Parisuhde, koti ja perhe

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä polunkävijätär aloittanut aikaan 07.07.2012 klo 15:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen eroamassa vajaat kaksi vuotta kestäneestä suhteesta. Miehellä on lähestymiskielto eikä hän saa tulla asuntoon. Luin tänään sähköpostini ja mies oli pyytänyt minua etsimään tavaroistaan viime vuoden palkkakuitit. Aloin sitten kaivella hänen laatikkoaan ja löysin paitsi palkkakuitit (sekaisin ripoteltuina muiden papereiden seasta) myös terveyskeskuksen antaman yhteenvedon eksäni terveydentilasta. Eksä oli…

Käyttäjä Piiskis aloittanut aikaan 29.06.2012 klo 20:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Meillä on ihan sinänsä toiminut suhde aviomieheeni ja ollaan nyt asuttukin 8 vuotta jo yhdessä, mutta jotain asioita on mitkä minua hiertävät. Meillä ei yhteisiä lapsia ole, mutta on sitten miehen 11-vuotias tytär kyllä lähinnä viikonloppuisin kyläilemässä isällään. Tässä perhekuviossa ei sinänsä ole minulle mitään ongelmaa, mutta minua on alkanut…

Käyttäjä erakoksiko aloittanut aikaan 02.04.2012 klo 21:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

http://wikisend.com/download/498288/naisen_ainoa_vika.pps

Käyttäjä kisu4 aloittanut aikaan 04.07.2012 klo 14:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tässä näin pääpiirteittäin: Mies jäi kiinni valehtelusta. Itse ei ensin myöntänyt mitään, vaikka mulla oli mustaa valkoisella, mutta asiasta tivattuani, hän myönsi. Saimme asian kuitenkin selvitettyä ja mies oikein lupasi ettei enää valehtele. Pari päivää myöhemmin sama homma. Ei meinannut myöntää niin millään ja melkein alkoi syyttämään minua vainoharhaiseksi ja…

Käyttäjä pilgrim1 aloittanut aikaan 01.07.2012 klo 14:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Näyttää olevan surullisen yleinen aihe täällä tämä,mutta kirjotan silti meidän tarinan. Pari viikkoa sitten sortui minunkin maailma.Tuli viesti mitä en unohda koskaan…Tosta viestistä alko sellanen alamäki jonka loppua en vielä uskalla ajatellakaan.Miehellä on ollu suhde työkaveriinsa noin puolen vuoden ajan,alkoi heti meidän häiden jälkeen.Tämä akka oli jopa meidän häissä… En…

Käyttäjä ikuinenterapia aloittanut aikaan 26.06.2012 klo 19:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä mitä kirjottaisin. Mikä on minun päällimmäinen ongelmani. Juuri nyt tällä hetkellä ahdistaa pahasti enkä tiedä tarkalleen, että mikä. Asiat on päälipuolin hyvin ja toisaalta mikään ei onnistu. Olen psyykkisistä sairauksista kärsivä henkilö jolla on lievä alkoholiongelma. Tai en itse holistina osaa sanoa minkä asteen ongelma itselläni on kun…

Käyttäjä Angel of Death aloittanut aikaan 30.06.2012 klo 04:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Entisissä suhteissa tullut niin paljon pettymyksiä/pettämisiä, että pienikin viite samoille linjoille nykyisessä suhteessa tuo tunteen koko maailman romahtamisesta! Alkaa ihan fyysisesti voimaan pahoin ja pakko päästä ulos tuulettumaan. Pahinta on se, että otan rauhottavan ja lähden auton rattiin, pienelle ajolenkille….

Käyttäjä lost4 aloittanut aikaan 17.06.2012 klo 16:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kertokaahan, miksi mua pelottaa päästää ihmiset lähelleni? Miksi mun pitää olla inhottava sitä ihmistä kohtaan, kenestä tykkään aivan hulluna? Kenet haluaisin viereeni? Miksi mua pelottaa olla yksin, mutta en kuitenkaan uskalla olla mukava ja näyttää oikeaa minääni tälle henkilölle? miksi miksi miksi…. Mun ajatukset tekevät mut hulluksi. Ainoa asia mikä…

Käyttäjä simpu87 aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Halusin kirjoittaa kamalasta suhteesta,jossa olen ollut. Ja toki siinä on ollut jotain hyvääkin, mutta suuremman osan aikaa vaan ihmettelen miten olen joutunut tähän oravanpyörään. kerron alusta muutamat oleelliset jutut miten suhteemme alkoi, koska kaikkia asioita en voi kirjoittaa. Ketään ei jaksa lukea. Elikkä mies pyysi minua treffeille ja siitä…

Käyttäjä Seven aloittanut aikaan 26.06.2012 klo 19:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En olisi ikinä uskonut minulle käyvän näin. Järkyttävä totuus on se, että mies jäi kiinni maksullisen naisen käytöstä kun olen viimeisilläni raskaana. Meillä on myös 5-vuotias tytär. Tämä on vienyt maton jalkojeni alta sekä uskoni tähän elämään – miten ihminen, jota rakastaa ja joka rakastaa, voi olla näin paha. Mies…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: