: jos katta ei ojenna, toinen en voi tarttua siihen. Kaden ojentaminen on myos riski, ehka selviaa ettei toinen edes halua (tai osaa) tarttua siihen.

Käyttäjä vanha2 kirjoittanut 28.10.2011 klo 12:36

vanha2 kirjoitti 3.9.2011 20:56

Olen ollut naimisissa kohta viisikymmentä vuotta, seksi on ollut ongelmallinen asia usein. Meillä toistuu aina sama ongelma mies haluaa seksiä keskellä yötä tai aamulla
kun haluaisin vielä nukkua. Jos kieltäydyn mikään muukaan asia ei oikein toimi, mies
lähtee kapakkaan ja senjälkeen pidetään mykkäkoulua. Yleensä tilanne raukeaa
vasta seksiin suostumalla. Nyt olen odotellut monta viikkoa että asiasta keskustellaan,
mutta turhaan. En tiedä mitä tekisin, en jaksaisi aina yrittää sovintoa seksin avulla.
Vanhempana seksi ei enää kiinnosta niinkuin nuorena. Yhteiselo on todella hankalaa ja
eroaminenkin tuntuu vaikealta kun on yhteiset lapset ja lastenlapset. Mikä neuvoksi.
😳