Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä murmeli5 aloittanut aikaan 06.03.2012 klo 09:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Päätin nyt kirjoittaa tänne keventääkseni hieman taakkaa sydämeltäni. Olemme seurustelleet mieheni kanssa 4 vuotta, joista 2 olemme olleet kihloissa. Naimisiin olemme/olimme menossa ensi vuoden kesänä. Olemme 25-vuotiaita. Meillä on aina ollut hyvä suhde. Mies on rakastava, turvallinen, hellä ja kaikkea mitä koskaan osasin unelmoida. Kaksi vuotta sitten kaikki muuttui,…

Käyttäjä mustasiipi81 aloittanut aikaan 23.08.2011 klo 09:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kohta 30v kahden pienen lapsen äiti. Olemme olleet mieheni kanssa kohta 9v yhdessä ja nyt alkaa tuntua tosi pahalta jo tämä elämä… miehelläni on nimittäin peliriippuvuus, josta se ei näytä pääsevän eroon. Hän pelaa jotain nettipeliä kaiket vapaa-ajat ja me olemme hänelle kuin ilmaa. Ei auta lasten hoidossa, ei…

Käyttäjä Enkuli aloittanut aikaan 12.12.2011 klo 20:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Reilu puolivuotta parisuhdekriisiä takana ja monenmoiset tunteet ja ajatukset myllertää päässä. Olen lueskellu paljon teidän tukinettiläisten juttuja ja itsekin kokeneena sen järkytyksen kun tuttu ja turvallinen ihminen onkin tehnyt jotain joka on vetänyt maton totaalisesti jalkojen alta ja maailman ylösalaisin… ja silti rakkautta ja toivoa yhteisestä tulevaisuudesta riittää. Tunteet on…

Käyttäjä huono äiti aloittanut aikaan 03.03.2012 klo 00:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kolmekymppinen,ihanan 7v pojan äiti.Sairastan ahdistuneisuushäiriötä ja sos.pelkoa. Sairauteni vuoksi elämäni on jokapäiväistä taistelua,olen hyvin ahdistunut,saan paniikkikohtauksia,ja ärsyynnyn helposti.Minun on hyvn vaikea keskittyä mihinkään. Minulla on hyvä työpaikka,kuntoilen paljon ja olen muiden silmissä aina iloinen ja sosiaalinen ihminen. Lääkitykseni on ollut viimeiset 10v 3 opamoxia päivässä,(sekään ei aina riitä),sekä nukahtamis-mieliala…

Käyttäjä Velimies74 aloittanut aikaan 11.01.2012 klo 15:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Velimies74 kirjoitti 9.1.2012 13:49 Avovaimoni tunnusti syksyllä toisen suhteensa ja halusi eron. Tämän jälkeen nopeassa aikataulussa tuli muutto ja omaisuuden jako, kunnes lähes yhtä nopeasti hän minut pyysi takaisin. Tätä takaisin paluuta ollaan kipuiltu sitten muutama kuukausi. Aika on ollut tunteiden ja järjen välistä kamppailua sekä tapahtumien ja tilanteiden nopeaa…

Käyttäjä murtunut mieli2 aloittanut aikaan 03.02.2012 klo 08:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä tehdä kun kotona ahdistaa niin että joka päivä mietin mihin pääsisin ”pakoon” ? ☹️ Ilmapiiri on useimmiten kotona kovin ikävä; mies räyhää ja huutaa lapsille ihan pikkuasioista (käyttää sellaisia sanoja kuten lahopää, ”eikö sun päässäs liiku mitään?” yms), antaa tosi kohtuuttomia ”rangaistuksia” ja toisaalta taas ei juuri mitään ole…

Käyttäjä Hirsitalo aloittanut aikaan 21.02.2012 klo 13:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen ajautunut vuosien mittaan täydelliseen umpikujaan avioliitossani. Olemme olleet pitkään yhdessä vuodesta 1997, ensi kesänä 15 vuotta. Aloitimme seurustelun ollessamme 16- ja 17-vuotiaita. Pääsääntöisesti suhteemme oli hyvä. Joitain hankalia jaksoja oli silloin nuorena kun ehkä olisi halunnut mennä enemmän mutta ei kuitenkaan halunnut erotakaan. Suunnittelimme ja puhuimme tulevaisuudesta, perheestä,…

Käyttäjä emäntä itte aloittanut aikaan 25.02.2012 klo 21:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei Miksi mieneni ei suostu erilleen muuttamissen, vaan uhkailee vakivallaa jos muutan pois? 20 ensimmäisen avioliittovuotemme aikana hänella oli toistkymmentä ulkopuolista suhdetta .osa hyvinkin intiimejä ja usean vuoden pituisia.En silloin ajatellut eroa lasten takia( olen itse avioerolapsi) Välillä hän oli hyvinkin väkivaltainen Nyt ulkopuoliset suhteetja vakivalta on jäänyt.Tilalle on tullut…

Käyttäjä helisevä aloittanut aikaan 30.10.2011 klo 00:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme ns.”vanha” aviopari, olleet naimisissa jo yli 25 vuotta. Mies on juonut aina, mutta viimeisten vuosien aikana aina vain enemmän. Yrittäjällä on niitä paineita, joita pitää joka ilta yrittää helpottaa viinalla. Nyt olemme enää kolmisin kotona, vain 14-vuotias kuopus on jäljellä. Muut kolme lasta ovat maailmalla. Miehen juominen on alkanut…

Käyttäjä Nannukka aloittanut aikaan 17.02.2012 klo 23:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen jo aiemmassa ketjussa vuodattanutkin tästä sekametelisoppa suhteesta, https://www.tukinet.net/keskustelu/viesti.tmpl?grp=58;mid=50220 johon vain jatkoa seuraa. Tai loppua. Selvyyttä asiaan nyt sen verran, ettei mies tahdo seurustella, muttei myöskään lopettaa tätä ”suhdetta”, kun taas minä en halua/pysty jakamaan miestä, jos hän tahtoo olla sinkku. Sanoinkin siis jo hänelle, etten pysty enää jatkamaan hänen…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: