Tyttöystävän läheisen kuolema

Tyttöystävän läheisen kuolema

Käyttäjä Zaconis aloittanut aikaan 23.03.2013 klo 16:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Zaconis kirjoittanut 23.03.2013 klo 16:07

Suhteemme on vasta aivan alkumetreillä, emme edes ole yhdessä vielä julkisesti. Tutustuttu netin välityksellä noin vuoden alusta lähtien, tavattu pari kertaa. Elämme erillämme noin 200km välimatkan kera. Tyttöystäväni läheinen kuoli hetki sitten aivan yllättäen, enkä sen jälkeen ole oikein saanut häneen mitään kontaktia. Ennen tapahtumaa yhteydenpitomme oli hyvin intensiivistä. Minun piti mennä hänen luoksensa nyt viikonlopun ajaksi, mutta hän torjui. Tiedän että tämä vaatii paljon aikaa. Olen toki kysellyt pitkin viikkoa että mikä olo, onko muistanu pitää itsestään huolta. Ja kertonut ettei oli asiansa kanssa yksin. En oikein tiedä miten muuten voin auttaa kun en ole siinä fyysisesti läsnä.

Pienen lisä kimurantin tähän tuo se että olen hyvin epäileväinen ihminen johtuen aikaisemmista suhteista. Tiedän että hän juttelee erään toisenkin ihmisen kanssa, ja jos hän ei vastaa viestiini alan heti epäilemään kaikki mahdolliset asiat. Vaikka olenkin itselle toistellut että tässä ei ole mitään epäilyttävää, he ovat vain kavereita. En tiedä mitenkä saan itseni uskomaan sen asian, muuta kuin ajan kanssa. Silti hän on rehellisin ihminen kenet olen koskaan tavannut.