Parisuhde, koti ja perhe

8 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 18.05.2013 klo 13:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Katsoiko kukaan eilen televisiosta ohjelmaa, jossa puhuttiin erosta selviytymisestä? Minä katsoin. Viihdettähän se. Julkkis toisensa jälkeen kertoili omia juttujaan. Ne pahimmat asiat olivat tietysti tapahtuneet jollekin tuttavalle, ei itselle. Joku oli kuulemma kostanut exälleen avaamalla jonkun vesipostin, mikä oli johtanut veden tulvimiseen asuntoon. Mieti sitten, onko 80 tonnin laskua maksellessa…

Käyttäjä anonyymi1991 aloittanut aikaan 11.07.2013 klo 21:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kirjoittanut tänne avoimiin ryhmiin jo aikaisemmin perheemme tilanteesta…olen siis 22v nainen ja minulla siis uhkaava ja väkivaltainen alkoholisti avomies ja 8kk vauva. Lisäksi odotan toista lasta. Kodissamme oli juuri vesivahinkoremontti, jonka avomieheni humalapäissään aiheutti. Olin lapseni kanssa 3kk evokossa kodistamme. Kun olin ehtinyt alle 2viikkoa asua taas kotona ovellemme…

Käyttäjä ninniii aloittanut aikaan 15.07.2013 klo 10:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moikka! Halusin kertoa tarinani tänne, sillä täältä tuntuu löytävän samassa tilanteessa kamppailevia. Olen seurustellut mieheni kanssa 1,5 vuotta ja yhdessä olemme asuneet vuoden yhdessä. (mieheni 22v, minä 24v) Suhteemme on ollut ihana ja rakastan miestäni valtavasti. Ensimmäiset riitamme alkoivat jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Tällöin mieheni oli viestitellyt ahkerasti naispuolisen…

Käyttäjä aloittanut aikaan 10.07.2013 klo 10:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Niin sallitko puolison etenevän työssään vaikka se vaikeuttaisi yhteistä elämäänne? Tai pitäisi miettiä koko ajan, että jatkossa työ olisi vaarallisempaa jne. Onpa vaikea asiaa kuvaila. Mutta itsepä mies mun mielipidettä kysyy ja en osaa asiaan vastata.

Käyttäjä White princess2 aloittanut aikaan 06.06.2013 klo 04:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Siitä on nyt puolitoista vuotta. Tuli ensimmäisen kerran elämässä tarve löytää joku, jonka kanssa jakaa elämänsä sen suuren nuoruuden rakkauden jälkeen. Se nuoruuden rakkaus kohteli kuin prinsessaa. Olinhan kaunis ja kunnollinen perhetyttö. Tietysti myös hyvin kokematon. Elämänkriisissäni olin nyt hyvin altis kaikenmaailman kauniille puheille. Uskoin sen jutun, kun hän lupasi…

Käyttäjä Huusaa aloittanut aikaan 14.07.2013 klo 15:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tunnen huonoa omaatuntoa siitä, etten aio mennä veljeni lapsen ristiäisiin, koska isäni tulee sinne myös. Ja minä en voi sietää isääni. Olen monta vuotta kärsinyt huonoa omaatuntoa jo pelkästään siitä etten ole isääni yhteyksissä, koska vieraannuin hänestä lapsena. Hän itse ei ollut läsnä kun olin pieni ja häntä kiinnosti ryyppääminen…

Käyttäjä mimmix aloittanut aikaan 13.07.2013 klo 08:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Meilä oli tiistaina väkivaaltatilanne kotona jossa mies löi minua ,poiliisi ja ambulanssi tuli paikalle ,ja meillä oli tuolloin kotona kolme lasta ,lapset eivät nähneet tilannetta ,mutta siitä tuli ls ilmoitus ,pelkään nyt ihan kamalasti että meiltä otetaan lapset pois ☹️tämmöistä ei ole koskaan aikaisemmin tapahtunut ,on niin kamala olo etten…

Käyttäjä mariella aloittanut aikaan 11.07.2013 klo 00:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olimme vielä viime syksynä suht onnellinen suurperhe. Minä tosin sairastuin viitisen vuotta sitten. Takana vaikeita leikkauksia, myös aivopuolelle. Kuntouduin tosi hyvin, omalla sinnikkyydelläni ehkä eniten. Odotimme ensimmäistä suurta perhejuhlaamme; olihan yksi pojistamme löytänyt suuren rakkauden, jonka kanssa hän halusi jakaa loppuelämänsä. Häät olivat siis järjestelyjen alla. Loppukesästä huomasin miehessäni muutoksen.…

Käyttäjä Hannibal aloittanut aikaan 11.07.2013 klo 23:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Meillä on ollut jo toista vuotta aika kylmät välit lapseni (s.09/2011) äidin kanssa. En oikein osaa selittää miksi, koska meillä ei parisuhdeaikana ollut mitään objektiivisessa mielessä suuria riitoja. Jäin marraskuussa työttömäksi ja kevään ja kesän mittaan on alkanut päässä vippaamaan elämän tilanne. Ei perhettä, ei töitä, ei tulevaisuutta. Viime viikolla…

Käyttäjä vianoora aloittanut aikaan 09.07.2013 klo 21:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

No niin. Olen lukenut näitä keskusteluja ahkerasti ja nyt itsekin päätin rohkaista mieleni ja uskaltaa tänne kirjoittaa. Olen kolmekymppinen nainen ja kolmen lapsen äiti. Kaksi vanhempaa lasta ovat aiemmasta liitosta ja nyt tässä liitossa on lapsettomuushoitojen avulla syntynyt reilun vuoden ikäinen tyttö. Edellinen liittosi päättyi nyt kahdeksan vuotiaan poikani ollessa…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: