Parisuhde, koti ja perhe

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä pesco aloittanut aikaan 17.09.2013 klo 21:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä mä voin tehdä. Äiti on välillä mukava, mutta saa joitain raivokohtauksia, huutaa ja syyttelee. Miltein keksii asioita päästään ja huutaa niitä mulle. Syyttää ja haukkuu mua. Alkoholilla on välillä osuutta asiaan. Usein epäilen narsistista persoonallisuushäiriötä tai kaksi suuntaista. Kahta persoonaa. Nyt tuntuu etten tunne koko ihmistä. Iloinen ääni kuullostaa…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 10.09.2013 klo 13:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tukinetissä järjestetään ajalla 1.10.- 30.11.2013 suljettu vertaistukiryhmä: Parisuhdeväkivallasta vapaaksi. Teemaryhmä on tarkoitettu parisuhdeväkivaltaa kokeville tai kokeneille naisille. Teemaryhmä tarjoaa luotettavan ja turvallisen ympäristön, jossa naiset voivat keskustella kokemastaan parisuhdeväkivallasta ja sen seurauksista elämässään ohjatusti ja valvotusti muiden vertaisten kanssa. Ryhmäläiset saavat tietoa parisuhdeväkivallasta, sen ilmenemisestä, selviytymiskeinoista sekä tietoa mahdollisuuksista päästä…

Käyttäjä Rakkauden armoton sähläri aloittanut aikaan 05.09.2013 klo 22:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olemme tosiaan avovaimoni kanssa ajautuneet luottamuspulakriisiin. Meillä oli normaalisti hyvin aktiivinen seksielämä mutta n.2kk sitten yhtäkkiä loppui kuin seinään. Myönnän jo tässävaiheessa että en osaa puhua parisuhteessa kunnolla, jostain syystä en uskalla. Elämä omasta mielestäni oli hyvä ja luulin myös että meillä ei ole mitään ongelmia parisuhteessa, Katsoin kyseiset…

Käyttäjä hheli aloittanut aikaan 22.06.2013 klo 12:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ajattelin kirjoittaa tänne murheestani, jos täältä saisin apua.. Olen eronnut miehestäni noin kuukaus sitten, enkä vain tahdo päästä yli hänestä! Olimme kihloissa noin 2 vuotta, suhteemme aikana mies oli väkivaltainen minua kohtaan niin henkisesti kuin fyysisesti. Rakastin häntä silti niiiin paljon, mutta sitten……hän iski minulle kauheat sanat ”tahdon erota, minulla…

Käyttäjä Esanssi aloittanut aikaan 24.08.2013 klo 18:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Olen kirjoitellut tänne Tukinettiin aiemminkin, mutta viimeisestä kirjoituksesta on jo useampi vuosi. Tuolloin kirjoitin masennuksesta ja parisuhteesta, kävin kognitiivisessa psykoterapiassa ja söin myös masennuslääkkeitä. Jossain vaiheessa aloin kai voimaan paremmin, sillä lopetin kirjoittamisen ja lääkkeidenkin syömisen. Psykoterapiassa kävin täydet kolme vuotta, kunnes lopetin noin 1,5 vuotta sitten. Silloinen parisuhteeni…

Käyttäjä Uusi elämä aloittanut aikaan 04.09.2013 klo 14:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heissan! Muistinpa tämän ryhmän pitkästä aikaa. Viimeksi olenkin näköjään kirjautunut sivustolle n. vuosi sitten. Edelleen päässä pyörii ajatukset samojen asioiden ja saman ihmisen ympärillä kuin jo vuosi sitten! En tiedä miksi kirjoitan tänne. Ehkä siksi, että kun laittaa sanoja ”paperille”, itsellekin hahmottuu asiat paremmin. Tai sitten ehkä odotan joltakin jotain…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 15.08.2013 klo 14:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tukinetissä järjestetään 16.9.–15.11. suljettu teemaryhmä ”Miehistä puhetta”. Teemaryhmä on tarkoitettu miehille, jotka ovat kokeneet seksuaalista kaltoin kohtelua jossain vaiheessa elämäänsä. Seksuaalinen kaltoin kohtelu voi olla esimerkiksi epäsopivaa koskettelemista, katsomaan pakottamista, jonkinlaiseen seksuaaliseen kontaktiin pakottamista, seksuaalista hyväksikäyttöä, raiskaus tai sen yritys. https://www.tukinet.net/keskustelu/lomake/nayta.tmpl?grp=239 (vaatii sisäänkirjautumisen) Teemaryhmä tarjoaa luotettavan ja turvallisen ympäristön, jossa…

Käyttäjä emilia66 aloittanut aikaan 29.08.2013 klo 12:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Täällä lukijana olen kohta roikkunut vuoden.. Yli 20 vuotta naimisissa, lapsia joista osa jo aikuisia. Avioliitto ja parisuhde on ollut mielestäni hyvä. Välillä on ollut riitoja, mutta niitä kai on joka liitossa. Olemme mieheni kanssa sielunkumppaneita tai niin olen aina kokenut. Meillä on paljon yhteistä.. sama aate- ja arvomaailma, samanlainen…

Käyttäjä Ansku5 aloittanut aikaan 20.08.2013 klo 20:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. En enää keksinyt muuta tapaa purkaa oloani, minua hävettää niin paljon kaikki etten pysty kenellekään läheiselleni puhua mistään tähän liittyvästä. Olen ollut niin yksin kaiken häpeän, epäillyn, henkisen ja fyysisen väkivallan kanssa etten pääse ulos. Kohta 5-vuotta sitten alkoi suhde työkaverini kanssa joka oli naimisissa. Itse olin myös ja…

Käyttäjä Sofia2 aloittanut aikaan 16.08.2013 klo 22:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pelkään olevani jonkin sortin narsisti. Siskoni ja yksi ystäväni ovat vihjanneet tästä, mutta aluksi vain loukkaannuin tapani mukaan. En muutenkaan osaa ollenkaan käsitellä itseeni kohdistuvaa kritiikkiä. Siksi haluan heti eroon niistä tilanteista, joissa voisin paljastua tyhmäksi tai huonoksi. Luovutan ”kilpailutilanteissa” nopeasti. Minun pitää onnistua kaikessa tosi hyvin tai muuten luovutan,…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: