Parisuhde, koti ja perhe

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Croft aloittanut aikaan 11.06.2013 klo 12:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Usein tulee mietittyä omaa tytärtä (5-vuotias), katsoessa, että miten ihmeessä tuon tirppanan saa kasvatettua hyvin, kun omasta lapsuudesta ei voi ottaa kasvatusmallia eikä ympärilläkään ole niitä ihmisiä jotka auttaisivat siinä miten tuommoisesta duracelista tehdään yhteiskuntakelpoinen. Oma lapsuuteni ja nuoruuteni on ollut elämää isän ja äitipuolen kanssa jotka olivat väkivaltasia alkoholisteja…

Käyttäjä lohduton aloittanut aikaan 05.04.2013 klo 23:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Täällä kirjoittaa yksi todella loppuun palamassa oleva 41-vuotias vaimo ja äiti. Minä en osaa olla miehelleni hyvä vaimo. Miksikö? Siksi, että en jaksa ymmärtää hänen liiallista työntekoa ja sitä, että hän stressiinsä ja ”vitutukseen” rentoutuu kaljalla tai muulla vastaavalla. Ei ole koskaan osannut olla lomalla, vaan se on turhaa touhua.…

Käyttäjä äiti 25v aloittanut aikaan 17.06.2013 klo 09:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen 25 vuotias nuori äiti ja minulla on 5 vuotias tytär. ja minulla on vuoden nuorempi mies. olen tosi masentunut koska minun mieheni kohtelee minua huonosti joka päivä ja minulla on tosi paha olo koko ajan itken usein koska mieheni kohtelee minua niin kuin minua ei olisikaan ja teen kaikki…

Käyttäjä Ubukudy aloittanut aikaan 23.06.2013 klo 12:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen hiljattain eronnut ja onnellinen siitä. Tiedän, että taakse jääneet asiat seuraavat perässä vielä pitkään, mutta nujerrettu sisu nostaa hiljalleen päätään ja jaksan taistella. Avioliittoa takana lähes kymmenen vuotta, josta lähtöä olen tehnyt useamman kerran, mutta olen aina jaksanut uskoa parempaan ja asioiden muuttumiseen. Viimeisen vuoden ajan olen nähnyt tulevaisuuteni…

Käyttäjä crazy2 aloittanut aikaan 21.06.2013 klo 16:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi! olen 19 vuotias nuori nainen, olen ollut yhdessä kihlattuni kanssa jo 4 vuotta. On ollut välillä riitoja kuten suun soittoa, väärin käsityksiä ja muuta. Mutta nyt puolessa vuodessa meidän riidoista on tullut paljon pahempia. Riidat alkaa yleensä niin että mua ärrsyttää jokin asia esim. toiset naiset tai jokin muu…

Käyttäjä Elmis12 aloittanut aikaan 10.06.2013 klo 19:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen naimisissa miehen kanssa joka juotuaan muuttuu hulluksi. Alkuun vaan rikkoi tavaroita nykyään pahoinpitelee minua. Haluan apua meille molemmille. Haluan että elämä paranee. Onko kokemuksia? Voinko vaan hylätä miehen jota rakastan vai auttaako mikään terapia tähän… Mä olen nuori ja en enää tiedä mitä tehdä.

Käyttäjä iJustCant aloittanut aikaan 10.06.2013 klo 22:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä mitä tässä pitäisi oikeastaan enään tehdä,sillä olen nykyään JATKUVASTI mustasukkainen. Olen parisuhteessa ollut lähes vuoden ja en voi mennä mieheni kanssa minnekkään,etten tulisi mustasukkaiseksi nähdessäni hänen katsovan toista naista,joka oli paljon kauniimpi kuin minä. Mietin usein ajatteleeko hän,että olisi voinut saada parempaakin,mutta ottikin minut. Hän kertoo kyllä rakastavansa…

Käyttäjä kengu aloittanut aikaan 18.03.2011 klo 12:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Osa voi muistaakkin minut sykyltä,mutta lyhkäinne keertaus Turvakodista muutin lasten kolme kappaletta uudella paikkakunnalle.Mies toi eropaperit turvakodin pihaan.Harkinta-aika on mennyt umpeen.Lasten tapaamiset eivät ole onnistuneet.24/7 ollut viimeisen puolen vuotta lasten kanssa.Satunaisia 1h viikossa oma-aika lukuunottamati. Tunteet menee vuoristorataa ja rakkaus mieheen on ja pysyy.Sen vuoksi olen hmm halventanut itseäni ja…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 21.05.2013 klo 10:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Liveryhmien teemana on: Raskauden riemua ja ailahtelevaa odotusta. Väestäliiton liveryhmät Tukinetissä ovat avoimia chat-ryhmiä, johon käyttäjät voivat osallistua 1-3 kertaa. Ryhmä on tarkoitettu kaikille raskaana oleville riippumatta siitä monettako lastaan odottaa. Ryhmä on 29.5.-12.6.2013 keskiviikkoisin klo 13.00-14.00. Ryhmän ohjaajina toimivat Väestöliiton asiantuntijat. Chattien teemat: 29.5. Raskausajan muutokset kehossa – Raskaus…

Käyttäjä Vain äiti -83 aloittanut aikaan 07.06.2013 klo 15:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olemme kolmekymppinen aviopari ja meillä on 4-vuotias lapsi. Toisen ”tekemällä tehdyn” ja odotetun lapsemme laskettu aika on loppuvuodesta. Pari viikkoa sitten mieheni pudotti pommin, kertoi kärsineensä parisuhteessamme jo kuukausia ja ei enää tiedä mitä haluaa. Taustalta löytyy vaikka mitä… Melkein kolme vuotta sitten hän tunnusti pettäneensä minua humalassa ”pari…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: