Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
En tiedä mitä pitäisi tehdä. Tuntuu että pitäisi lähteä lapsen kanssa (vauva 7kk), mutta rakastan ja välitän. Puolisoni on tyytymätön seksielämäämme, minuun puolisona (en muka puhu) ym. Monesti kun yritän keskustella puolisoni kanssa asioista saan kylmän vastauksen tai ”pottuilut” ja haukut, että hänen asiansa eivät kuulu minulle. On hän humalassa…
Haluaisin kuulla kokemuksia äideiltä, jotka ovat syöneet neurolepteja raskauden aikana. Itselläni on Abilify menossa, mutta en uskalla sitä syödä, kun raskaaksi aion. Onko kenelläkään ollut Abilifya raskauden aikana? Entä, onko käytössä ollut jokin muu lääke?
http://www.hs.fi/tiede/Tutkimus+Kotit%C3%B6ihin+osallistuvat+miehet+saavat+v%C3%A4hemm%C3%A4n+seksi%C3%A4/a1305643373631 ”Tutkimuksessa pariskunnat olivat harrastaneet seksiä n viisi kertaa kuussa. Perheissä, joissa naiset tekivät kaikki naisten työt, harrastettiin seksiä kuitenkin 1,6 kertaa kuussa enemmän kuin perheissä, joissa mies oli päävastuussa myös naisten töistä.” Meillä mies ei saa seksiä noin paljon kuussa, imuroi tai ei vaikka imuroiva mies on minusta seksikäs…
en enään ymmärrä ?olen ollu tämän miehen kanssa 11v .meillä yhteinen 6v tyttö.kiusaa meitä kaiken aikaa,nukumme eri sängyissä.iältäni olen 42.mies 51v,tarten apua????😯🗯️
Hei kerron teille tarinani ja toivon jos joku voisi antaa ulkopuolisena neuvoja tilanteeseen. Vuonna 2008 tapasin kyseessä olevan miehen ja seurustelimme vuoden. Yllättäen mies ilmoitti haluavansa erota ja hajosin totaalisesti. Olin itsetuhoinen ja aivan hukassa. Muutaman kuukauden jälkeen mies palasi nöyränä takaisin ja selitti paenneensa eron kautta omia ongelmiaan. Palasimme…
Siitä on nyt vuosi, kun mies jäi kiinni suhteesta työkaveriinsa. Salasuhde loppui, mutta sillä on ollut pitkään vaikutusta elämäämme. Vuosi sitten vuorotellen pelkäsin ja toivoin kuolevani. Vuoden mittaan olemme päässeet eteenpäin. Asiasta on keskusteltu ja olemme käyneet parisuhdeterapiassa. Todella rakentaneet suhdettamme. 🙂👍 Mies ei omien sanojensa ja käytöksensäkään perusteella haikaile…
Hei, Olen ollut yhdessä vaimoni kanssa 13-vuotta, joista 8 naimisissa. Olen aina ajatellut, että olen todella onnekas, kun olen niin upean ihmisen tavannut ja hänen kanssaan avioitunut. Elo on ollut, välillä iloista, välillä vähemmän iloista ja tämä nyt kuuluu varmasti jokaiseen parisuhteeseen. Vajaa vuosi sitten vaimoni kertoi, että hänellä ei…
Mieheni jätti minut lauantaiaamuna kun vielä nukuin, jättäen pöydälle vain viestin, jossa kertoi että haluaa erota. Mitään tavaroita ei ottanut mukaansa, ainoastaan auton. Olemme olleet 6,5 v yhdessä, joista 5,5 v naimisissa. Koko maailmani romahti. Sen jälkeen hän ei ole halunnut puhua kanssani eikä nähdä. Ainoa selitys oli, ettei hän…
Olen 27-vuotias nainen. olen ollut yhdessä avomieheni kanssa kuusi vuotta. Mieheni ei kestä alkoholia mutta tämä ei estä sen käyttöä. Olemme aina olleet kovin meneviä, lähes joka viikonloppu, jossain baarissa aina kavereiden kanssa. Suurin osa ystävistämme on myös lapsettomia ja viihtyvät yöelämässä. Itse olen menettänyt alkoholin hallinnan viimeksi teini-iän kokeiluissa.…
Ajattelin kirjoittaa tänne koska tavallaan kaipaan jotain jolle kertoa huolista, mutta sellaista ihmistä ei ole nyt jolle voisin kertoa.. Olen seurustellut vuoden verran nykyisen mieheni kanssa ja meillä on nyt vauva tulossa (5viikkoa laskettuun aikaan) ja olemme juuri ostaneet yhteisen asunnon… paljon on siis yhteen vuoteen mahtunut sulateltavia asioita🙂 Päällisin…