Parisuhde, koti ja perhe

5 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3783
Käyttäjä Camryn aloittanut aikaan 12.01.2013 klo 00:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 31-vuotias opiskeleva, avioliitossa asuva kahden pienen lapsen äiti. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä tänä vuonna 10 vuotta, josta naimisissa 6. Viimeisten kahden vuoden aikana olen alkanut enenevässä määrin miettimään, onko tämä se suhde, missä haluan elää loppuelämäni, rakastanko enää miestäni? Olemme mieheni kanssa hyvin erilaisia persoonia, mieheni on hyvin…

Käyttäjä Nokivaris aloittanut aikaan 21.01.2013 klo 23:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen parikymppinen mies, kumppanini nuorempi, mutta myös täysikäinen, ja nainen. Keväällä tulee seurusteluamme pari vuotta täyteen, eli ihan varhaisteineinä emme ryhtyneet seurustelemaan, mutta nuoria olemme eikä suhde ole vielä mitenkään järisyttävän pitkällä. Tästä huolimatta olemme kuitenkin äärimmäisen kiintyneitä toisiimme, ja se onkin varmasti ainoa syy miksi olemme jaksaneet näinkin pitkälle.…

Käyttäjä Tuumaaja68 aloittanut aikaan 09.01.2013 klo 22:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mikä on kulissiliiton ennätys? Kuka tietää pisimmän? Kulissiliiton määritteleminenhän on tietenkin sellainen mutu-juttu, mutta määritelköön jokainen nyt sen sitten tavallaan. Kauanko on palettia pyöritetty pelkän rahan, lasten, velvollisuudentunteen tms ”ei-rakkauden” tähden? Jos luet tätä, ja olet varsinkin perhe-elämäsi alkutaipaleella, niin osta ihmeessä videokamera ja käytä sitä – ellet ole jo…

Käyttäjä dri aloittanut aikaan 16.01.2013 klo 02:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 21-vuotias nainen ja minulla on samanikäinen poikaystävä. Hän on silmäteräni, aarteeni ja paras ystäväni. Rakastan häntä paljon. Samoin hän minua. Olemme seurustelleet kaksi ja puoli vuotta, ja koko tämän ajan suhteemme taakkana on ollut mustasukkaisuus ja epäluottamus. En luota poikaystävääni. Ajattelin aina että tämä helpottaisi ajan kuluessa, mutta tilanne…

Käyttäjä Uskottomuus_on_väärin aloittanut aikaan 16.01.2013 klo 08:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, olen reilusti kolmenkympin ylittänyt nainen. Olen ollut naimisissa yli neljä vuotta, josta viimeiset kolmevuotta mieheni on hyvin todennäköisesti pettänyt minua työkaverin kanssa. Nyt parisuhdeterapiassa terapeutti käänsi asian päälaelleen, kun menin tunnustamaan että olen myös mustasukkainen luonne. Ja että olen käyttäytynyt liian mustasukkaisesti ja tuhoavalla tavalla. Nyt siellä onkin alettu…

Käyttäjä rouva-chevy aloittanut aikaan 21.09.2012 klo 22:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin kuulla kokemuksista, kuinka olette ilmoittaneet väkivaltaiselle puolisolle että haluatte erota? 😯🗯️ Puolisollani on väkivaltainen tausta. Hän ei ole koskaan lyönyt minua, mutta on heittänyt tavaroilla. Hän on iso kokoinen ja äkkipikainen. Pelkään todella, että kun asia tulee puheeksi tai muuten esille, mitä hän tekee ☹️ Siinä saattaa terveys kärsiä…

Käyttäjä niin90 aloittanut aikaan 17.11.2012 klo 20:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mulla on kova ahdistus. Meillä petti miehen kanssa ehkäisy, enkä halua tulla raskaaksi. Mies tietää sen, mutta suhtautuu vahinkoon välinpitämättömästi. Hänelle raskauden keskeytys tilanteessa kuin tilanteessa ei ole hyväksyttävää. Hän on aiemmin samanlaisessa tilanteessa ruvennut huutamaan minulle, ettei jälkiehkäisy sovi, koska jos lapsi tulee niin se tulee, enkä sitten uskaltanut…

Käyttäjä aloittanut aikaan 09.01.2013 klo 19:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vaikka sillä että lapsettomalle kerrotaan kuinka ihania lapset ovat?

Käyttäjä kkDi aloittanut aikaan 10.01.2013 klo 21:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla olisi kaksi kysymystä: 1)Mitä minun tulisi tehdä kun äitini mies juo ja hänellä on kaksisuuntainen mieliala häiriö. Pelkään häntä, en voi luottaa häneen enkä muutenkaan pidä hänestä. Viime kesänä hän sai päähänsä hommata haulikon että lähtee metsälle mutta kun meillä on perheessä ollut aina sellainen sääntö että meidän taloon…

Käyttäjä Kiekkoilija aloittanut aikaan 11.01.2013 klo 18:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen 21-vuotias nuorimies, jota elämä tuntuu kohtelevan taas aika epäreilusti. Tyttöystäväni nimittäin jätti minut muutama päivä sitten, sanoi ettei rakasta minua ja halusi miettiä asioita rauhassa. Minulle tämä kaikki tuli täysin puun takaa, kuin salama kirkkaalta taivaalta. Emme olleet yhdessä ”kuin” 4 kuukautta, mutta nuo kuukaudet olivat elämäni onnellisinta…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: