Miten voisin saada lapsen ilman miestä?????

Miten voisin saada lapsen ilman miestä?????

Käyttäjä memmu83 aloittanut aikaan 19.07.2012 klo 00:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä memmu83 kirjoittanut 19.07.2012 klo 00:49

Miten voi ruma ja lihava sinkku saada lapsen, kun ei kukaan mies panisi edes sitä yhtäkertaa että voisin saada idun alkuun????? 😑❓ Voisko joku kertoo että voiko jostain saada pakastettua ja puhdasta spermaa jotta voisi kotona itsenäisesti pruutalla onneaan koittaa…. 😯🗯️

Käyttäjä Aurelie kirjoittanut 12.08.2012 klo 00:07

En ole asiantuntija tässä, mutta ota yhteyttä esim. väestöliittoon tmv.
Mielestäni yksinäisellä naisella on oikeus inseminaatioon. Onhan sellainen
oikeus esim. sateenkaari-pareilla / perheillä. Miksi ei yksinäisellä nais-ihmisellä olisi?

En kylläkään usko, ettetkö parisuhdetta löytäisi tai yhden illan juttua, jos niikseen tulee.
Tuo jälkimmäinen tietenkin kannattaa miettiä loppuun saakka, mutta kyllä sinä vierellesi puolison löydät. Visualisoi itsellesi puoliso ja perhe. Älä edes kuvittele itseäsi tulevaisuudessa yksinäisenä.

Tsemppiä🙂👍

Käyttäjä Teflon kirjoittanut 12.08.2012 klo 12:45

Hei
Etkö oikeasti halua lasta ja myös miestä? Eikö olisi sekä sulle että lapselle kivempi että on perhe? Oikeastiko haluat vain lapsen yksin? Ja kuka sinua on lihavaksi ja rumaksi sanonut. Joka miehellä on oma ideaalinsa ja kauneus on kyllä katsojan silmissä. Mutta jos pidät itse itteäs rumana niin kyllä pitää muutkin. Itseluottamus ja hymy säteilee ja miehet huomaa sen. Uskon kyllä että jos perheen haluat löydät kyllä elävän miehen sinulle lapsia tekemään. Eri asia tietysti jos et halua miestä.

Käyttäjä Africanwife kirjoittanut 13.08.2012 klo 23:59

Voin kertoa että yksinhuoltajana ei ole helppo olla, lähipiirissä niitä on ja sen kautta kokemusta. Itse olen aviossa ihanan afrikkalaisen mieheni kanssa ja meillä on nyt 6kk ikäinen poikavauva. Se lapsensaaminen kun ei ole vain sitä, että vauva syö ja nukkuu.. Siinä on niin paljon muutakin, heräämisiä yöllä monta kertaa, suihkussa käynti, aamutoimet jne..Ei ole enää sen jälkeen itsestäänselvyys.