Parisuhde, koti ja perhe

16 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3783
Käyttäjä Enkuli aloittanut aikaan 11.11.2012 klo 19:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin kuulla muilta pitkistä suhteista eroinneilta kokemuksia kuinka he ovat päässeet yli päättyneestä suhteestaan? Moniin verrattuna suhteeni oli varmaan lyhyt, 7-8vuotta, miten sen päättymisen nyt laskee… Olimme yhdessä teini-iästä asti ja opin turvautumaan mieheeni joka asiassa. Nyt tunnen oloni äärettömän yksinäiseksi vaikka ystäviä ja muuta perhettä on. Ajattelen exääni koko…

Käyttäjä 11111 aloittanut aikaan 25.12.2012 klo 19:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet naimisissa noin puoli vuotta, mutta sitä ennen olemme olleet kaukosuhteessa neljä vuotta. Aviomieheni kertoi minulle noin viikko sitten, että hänen tunteensa minua kohtaan olivat muuttuneet, ja että hän tunsi välittävänsä toisesta naisesta. Hän kertoi tämän minulle itkuisena ja erittäin hämmentyneenä. He eivät ole tehneet mitään fyysistä, mutta mieheni…

Käyttäjä CA aloittanut aikaan 27.12.2012 klo 10:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Okei, En oikein tiedä mistä alottaa… Tapasin tänä kesänä ihanan miehen ja alettiin tapaileen. Tuntuu kun olis tuntenu ja ollu pidempään. Kaikki oli aluks ihanaa ja kaikki tuntu sujuvan paremmin kuin hyvin. Parin kuukauden jälkeen muutin pikku hiljaa hänen luokseen ja marraskuun alussa siirsin kirjat hänen luokseen. Ollaan onnellisia kun…

Käyttäjä nellanen aloittanut aikaan 04.10.2012 klo 11:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut parisuhteessa noin kaksi vuotta. Suhde eteni hyvin nopeasti. Alku oli ihanaa. Pikkuhiljaa alkoi henkinen väkivalta. Mieheni oli hyvin mustasukkainen ja epäluuloinen. Jatkuva epäileminen joka asian suhteen on tehnyt minusta varovaisen. Ja kun olen varovainen, hän on vaan saanut lisää epäilemisen aihetta. Hän on myös loukkaantunut, että olen pelännyt…

Käyttäjä Kiara82 aloittanut aikaan 04.06.2012 klo 10:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki! Kaipaisin näkökulmia, kokemuksia, vinkkejä otsikon aiheeseen. Pieni taustaselvitys: Olen ollut nykyisen mieheni kanssa parisuhteessa vuoden ja siitä 5 kk olemme asuneet yhdessä. Olemme molemmat voimakastahtoisia ja miehelläni on jopa minua voimakkaampi tarve jyrätä ihmisiä ja saada heidät ajattelemaan kanssaan samoin. Minä taas olen kokenut elämässäni kovia, joten ihan…

Käyttäjä pikkuinen mörkö aloittanut aikaan 12.12.2012 klo 13:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt on muutama viikko kulunut eropäivästä. Alan huolestua tulevaisuudesta. Mulla lähtee kämmpä alta pian, ja uusi asunto pitäisi löytää nopeasti. Olen varmasti yksi vähiten haluttuja vuokralaisia, lemmikkien, työttömyyden ja tupakoinnin takia. Vaikka kuinka vakuutan etten polta missään, missä ei saisi, etteivät kissat tuhoa asuntoa ja että minulla on työttömyydestä huolimatta…

Käyttäjä Moogle aloittanut aikaan 12.12.2012 klo 21:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ajattelin kirjoittaa tänne jos se vähän helpottaisi.. -Tapasin netissä todella kivan miehen, juttelimme päivittäin, ja parin kuukauden päästä mies pyysi luokseen kylään, suostuin. Minun piti alunperin viipyä viikko. Viikot muuttuivat kuukausiksi ja n. 4 kuukauden yhdessäolon jälkeen muutin virallisesti miehen luo.Muutin pikkuisesta maalaiskylästä noin 500 kilometrin päähän etelään. Aluksi meni…

Käyttäjä Vanki aloittanut aikaan 23.12.2012 klo 22:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pakko oli rekisteröityä kun tänne löysin. Ehkäpä kirjoittaminen auttaisi kun ei muuten pysty käsittelemään näitä asioita. Ja hommahan meni näin: Vuoden alussa erosin lapseni äidistä rumasti ja riitaisasti. Tapasin erään nuoren naisen johon ihastuin tosi nopeaa ja tämän seurauksesta pitkä aikainen suhde päättyi sitten. Aloin tiiviimmin olemaan tämän uuden ihastukseni…

Käyttäjä tillikka aloittanut aikaan 21.12.2012 klo 21:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En olisi uskonut että rakkaus satuttaa näinkin kovaa,mutta uskottava se vaan on. 18,5v kestänyt parisuhteeni päättyi marraskuussa lopullisesti ½vuoden asumiseronjälkeen ja 2vk:n päästä miehellä oli jo uusi nainen kainalossa. Eihän siinä mitään vaikka onkin uusi nainen vaan kun tämä nainen sattuu asumaan minun naapurissa ja exän päähän ei mene millään…

Käyttäjä stone aloittanut aikaan 29.10.2011 klo 12:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Näinkö tämä sitten meni? Aina olen arvostellut pienten lasten vanhempia, jotka ”heittävät hanskat tiskiin” kun elämässä on vähän vaikeaa. Minä olen se, joka on aina puhunut siitä, kuinka liiton eteen pitää tehdä töitä. Töitä olenkin tehnyt. Yrittänyt aina järjestää kaikenmoista mukavaa kahden mieheni kanssa, Kataja ry:n viikonlopuissa ollaan käyty, kuten…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: