Parisuhde, koti ja perhe

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3782
Käyttäjä Äitikulta aloittanut aikaan 13.09.2012 klo 11:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen uusi täällä. Ongelmani ovat ehkä lieviä, mutta aiheuttavat surua, masennusta, epäonnistumisen, arvottomuuden ja riittämättömyyden tunteita. Tunnen epämääräistä sosiaalista pelkoa, joka ilmenee toiminnassa siten, että tarkkailen toimintaani ja jännitän muiden ihmisten parissa. Minulla on huono itsetunto ja koen epäonnistumista ja elämän merkityksettömyyttä. – kuin elämäni olisi turhaa ja en…

Käyttäjä boa aloittanut aikaan 18.11.2006 klo 19:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, kituutan persoonallisuushäiriöisen miehen kanssa. Kyseessä ei ole kuitenkaan nyt trendikäs ja otsikoihin noussut narsistinen persoonallisuushäiriö. Miehelläni todettu häiriö katsotaan niin epämääräiseksi ettei edes terapeutti tartu siihen. Erilaisista persoonallisuushäiriöiden luonnehdinnoista löytää kuka tahansa tavallinen pulliainen omia luonteenpiirteitään – minäkin. Kävin narsistienuhrientuki.fi-sivuilla, mutta totesin ettei sieltä suoranaisesti tunnu löytyvän minulle lohtua.…

Käyttäjä kuunkuiskaaja aloittanut aikaan 15.09.2012 klo 14:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei olen aiemmin jo kirjoitellut tänne kun ei tahdo jaksaa,nyt olen tullut huomaamaan että meidän parisuhteemme onkin ehkä perustunut siihen että niin kauan kuin minulla riitti rahaa sain myös osakseni rakkautta ,vai oliko se sitä nyt voisin väittää että ei ainakaan aitoa niinkuin minun puoleltani on ollut,kaikki nämä vuodet.Nyt olen…

Käyttäjä aippa2 aloittanut aikaan 14.09.2012 klo 12:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni perui eilen illalla avioliiton siunauksen,jonka piti olla tänään. Haluaa kuulemma olla yksin,elää omaa elämää. Menimme naimisiin heinäkuussa,yhdessä olemme olleet vaihtelevasti 12 v. Että silleen. On käynyt välillä aidan toisella puolen,mistä syystä osittain erotkin johtuvat. Minuun sattuu.Ei pelkästään peruminen,vaan myös haukkuminen ja kiinnikäyminen,petturuus ja takinkääntö. En taida enää jaksaa erota,elämä…

APUA

1
Käyttäjä stiina86 aloittanut aikaan 12.09.2012 klo 13:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen tilanteessa, jossa minun täytyisi päättää erotako vai jatkaa yli 10v kestänyttä avioliittoa. Mieheni kärähti pian 2 vuotta sitten suhteesta lapsuudenystäväni kanssa (ei ollut ensimmäinen pettäminen), tämän jälkeen hän sairastui vakavaan masennukseen ja uhkaili itsemurhalla, joten tilaa käsitellä asiaa ei ollut pitkään aikaan. Olemme molemmat saaneet tahoillamme apua tilanteeseen. Aika…

Käyttäjä Piritta2 aloittanut aikaan 14.09.2012 klo 11:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Jep ne on sanat jotka kuulen nykyään liian usein mieheni suusta, kun alamme ”keksustella”. Hän ei siis ikinä keskustele mistään, vaan alkaa aina syyttää minua vanoharhaiseksi, hulluksi ja mielisairaaksi jne jne lista on loputon, mutta samaa tarkoittava…😞 mutta sitä mä kohta olenkin! Kymmenisen vvuotta sitten jäi kiinni pettämisestä (tunnusti pakon…

Käyttäjä itkevä sydän aloittanut aikaan 12.09.2012 klo 15:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä mistä aloittaisin 😐 On varmaan aloitettava lähes neljä vuotta takaperin (tammikuu 2009). Olin silloin todella rikki ja kaiken syksyä mietin avioeroa ja keräsin päätökseeni voimia. Oli tammikuun alku ja taas kerran olin kolmen lapseni kanssa yksin, kun mieheni oli vanhimman lapsen kanssa hänen harrastuksen parissa toisella puolen suomea.…

Käyttäjä Shadowy aloittanut aikaan 13.09.2012 klo 17:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Täällä huhuilee entinen Sephiblack, jos vielä muistat… En muistanut enää salasanaani, enkä aluksi edes nimimerkkiäni, joten tein uuden… Vieläkö olet täällä? Olen usein muistellut lämmöllä, miten jaksoit murehtia minua täällä silloin 2009… Selailtuani vanhoja viestejä, huomasin että olit vielä 2010 kysellyt minua. Olisi mukava tietää mitä kuuluu? 🙂 Jos auringonpilkku…

Käyttäjä meimei_ aloittanut aikaan 11.09.2012 klo 21:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Erosimme halustasi kaksi vuotta sitten. Miksi? Pääosin siksi, että olin mustasukkainen. Kaipaan sinua edelleen. Olen edelleen mustasukkainen. Silloin ei syitä ollut, ei kai nytkään, ei pitäisi nyt olla missään tapauksessa, koska emme ole yhdessä. Silloin kun hetken yritit olla erään toisen kanssa, en ollut, koska sen hetken tiesin varmasti, että…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 28.12.2011 klo 18:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hitaasti mutta varmasti kipu hellittää… kunhan ei exää vain joudu kohtaamaan missään, elämä sujuu ihan hyvin (vaikka kyllä joutuu vastaisuudessa, pyörimme samoissa piireissä ja ne piirit ovat pienet). Nyt on kuitenkin joulutauko, ja jokin viesti häneltä tuli, tavanomainen hyvän joulun toivotus. Hän haluaa säilyttää välit ulospäin normaaleina, mutta pysyä etäällä.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: