Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Hauras aloittanut aikaan 25.10.2011 klo 19:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Oli pakko saada purkaa tunteita johonkin ja toivon, että saisin jonkunlaista tukea ja ehkä neuvojakin tilanteeseeni. Olen 21-vuotias nuori nainen. Äitini ja isäni ovat kumpikin alkoholisoituneita ja kärsivät masennuksesta. Kummallakin on ollut itsemurhayrityksiä menneisyydessä. He eivät enää asu yhdessä, eivät ole asuneet moneen vuoteen. Itsekin olen masentunut ja kärsinyt alkoholiongelmasta.…

Käyttäjä vanha2 aloittanut aikaan 03.09.2011 klo 20:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut naimisissa kohta viisikymmentä vuotta, seksi on ollut ongelmallinen asia usein. Meillä toistuu aina sama ongelma mies haluaa seksiä keskellä yötä tai aamulla kun haluaisin vielä nukkua. Jos kieltäydyn mikään muukaan asia ei oikein toimi, mies lähtee kapakkaan ja senjälkeen pidetään mykkäkoulua. Yleensä tilanne raukeaa vasta seksiin suostumalla. Nyt…

Käyttäjä Becks aloittanut aikaan 03.10.2011 klo 16:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet naimisissa 5 vuotta ja lapset ovat 3 ja 4. Ennen avioliittoa seurusteltiin paikoin on/off-meiningillä n. 6 vuotta. Toinen asui välillä ulkomailla ja toinenkin välillä toisella puolen Suomea, silloin olimme tietenkin vähiten tekemisissä ja molemmilla oli enemmän ja vähemmän toisia suhteita. Kuitenkin välillä ollessamme tiiviisti seurustelunomaisissa oloissa nainen petti…

Käyttäjä zunami aloittanut aikaan 09.10.2011 klo 01:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kerroin jo aiemmin ”tarinani”, mutta vaikka kuinka lueskelin myös muiden viestejä, jotka kyllä ”siivuuttivat” omaani, en kuitenkaan löytänyt sellaista joka olisi samankaltainen omani kanssa. Näillä sivuilla näköjään harvemmin miehiä, joilta nyt hakuaisn kysyä omaan ongelmaani viitaten. Eli lyhyesti ”tarinani”: avomieheni (3,5v. yhdessäoloa) petti minua, oli suhteessa toiseen joulukuu 2010-kesäkuu 2011,…

Käyttäjä salamipizza aloittanut aikaan 18.10.2011 klo 22:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

tuntuu että minulla ja miehelläni ei ole enää muuta yhteistä kuin lapset. Minusta on tullut kamalan katkera, tuntuu kun olisin ihan yksin tässä suhteessa. Pyöritän yksin tätä perhettä, ainoa iloni on kerran viikossa oleva jumppa johon pääsen yksin. Muuten teen täällä kaiken, mieheni ei makaa sohvalla vaan naputtaa tietokonetta, puhuu…

Käyttäjä confused00 aloittanut aikaan 24.10.2011 klo 15:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut vuoden naimisissa mieheni kanssa ja liki kaksi vuotta olemme tunteneet. Yhteen mentiin siis rätinällä. Mieheni on minua 8 v nuorempi (siis 20 v) ja ulkomaalainen. Kulttuurierot ovat olleet oma haasteensa suhteessamme. Tosin eivät mitään ylitsepääsemättömiä. Viime talvena minulla diagnosoitiin sekamuotoinen kaksisuuntainen mielialahäiriö. Olin itsemurhan partaalla. Miehelleni mielenterveysongelmat ovat…

Käyttäjä -kaksoset- aloittanut aikaan 18.10.2011 klo 11:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen saanut tietooni sen, että mieheni on pettänyt minua. Asia alkoi selvitä minulle muutama viikko sitten, kun hänet oli nähty kesken työpäivän vieraan, nuoren, naisen kanssa syömässä… en kysynyt asiaa heti, sillä halusin saada varmuuden asiasta ennen kuin syytän häntä jostain. Samalla ehkä odottelin, että hän kertoisi itse minulle asiasta.…

Käyttäjä m69 aloittanut aikaan 12.10.2011 klo 14:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen noin 40v. mies ja ollut yhdessä saman ikäisen naisen kanssa noin 20 vuotta. Ihan normaali peruselämää vietetty ilman mitään sen kummempia ongelmia. 2 lasta, omakotitalo, autoja pihassa jne. Noin kaksi vuotta sitten meille tuli noin puolen vuoden ”tauko” meidän yhteiseloon. Puolisolla oli ollut töissä ongelmia jo pidemmän aikaa ja…

Käyttäjä kkk aloittanut aikaan 14.10.2011 klo 18:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 18v tyttö, mulla on ollut melko vaikea ja monimutkainen lapsuus, paljon muuttamista ja pettymyksiä. Lapsuus on vahvasti heijastanut nykypäivään. Masennusta sunmuuta löytyy. Rehellisin mielin voin sanoa, että olen luotettava, hyvin herkkä, rehellinen ja lämmin ihminen, enkä koskaan toivoisi enkä tekisi kenellekään mitään pahaa. Jostain kumman syystä olen kerännyt ympärilleni…

Käyttäjä Lempeät tuulet aloittanut aikaan 07.09.2011 klo 08:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki liian kiltit ja siitä normaaliin elämään selvinneet! Olen yksi teistä ja aivan pääsemättömissä oman itseni kanssa. En osaa lainkaan suunnistaa pois tästä suosta, vaikka tiedän että muutos lähtee minusta itsestäni. jos lakkaisin olemasta liian kiltti tuntisin: a) syyllisyyttä b) arvottomuutta sitä paitsi mitä tekisin sen jälkeen sillä kaikella…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: