Oikein vai väärin?

Oikein vai väärin?

Käyttäjä Angel of Death aloittanut aikaan 30.09.2012 klo 21:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Angel of Death kirjoittanut 30.09.2012 klo 21:26

Onko hyvien tapojen mukaista kaulailla ja pusutella poskelle ja kaulalle kaverin, jonka bestmanina on ollut vaimoa??
Mieheni näin tekevän moista eilen ystäviemme häissä ja kuulemma ei ollut eka kerta…
Ylireagoinko vai tapahtuuko vain moista??
Itse saan hyvin niukasti huomiota tilanteissa, jossa on paljon mieheni ystäviä, saatika sitten hellyydenosoituksia pusuista yhtään mihinkään puhumattakaan.

Luonteeltani olen ihminen joka punoo juonia ihmisille, jotka ovat loukanneet itseäni, joten tämä päivä on ollut tuskaista, itkuista taistelua omissa ajatuksissani, että mitä keksisin tämän ”Huora-Emilian” pään menoksi. Mieni kyllä ei myöskään ole syytön asiaan ja saa oman osuutensa! —->Kuningas ALKOHOLIlla oli myös paljon vaikutusta asiaan!

A

Käyttäjä Teflon kirjoittanut 01.10.2012 klo 17:03

Väärin ehdottomasti. Ei sitten niin mitään kaulailua ja pusuttelua yhtään kenenkään kanssa olin sitten paikalla tai en, ja varsinkaan jos olen paikalla. Letukkaan ei enää mitään yhteytyä ja mies voisi kuulla kunniansa.

Käyttäjä Angel of Death kirjoittanut 02.10.2012 klo 20:04

Teflon, Kiva kun vastasit!! Ja olet samaa mieltä kanssani, että ehdottomasti ei!

A