Sekava suhde; väkivaltaa, valehtelua ja vainoilua

Sekava suhde; väkivaltaa, valehtelua ja vainoilua

Käyttäjä Girlneedshelp90 aloittanut aikaan 08.10.2013 klo 12:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Girlneedshelp90 kirjoittanut 08.10.2013 klo 12:16

Olen siis 23-vuotias nainen joka seurustelee 26v miehen kanssa. Seurustelua takana yli 3 vuotta.

Suhteemme on hyvin tiivis, meillä ei ole yhteisiä kavereita tai muutenkaa yhteistä tekemistä. Käydään vain ulkona joskus viikonloppuisin, syömässä, elokuvissa jne. Itse olen luottamuksen arvoinen etten koskaan voisi pettää miestäni. Hänkään ei ole yhtään mustasukkainen mitä minä teen. Miksiköhän?
Rakastamme toisiamme paljon, mutta pelkään että hän haluaa vain satuttaa

Mutta sitten tilanteeseen; jossa mieheni kirjottelee facebookissa ja netissä muutenkin salaa selän takani. Hän on kirjotellut facebookissa muille naisille että kuinka hän on rikas ja hänellä on paljon rahaa että voisi viedä neitoset ulos syömään ja juhlimaan, on pyytänyt exää treffeille syömään, on kehunut muita naisia että kuinka kauniita ne ovat ja haluaisi vaimoksi yhden heistä, mutta minä tuskin koskaan saan kehuja.

Suutun aina jos näen hänet facebookissa paikalla, koska mieleni menee siihen että hän kumminkin kirjottelee joidenkin kanssa. Hän itse sanoo että tarvitsee vain kavereita ja ei ole kiinnostunut muista naisista kun minusta. Mutta miksi sitten täytyy kirjotella tuohon sävyyn viestejä?

Hän myös pyytää naispuolisia kavereita kylään kun en ole kotona, esim viikonloppuisin juhlimaan. ( Osan näistä naisista tiedän ja se ei haittaa vaikka tulisivatkin miehen seuraksi), mutta on myös työkavereita jonka numeron mieheni on ottanut ja pyytää tätä työkaveria meille kylään

Eli tämä on mennyt siihen etten uskalla lähteä mihinkään pidemmälle reissulle tai kavereille yöksi, koska pelkään että hän tekee niiden (tuntemattomien ketä en tunne) naisten kanssa jotain, vaikka itse sanoo vaan että tarvitsee kaveri seuraa..
Hän ei halua pahaa minulle, vaan itselleen kavereita. Mutta olen niin mustasukkainen niin luulen että muut naiset vievät hänet ja hän jättää minut.

Yleensä kurkin hänen tekstareita ja puhelinta yleensäkin jos hän ei nää.

Mieheni on myös valehdellut yöpaikkansa monesti, sanonut olevansa työkaverilla yötä, mutta onkin ollut lapsuuden kaverilla (naisella) yötä, tämähän ei minua haittaa mutta miksi valehdella? Hän sanoi että pelkää kertoa totuuden, koska suutun aina

Riidat ovat aina niin pahoja, saan aina hirveän raivokohtauksen kun näen että hän taas on pyydellyt muita naisia kylään tai ulos, tai edes nähdä kadulla.
Heittelen hänen tavaroita ja käyn käsiksi. Mieheni käy myös minuun käsiksi, on lyönyt pari kertaa avokämmennellä kasvoihin riidan aikana. Hän sanoo aina riidan aikana että suhde on ohi että en ole edes nainen, että voin lähteä ovesta ulos (asun hänen talossaan)

Auttakaa mitä voisin sanoa hänelle, että hän tajuaa kun on satuttanut minua ja vienyt luottamuksen!

Riidellään varmaan joka viikko muista naisista, kun hän ei ymmärrä että minusta tuntuu pahalta nuo hänen kirjoitukset kun en tiedä että ovatko ne loppuneet.

Onko vika hänessä vai enkö vain näe totuutta, koska kumminkin me haluaisimme jatkaa yhdessä

Käyttäjä mariella kirjoittanut 08.10.2013 klo 23:55

Hei🙂🌻
Kyllä kuulostaa tosi ikävältä teidän tilanne. Mihin miehesi niitä muita naisia tarvitsee...hänellä on sinut🙂🌻
Jotenkin ihme juttu, että haluaa treffata muita, vaikka on vakisuhteessa.
Minä en IKINÄ hyväksyisi tuollaista käytöstä.
Meillähän ns.kaveruus olikin uskottomuutta ja vieläpä niin, että tunnen naisen pitkältä ajalta. Hän on ollut lempeä ns.äitihahmo, mutta paljastuikin piruksi sarvet päässä🙄
Väkivallan ilmestyminen suhteeseen on hälyttävä merkki.
Te tarvitsisitte ulkopuolista apua: haluaako mies kohottaa itsetuntoaan muiden naisten huomion haulla ja haukkumalla sinua??
Te olette nuoria ja kannattaa ihan oikeasti miettiä sitä, mikä on suhteen tulevaisuus, mikäli miehesi ei muutu. Jäätkö kynnysmatoksi?
Onko miehesi hellä, rakastavainen ja huomaavainen Sinua kohtaan?
Sinä olet hänen kanssaan ja ykköspaikka kuuluisi sinulle ☺️❤️
Kysy mieheltäsi, miksi hän kohtelee sinua noin julmasti? Haluaako hän erota mutta uskallus puuttuu ja huonolla käytöksellä yrittää saada sinut lähtemään? Edellinen oli arvaus, sillä todellisen syyn käytökseensä tietää vain miehesi itse.
Tämän enempää en minä osaa Sinua auttaa, jos tästä kirjoituksesta nyt ylipäätään apua oli.
Elän itsekkin vielä kriisivaihetta miehen pettämisen seurauksena. Se oli uskomattoman satuttava ja järkyttävä asia kaikin puolin 😭
Toivon Sinulle voimia ja jos haluat, niin kirjoittele tänne miten menee...Joskus jopa se helpottaa, että saa ajatuksiaan jaettua muiden kanssa 🌻🙂🌻