Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Hei, muutama päivä sitten avopuolisoni ilmoitti ettei tiedä rakastaako minua enää, ja harkitsee eroa. Tarvitsee aikaa miettiä asioita. Järkytyin. Olemme olleet yli kymmenen vuotta yhdessä ja tottakai tuohon aikaan on mahtunut hyviä ja huonompia hetkiä. Koko tämä vuosi on kuitenkin ollut minun mielestäni hyvinkin seesteistä ja onnellista – fyysistä läheisyyttäkin…
Pari kuukautta sitten selvisi miehen pettäminen ja lyhytaikainen suhde (4kk satunnaisia viikonlopputapaamisia). Vajaa 20-vuotta ollaan oltu naimisissa ja2 kouluikäistä lasta. Ei jotenkin yllättänyt, vaikka teki kipeää ja kaikki romahti. Olemme molemmat vajaa 50-v. Molemmat olivat aina painottaneet uskollisuutta. Mies on kuulemma jo useamman vuoden ollut takki tyhjä (työttömyyttä, ei kuulemma…
Yritän kirjoittaa lyhyesti ja täydennän jos kysymyksiä tai jotain tulee. Olin 8 vuotias kun isäni kuoli se oli rankkaa koska olin isin tyttö. Siitä pari vuotta eteen päin sain isäpuolen joka oli muutama kuukauden unelma isäpuoli ennenkuin todellisuus tuli esiin. Ensimmäisen äitini ja isäpuolen riidan muistan erittäin hyvin koska siitä…
Hei! Kirjoitus tulee varmasti olemaan sekava, mut koittakaa saada selvää. Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa 7 vuotta, tytär syntyi reilu vuosi sitten ja naimisiin menimme lokakuun lopulla. Marraskuussa mieheni oli firman pikkujoulu risteilyllä. Pian tämän jälkeen hän lisäsi yhden konttorin naisista ystäväkseen facebookkiin. Pian minulle selvisi, että he kirjoittelevat siellä…
Takana vaikea kuluttava oikeastaan painajaismainen parisuhde… Joka kerta kun yritän asiasta puhua jollekkin ihmiset tarttuvat fyysiseen väkivaltaa. Sitä on kai helpompi voivotella… Mutta miten kertoa asiasta tietämättömälle että ei se fyysinen vaan henkinen väkivalta. Joka oli joka päivä läsnä. Joka mursi minut lopulta ja teki minusta haamun siihen mitä olen…
Hei kaikille, olen kirjoitellut aikaisemmin täällä, ja olen nytkin lukenut kohtalotovereitteni tekstejä. Miten paljon pahaa ihmiset saavat aikaan toisillensa. Elin muutaman kuukauden erillään pettäjämiehestäni, mutta nyt olemme pari kuukautta asuneet taas yhdessä. Hänen uusi rakkaansa ei ollutkaan kuitenkaan ”se oikea”, vaikka hän sitä hehkuttikin, kun kertoi minulle asiasta. Nyt osa…
Oletteko törmänneet ongelmaan, missä oma lapsi ei hyväksy millään muotoa uutta seurustelukumppania? Olen noin kolmisen vuotta seurustellut miehen kanssa, joka on toiselta paikkakunnalta ja käy meillä viikonloppuisin. Ensinnäkin meillä on kauhea taistelu 10-vuotiaan kanssa jo siitä, että tämä mies on tulossa kylään.. Sitten tytär käyttäytyy hyvin halveksivasti ja ikävästi toista…
Terve, onko muilla kokemuksia aiheettomasta lapsen hyväksikäyttöepäilystä? Minua on epäilty, ja tuloksena selkeä SYYTÖN. Viimeiset 10 vuotta elämä on ollut yhtä helvettiä, kun on aamusta iltaan joutunut asiaa miettimään, vailla tunnetta että saa olla oikeasti isä lapsilleen. Nyt kun asia on saanut virallisen vahvistuksen, tulee kaikki patoutuneet tunteet päälle, mikä…
Hei, ensimmäinen viesti tänne ja tuntuu siltä, että nyt on pakko saada apua. Noniin aloitetaan. Eli soppa alkoi noin 1.5 viikkoa sitten, kuin sain sattuman kautta selville, että vaimon ja hänen 20v vanhemman työkaverin välille, on kehittynyt jonkinlaista suhteen poikasta. Kerron ensin hieman meidän taustoja: Olemme vajaa 30 ikäinen pariskunta,…
Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta jo kaksi vuotta. Eikä onnistu. Välillä ajattelin että antaa olla ja purin turhautumistani eri tavoin, mistä ei ollut mitään hyötyä tosin. 😞 Jonkun ajan päästä ajattelin että yritetään vielä, kyllä se siitä. No eipä se siitä miksikään muuttunut. 😠 Apua ei ole ollut mistään. Mitä…