Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Missä tilanteissa? Kun me haetaan apua tohon miehen masennukseen ja itsetuhoisuuteen, niin onko se perustelu niille että veis ton meidän 7kk pois? Mä oon niin ahdistunut tästä kun pelottaa, että ne sijoittais sen toiseen perheeseen.. Eli mieheni on itsetuhoinen vain riidoissa. 3 olen saanut estää sitä tekemästä ittelleensä pahaa. Kovasti…
Minulle myös aivan ensimmäinen kerta, kun kirjoitan ja pyydän mielipidettä muilta, mutta jollakin tavalla koen olevani aivan hukassa. Aika perinteinen tarina minullakin, tapasin miehen viime toukokuussa ja rakastuimme totaalisesti kerralla. Alkukesä oli ihana, olimme yhdessä paljon, juttelimme, pidimme toisistamme huolta, kunnioitimme toisiamme jne. Kaikki oli täynnä rakkautta. Olen 34-vuotias ja…
Hei.Minulla ja isälläni on ollut hyvät välit.Isä on ollut minulle tosi tärkeä ihminen.Nyt hän on asunut maalla monta vuotta ja kaukana minusta.Näemme harvoin eikä hän soittele,mutta ilahtuu,jos hänelle soittaa.Hän ja mieheni olivat hyviä ystäviä ja,kun minulle tuli ero nii huomasin,että meidän väleille tuli etäisyyttä.Ex mieheni ja isäni eivät ole vissiin…
Hei vain. Minä olen ilmeisesti se parisuhteen ikävämpi osapuoli, koska olen se, joka on parisuhteesta lähtemässä ja jättämässä taakseen itkevän miehen. Olen 28-vuotias nainen, ja olemme nykyisen tulevan ex-avomiehen kanssa olleet yhdessä enemmän tai vähemmän 10 vuotta. Enemmän tai vähemmän sen takia, että erosimme jo kerran kuusi vuotta sitten. Asuimme…
En tiedä mitä pitäisi tehdä. Tuntuu että pitäisi lähteä lapsen kanssa (vauva 7kk), mutta rakastan ja välitän. Puolisoni on tyytymätön seksielämäämme, minuun puolisona (en muka puhu) ym. Monesti kun yritän keskustella puolisoni kanssa asioista saan kylmän vastauksen tai ”pottuilut” ja haukut, että hänen asiansa eivät kuulu minulle. On hän humalassa…
Haluaisin kuulla kokemuksia äideiltä, jotka ovat syöneet neurolepteja raskauden aikana. Itselläni on Abilify menossa, mutta en uskalla sitä syödä, kun raskaaksi aion. Onko kenelläkään ollut Abilifya raskauden aikana? Entä, onko käytössä ollut jokin muu lääke?
http://www.hs.fi/tiede/Tutkimus+Kotit%C3%B6ihin+osallistuvat+miehet+saavat+v%C3%A4hemm%C3%A4n+seksi%C3%A4/a1305643373631 ”Tutkimuksessa pariskunnat olivat harrastaneet seksiä n viisi kertaa kuussa. Perheissä, joissa naiset tekivät kaikki naisten työt, harrastettiin seksiä kuitenkin 1,6 kertaa kuussa enemmän kuin perheissä, joissa mies oli päävastuussa myös naisten töistä.” Meillä mies ei saa seksiä noin paljon kuussa, imuroi tai ei vaikka imuroiva mies on minusta seksikäs…
en enään ymmärrä ?olen ollu tämän miehen kanssa 11v .meillä yhteinen 6v tyttö.kiusaa meitä kaiken aikaa,nukumme eri sängyissä.iältäni olen 42.mies 51v,tarten apua????😯🗯️
Hei kerron teille tarinani ja toivon jos joku voisi antaa ulkopuolisena neuvoja tilanteeseen. Vuonna 2008 tapasin kyseessä olevan miehen ja seurustelimme vuoden. Yllättäen mies ilmoitti haluavansa erota ja hajosin totaalisesti. Olin itsetuhoinen ja aivan hukassa. Muutaman kuukauden jälkeen mies palasi nöyränä takaisin ja selitti paenneensa eron kautta omia ongelmiaan. Palasimme…
Siitä on nyt vuosi, kun mies jäi kiinni suhteesta työkaveriinsa. Salasuhde loppui, mutta sillä on ollut pitkään vaikutusta elämäämme. Vuosi sitten vuorotellen pelkäsin ja toivoin kuolevani. Vuoden mittaan olemme päässeet eteenpäin. Asiasta on keskusteltu ja olemme käyneet parisuhdeterapiassa. Todella rakentaneet suhdettamme. 🙂👍 Mies ei omien sanojensa ja käytöksensäkään perusteella haikaile…