Alkuhuuman päättyminen suhteessa?

Alkuhuuman päättyminen suhteessa?

Käyttäjä aikuisenalku aloittanut aikaan 19.01.2013 klo 14:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä aikuisenalku kirjoittanut 19.01.2013 klo 14:59

Kertokaa minulle kokemuksia alkuhuuman päättymisestä.

Olemme asuneet poikaystäväni kanssa yhdessä nyt kolmisen kuukautta. Suhteemme on ollut hyvin intiimi ja läheinen alusta asti saakka. Nyt tuntuu, että emme enää niin paljon ole lähekkäin, seksiä harrastamme vähän vähemmän ja sitä kautta koen, että keskusteluyhteytemme on hakoteillä. En tiedä, miten uskaltaisin ottaa puheeksi meidän suhteemme. Pelkään, mitä hänen suustaan voi tulla.. Että hän on kyllästynyt minuun tjt.

Ymmärrän sen, että on normaalia tehdä yksinään juttuja ja ei vaan ole mahdollista kokoajan olla kylki kyljessä. Pelkään, että olen liian vaativa? Mieheni on aina hyvin huomioiva ja kiltti minua kohtaan, koskettelee ja hyväilee paljon. Sitten kun nämä vähenevät ihan pikkuisenkin, koen itseni hylätyksi ja alan käyttäytymään kylmästi häntä kohtaan.. Ja en kuitenkaan mainitse mistään sanallakaan. Minua on petetty edellisissä suhteissa..

Minkalaisia kokemuksia teillä on alkuhuuman päättymisestä tai vähenemisestä?

Käyttäjä Eksynyt Nainen kirjoittanut 20.02.2013 klo 22:12

Toisilla alkuhuuma kestää pidempään ja toisilla lyhyemmän aikaa. Siitä ei kannata ottaa kovasti paineita, koska mitään mittaria sille ei ole kehitetty, ainakaan vielä 🙂

En ole varma kuinka nuori olet, mutta huomioni kiinnitti se, että kirjoitat, että tunnet seksin vähenemisen vaikuttavan negatiivisesti keskusteluyhteyteen. Vakavassa ja kypsässä suhteessa hyvä keskusteluyhteys pitäisi löytyä muutenkin.

Asioista puhumista ei kannata pelätä, se on nimittäin ainoa keino selvittää tuntemuksia.

Tsemppiä!