Miehellä ei koskaan aikaa suhteelle?

Miehellä ei koskaan aikaa suhteelle?

Käyttäjä omppe aloittanut aikaan 29.08.2013 klo 13:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä omppe kirjoittanut 29.08.2013 klo 13:12

Hei. Olen 25-vuotias nainen, seurustelen itseäni 11 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olemme olleet tavallaan yhdessä 8kk (missään välissä ei ole erikseen sovittu että nyt ollaan yhdessä). Alkuun mies oli innokas tapaamaan monta kertaa viikossa, notkui päivittäin facebookissa juttelemassa… kehui joka kerta kun nähtiin, joko kauniiksi tai aarteeksi tai ihanaksi, mitälie.

No ymmärrän, että tässä ollaan ylitetty jo se alkuihastuksen laantuminen. Miehellä on kiireinen sosiaalielämä, eri työaika, harrastuksia. Nykyään on kauniit puheet loppuneet ja tuntuu siltä kuin olisin vain yksi harrastuksista. Viestejä ei tule juuri koskaan, facebookissa ei enää jutella ja nähdään about kerran viikossa. Ja toisinaan tämäkin jää yhteen iltaan ettei edes yökylään. Omasta mielestäni suhde ei voi kehittyä ja pysyä kunnossa näin vähällä kontaktilla. Haluaisin läheisyyttä ja hyväksyntää, osoitusta että olisin tärkeä. Ylitse muiden. Tai edes tasavertainen muiden mielenkiintojen rinnalla.

Olen yrittänyt asiasta mainita. Vastaus on jotakuinkin että ”mulla nyt sattuu olemaan aktiivisempi elämäntyyli” tai ”erilainen elämäntilanne”. Hyvin me yhdessä viihdytään silloin harvoin kun nähdään. Eilen taas koitin asiasta mainita tekstiviestillä ja vastaus oli että ”joo tästä on tulossa ongelma, kun ei mulla riitä aika edes omiin juttuihin. eihän tää oo reilua suakaan kohtaan kun sulla on niin paljon rauhallisempi elämänrytmi”. No mun mielestä kun parisuhteelle kuuluu järjestää aikaa jos sitä haluaa ylläpitää. Eihän tästä nyt tule mitään että itse pitää kalenteriaan taukoamatta tyhjänä että olisi varmasti vapaa sen kerran viikosta kun toisella on pari tuntia aikaa…

Käyttäjä Puunlehti kirjoittanut 29.08.2013 klo 23:20

Mulla on ollut tuollainen suhde, joskus. Kyllä se katuu juuri ajanpuutteeseen. Kun toinen (mä) vain järjesti vapaata omilta menoilta, alkoi se into lopahtaa. Kun sitten laitoin ehotuksen että toinenkin järjestää aikaa suhde päättyi siihen. Se vain ei ollut se "oikea"....

Käyttäjä omppe kirjoittanut 14.09.2013 klo 21:03

Kiitos vastauksestasi. Olisiko muilla minkäänlaista kantaa asiaan?

Käyttäjä omppe kirjoittanut 15.10.2013 klo 21:46

Kukaan muu mitään mieltä? Edelleen sama tilanne jatkuu...

Käyttäjä Menolly kirjoittanut 16.10.2013 klo 11:06

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta kyllä jos toisen kanssa oikeasti haluaisi olla, niin sille järjestäisi aikaa.

Ette ole missään vaiheessa sopineet olevanne yhdessä, voi olla että miehen mielestä ette ole yhdessä. Olette vain tapailleet vähän ja mies on tullut siihen tulokseen, ettei jaksa enää kiinnostua sinusta.
Veikkaan, että jossain vaiheessa mies ilmoittaa, ettei jaksa enää tavata.

Käyttäjä phoenix kirjoittanut 16.10.2013 klo 20:45

Samaa mieltä kuin edellinen. Parempi että teet itse lopun suhteelle (niin mille suhteelle?), sillä aivan varmasti mies on jo nyt kyllästynyt. Kyllä sitä aikaa tapailemisille järjestyy, jos on oikeasti toisesta kiinnostunut.