Miehellä toinen nainen

Miehellä toinen nainen

Käyttäjä kikkas aloittanut aikaan 08.11.2011 klo 06:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kikkas kirjoittanut 08.11.2011 klo 06:28

Hei, eilen illalla sain tietää,että miesystäväni jättämisen syy on toinen nainen. Hän oli niin kiltti viime kuukauden minua kohtaa -toi ruusun ja kävimme syömässä ja elokuvissa. Kaikki oli valhetta.
Oon ihan romuna. Hänen oma avioliittonsa loppui aikoinaan siihen kun vaimonsa petti häntä. Nyt hän teki saman minulle -miksi?
Koskee ja ahdistaa. Onneksi minulla on tänään lääkäri ja ensi viikolla terapia.
Kuinka tästä selviää?😭

Käyttäjä Annika77 kirjoittanut 08.11.2011 klo 19:18

Miksi joku pettää?
Siihen ei kai koskaan löydy, yksiselitteistä syytä.
Varmasti jokainen aikuinen, joka elää parisuhteessa tietää, että kumppanin pettäminen sattuu. Hulluinta kai on se, että siinä satuttaa montaa ihmistä, ei pelkästään sitä kumppaniaan.
Syitä on jokaisella monia ja jokainen keksii aina itse lisää syitä.
Silti se ei ole missään tapauksessa oikeutettua.

Eroon ja sen syihin tuskin auttaa mikään muu kuin aika. Hienoa on ehkä se, että apu on sinulla noinkin lähellä. Tarkoitan ehkä lähinnä, sitä että pääset heti puhumaan ammattilaisen kanssa.
Kuitenkaan se ei poista sitä tuskaa ja kipua mikä on sisällä. Ainoa mikä sen poistaa on aika.

Tiedän, ettei sanat lohduta. Toivon silti sinulle voimia kaiken keskellä. ☺️❤️

Käyttäjä kikkas kirjoittanut 09.11.2011 klo 18:33

Kiitos sinulle Annika!

Kyllä sanat lohduttavat ja se että saa puhua/kirjoittaa tuntemuksistaan. Tuska on välillä kova ja ikävä,mutta ystävän lämmin halaus tuntui tänään hyvältä. Vuorokausi on vasta mennyt siitä kuin sain tietää toisesta naisesta. Jättäminenhän tapahtui sunnuntaina.
Tiedän,että selviän. Mutta nyt on sitä pahinta aikaa. Onneksi sain lääkityksen ajantasalle ja maanantaina on terapia. Ja täältä olen saanut apua. Kiitos.🙂

Käyttäjä Eveny kirjoittanut 10.11.2011 klo 14:48

Voimia!

Käyttäjä kikkas kirjoittanut 10.11.2011 klo 19:13

Kiitos! Tänään jo vähän parempi olo.

Käyttäjä White princess kirjoittanut 14.11.2011 klo 00:31

Hei!

Olen sinkku, mutta ymmärrän hyvin, miltä tuntuu, kun vain tietää tunteen, että toinen on pettänyt. Sillä ei ole merkitystä, onko pettäminen henkistä vai fyysistä. Rakkaus vain kuolee silloin. Minäkin menin tosi sekaisin vähän yli vuosi sitten kun ex-miesystäväni kimpussa pyöri koko ajan joku. En varsinaisesti saanut miestäni kiinni pettämisestä, mutta tunsin, että en riitä hänelle. Nainen vain tietää sen, koska on joku toinen kiikarissa. Sinkkuus on minulle siksi valinta. Tuollaisesta pelistä kestää toipua. Jotkut eivät toivu ikinä. Suosittelisin kyllä ihan sitä, että vaihtaisit miestä tai olisit vähän aikaa sinkku. Tunteita on tietysti aina, mutta ei pettämistä ikinä tarvitse hyväksyä. Ero ei ole helppoa, mutta minä olen ainakin omaan valintaani tyytyväinen. Uskottomuus henkisesti tai fyysiesti on aina ehdoton ei. Jaksamista! Luonnollista on, että tunteet ovat varmasti tosi sekaisin. Minua auttoi ylipääsemisessä myös eräs ystävä.

Käyttäjä kikkas kirjoittanut 14.11.2011 klo 18:00

Kiitos sanoistasi. Mies saa mennä. Tunnen vihaa ja pettymystä. En ota häntä enää takaisin. Saa mennä. Toivun ja löydän ajastaan paremman,joka arvostaa minua. Aikaa menee sen minkä menee. Nyt olen rikki ja hauras,mutta parempaanpäin. Onneksi on ystäviä ympärillä,jotka pitävät huolen minusta ja auttavat ja tukevat. Jaksoin tänään jumpassa hyvin ja musiikkia kuuntelen.
Elämä vie eteenpäin.

Käyttäjä kikkas kirjoittanut 16.11.2011 klo 07:54

Kyllä koskee. Tunteet menee laidasta laitaan. Välillä on parempi olo ja välillä olo on ihan kaamea. Mies ei ole enää pitänyt mitään yhteyttä minuun enkä kyllä enää minäkään. Mitä turhaa. Hänellähän on toinen.
Raastavaa. Voimat menee tähän ahdistukseen ja yksinäisyyteen,murehtimiseen. Mutta selviän eikö vaan?😞

Käyttäjä tunturisopuli kirjoittanut 17.11.2011 klo 13:45

Selviät. Sinä selviät! 🌻🙂🌻

Käyttäjä kikkas kirjoittanut 17.11.2011 klo 17:52

Kiitos sinullekin. Aamut kurjia,mutta onneksi arki vie eteenpäin.
Täällä on hyvä lukea muiden kokemuksia. En ole yksin.