Parisuhde, koti ja perhe

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3799
Käyttäjä äippä4 aloittanut aikaan 20.03.2013 klo 10:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pienten lasten äitinä on olen henkisesti väsynyt. Mieheni on masentunut ja käy terapiassa, seuraavan kerran menee lekurille, jospa sieltä jotain lääkettä löytyis. Hän osaa olla kiltti ja mukava mutta sitte, kun ei asiat sujukaan hänen toivomalla tavalla, niin sillon hän kilahtaa. Ihan pienikin asia saattaa laukasta raivon. Lapsiin ja minuun…

Käyttäjä jupe2 aloittanut aikaan 22.02.2012 klo 18:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi. Aika vaikea aihe, tiedän. Kysyisin onko jollakin omaperäistä kokemusta tuollaisesta varsinkin ajatellen, että itse olisi syyllistynyt/luullut syyllistyneensä tuollaiseen? Se on aika rankka termi, että ei ehkä mitenkään yksittäistapausten takia voi tuollaisesta syyttää toista tai itseään. Pystyykö henkisen väkivallan tekijä yleensäkään pohtimaan asiaa itsekriittiseltä kannalta? Onko kukaan ajatellut/törmännyt tilanteeseen jossa…

Käyttäjä Lumimarja aloittanut aikaan 17.02.2013 klo 11:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen tutustunut mieheen, jota kohtaan koen syvää sielujen sympatiaa. Koskaan en ole nähnyt kenessäkään miehessä niin suurta potentiaalia muodostaa kanssani aikuinen, harmoninen ja kestävä suhde. (Olen nelikymppinen, joten en ole aivan eilisen teeren tyttö parisuhdeasioissa.) Miehellä on takanaan vaimonsa traumaattinen kuolema. Samassa onnettomuudessa hän loukkaantui itsekin vakavasti ja onnettomuudesta on…

Käyttäjä Jonder aloittanut aikaan 08.01.2013 klo 18:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Jokainen laitoksen ihminen mainitsi tämän sivuston aina jossain vaiheessa niin ajattelin hieman tutustua ja kokeilla saisiko myötätuntoa ja ymmärrystä täältä. Edes uusia tapoja ajatella asiaa.. Luvassa aika perinteinen, mutta itseäni erittäin paljon satuttava tarina minun ja tyttöystäväni erosta. Olin 16 vanha, lukion ensimmäisellä luokalla. Minulla oli muutama erittäin hyvä…

Käyttäjä käyttäjätunnus86 aloittanut aikaan 04.03.2013 klo 15:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

tyttöystäväni on edellisessä suhteessa ollut kokoajan niin erillään, alistettu ja yksin jätetty, ettei ymmärrä sitä miten tärkeää on läheisyys/kosketus/halaus/seksi. Kämpillä päivät menee siinä että molemmat on AINA työpäivän päätyttyä iltaan asti tietokoneilla, eri huoneissa, touhuamassa omia asioitaan. Ja kun tulen hakemaan huomiota ja halaamaan takaapäin niin tyttöystävä suuttuu ja työntää poispäin……

Käyttäjä propeli aloittanut aikaan 02.03.2013 klo 08:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei.Olen melkein aina suunnitellut asioita ja tekemisiä eteenpäin.Nyt päätin pysyä tässä hetkessä.Pysähtyä ja olla vaan päivä kerrallaan.😉.Ihanaa,kun saa olla vaan kotona ja nauttia.Tehdä asioita,jos haluaa tai olla tekemättä mitään🙂.Pää on välillä,kuin ampiaispesä,kun tulee mietittyä liian paljon asioita😐.Olisi ihanaa,kun pystyisi olemaan välillä ajattelematta yhtään mitään.Aamulla sytytin kynttilän,paistoin sämpylät ja keitin kahvin.Istuin…

Käyttäjä Leenu80 aloittanut aikaan 05.02.2013 klo 22:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ajattelin jos kirjoittaisin vähän kuin päiväkirjaa tähän. Elän tällä hetkellä vaikeita aikoja. Tai oikeastaan olen aina elänyt, ainakin jollain asteikolla. Erosin ensimmäisen kerran avomiehestäni lähes kaksi vuotta sitten, mutta emme kai vieläkään ole kunnolla eronneet. Erilliset asunnot, lasten tapaamissopimus ym ovat olleet kohta tuon kaksi vuotta kuitenkin. Meillä on siis…

Käyttäjä rasmo aloittanut aikaan 02.03.2013 klo 16:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille. Olen joutunut melkoiseen myllerrykseen. Ikää on 53 vuotta, takana 25 v avioliittoa, lapset tytär 22v asuu toisella paikkakunnalla opiskelemassa ja poika 19v kotona vielä, abiturientti. Mieheni masentui puolistoista vuotta sitten. Tytär muutti opiskelemaan toiselle paikkakunnalla ja poika lopetti salibandyn harrastamisen, joten miehen elämän täytti ilmeisesti tyhjiö.koska hän oli…

Käyttäjä raiko aloittanut aikaan 25.02.2013 klo 12:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olemme olleet yhdessä 7 vuotta.tilanne on muuttunut siihen että mies ei usko mitään mitä sanon-oli asia mikä hyvänsä.hän mitätöi minun sanomisia ja tekemisiä.aivankuin minua ei olisi.miehellä on poika ,19v.joka vääntää välejämme.mies elää ex n ja lasten kanssa perhe elämää ja minä olen tavallaan se siivooja joka kanssa puhutaan vaan niitä…

Käyttäjä Destiney aloittanut aikaan 25.02.2013 klo 00:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vuosi 2012; jos voisin jonkun vuoden poistaa kalenterista niin tuon! Vuosi 2009; olin onnellisempi kuin koskaan, kuinka päästä sinne onneen takaisin? Tuolloin menin naimisiin miehen kanssa jota rakastin yli kaiken. Rakastan edelleen… Mutta yksin olen sängyssäni ja odotan unen tuloa… Olimme hyvin sosiaalinen pariskunta: tapasimme usein ystäviämme. Sitten vuonna 2010…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: