Mitä tehdä kun miehen suhde toiseen loppu mutta toinen nainen häiriköi ja sekoilee?

Mitä tehdä kun miehen suhde toiseen loppu mutta toinen nainen häiriköi ja sekoilee?

Käyttäjä junnu2 aloittanut aikaan 24.07.2013 klo 14:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä junnu2 kirjoittanut 24.07.2013 klo 14:25

Mieheni petti minua toisen naisen kanssa. Siitä on jo kohta vuosi aikaa kun asia ilmeni. Hän katuu todella paljon mitä on tehnyt ja olemme käyneet jo terapiassa ja jutelleet kaikki asiat, luottamusta on jo takaisin saatu ja meidän suhde ja elämä alkoi näyttämään jo ihan hyvältä.
Tämä toinen nainen kuitenkin rakastui mieheeni ja on lähiaikoina tehnyt kaikenlaisia typeriä tempauksia jotka vaan aiheuttaa minulle paljon murheita ja tuntuu siltä että hän tekee tahallaan näitä koska haluaisi että eroaisimme jotta saisi mieheni itselleen. Hän on eronnut jo 2 kertaa ja lapsia eri miesten kanssa…
Mieheni katkaisi kaiken yhteyden häneen heti alusta ja sanoi ettei mitään yhteydenottoa enää voi olla…Mieheni lupasi minulle että hän ei tule meitä häiritsemään koska on ihan ”hyvä” ihminen…jep jep
Tämä nainen on soittanut sekä minun että mieheni puhelimeen VIBER kautta, väittänyt jälkeen päin että tämä ohjelma itsekseen soitti monille samana yönä??? Puheluita tullut tuntemattomasta numerosta keskellä yötä, hän antoi minun puhelin numeron tuntemattomalle miehelle baarissa ja väitti sitä omakseen…mies soitteli minulle kun luuli soittavansa tälle naiselle…
Viimeinen tempaus oli 3 viikkoa sitten…lähetti miehelleni viestin kun näki tämän töissä…sitten soitteli miehelle vähän ajan päästä kun ei saanut vastausta…Törmäsin sitten häneen saman illan aikana baarissa jossa otimme yhteen ja sanoin että jatkaisi vaan omaa elämää ja lopettaisi häiriköinnin ja että mieheni rakastaa minua eikä häntä. Hän yritti saada mua uskomaan että ovat edelleen yhteydessä, vaikka tämä ei todellakaan pidä paikkaansa!
Tämän kaiken lisäksi, hän kirjoittaa, lataa biisejä ym rakkaus juttuja jatkuvasti FB ja kaikki ketä meidän tilanteesta tietää näkee ne koska hän laittaa ne julkiseksi! Ollaan tietenkin molemmat blokannut hänet omilta sivuilta, mutta minun mitta alkaa olla ihan täynnä!
Mieheni todella haluaa olla minun kanssa ja jatkaa meidän jo 20v kestänyttä avioliittoa yhdessä.
Hän ei kuitenkaan haluaisi asiasta paljon keskustella koska haluaisi jatkaa elämää ja unohtaa sen naisen ja kaiken tapahtuneen…minä taas olen sitä mieltä että mieheni pitäisi tälle naiselle sanoa suorat sanat ja tehdä nyt asia täysin selväksi ihan lopullisesti! Tämä nainen kuvittelee että miehelläni on edelleen tunteita häntä kohtaan ja elää siinä toivossa että he päätyvät yhteen lopussa…Olen ihan loppu ja asia häiritsee todella paljon…
Miten saan tämän naisen lopettamaan ja jättämään meidät rauhaan jotta saadaan jatkaa elämää????? Pitäisikö minun sitten ottaa häneen yhteyttä jos ei mieheni siihen suostu???

Käyttäjä lumileopardi63 kirjoittanut 25.07.2013 klo 21:49

ota yhteyttä poliisiin. Talteen kaikki tekstiviestit yms. häirinnät, pidä päiväkirjaa kaikesta mitä tapahtuu. Hanki todistajia tapahtumille. Näin minä tekisin, itse naiseen en olisi missään yhteydessä, saa vain lisää virtaa huomiosta, jota hakee kuitenkin. Häirinnästä voi saada lähestymiskiellon.

Käyttäjä sanna89 kirjoittanut 25.07.2013 klo 22:22

Ensiksi vaihdatte numerot. Ja kyllä tollanen sekopää tarvitsee jonkinlaisen näpäytyksen. Menette miehesi kanssa naisen juttusille ja teette molemmat selväksi että turha enään yrittää että pelisi on pelattu ja mieluiten että miehesi sanoo niin koska se saattaisi tehota paremmin.