Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä janit aloittanut aikaan 01.10.2013 klo 22:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Avaanpa omaa tilannetta. Eli törmäsin netissä kuusi vuotta sitten naiseen joka oli raskaana. Juttu luisti päätimme tavata kahvien merkeissä. Siitä se sitte lähti aivan mahtava rakkaustarina. Eka vuosina emme paljon riidelleet, arkihan tosin väsytti ja muuttelu. Velkoja molemmilla joten pientä kikkailua kaiken kanssa. Homma sitten meni vauhdilla eteenpäin tein aikasempien…

Käyttäjä capricorn aloittanut aikaan 18.02.2011 klo 10:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miehelläni on tuore ystävyyssuhde huomattavasti häntä itseään nuoremman naisen kanssa. Mieheni on viettänyt yön ystävänsä luona jutellen ja käynyt hänen luonaan kahvilla ja kävelyllä. Kaikesta tästä hän kertoo minulle avoimesti mutta minua ei koskaan pyydetä mukaan. Puhelinkeskustelut hoidetaan eri huoneessa tai kokonaan ulkona. Kun pyydän että mieheni näyttäisi puhelutiedot ja…

Käyttäjä särkynyt3 aloittanut aikaan 17.05.2011 klo 12:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Oli pakko lähteä tänne kirjoittamaan, koska ahdistus on niin suuri. Olen 29v mies ja ollut naimisissa 7,5 vuotta. Suhteessamme on ollut kriisejä ja rakkautta. Meillä on kolme ihanaa lasta. Olen tukenut ja rakastanut vaimoani kaikissa tilanteissa, enkä koskaan ole puhunut hänestä pahaa (joskus riidellessä jotakin pientä). Vaimo oli 5 vuotta…

Käyttäjä nainen50+ aloittanut aikaan 20.10.2013 klo 12:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen elänyt tunnetasolla elämäni vaikeimmat kuukaudet, hakenut ammattiapuakin. Luulin, että olisin jo vahvempi ja järkevämpi, mutta tuntuu että päinvastoin. Olen kokenut avioeron nuorena ja jäin silloin pienen lapsen kanssa kaksin. Se OLI rankkaa mutta pojalla nyt jo oma perhe ja asiat kunnossa. Itsellä on ollut eron jälkeen 2 ihmissuhdetta ja…

Käyttäjä rrr aloittanut aikaan 17.10.2013 klo 09:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hei, tuttäväpiirissäni on tilanne, jossa nainen on perheväkivallan alla, ei saa vuokra-asuntoa maksuhäiriön takia. Mitä voi tehdä?

Käyttäjä Thalia aloittanut aikaan 27.08.2013 klo 12:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme seurustelleet puolisentoista vuotta. Asuneet yhdessä useammankin kuukauden. Suhde on ollut suurimmilta osin todella hyvä. Teemme hyvää toisillemme, jaamme useita mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia, mies on sekä puolisoni että paras ystäväni. Olemme edelleen rakastuneita toisiimme, suhteessamme on paljon hellyyttä ja intohimoa. Meillä molemmilla on ja oli suhteeseen tullessa painolastia. Minun kohdallani…

Käyttäjä omppe aloittanut aikaan 29.08.2013 klo 13:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen 25-vuotias nainen, seurustelen itseäni 11 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olemme olleet tavallaan yhdessä 8kk (missään välissä ei ole erikseen sovittu että nyt ollaan yhdessä). Alkuun mies oli innokas tapaamaan monta kertaa viikossa, notkui päivittäin facebookissa juttelemassa… kehui joka kerta kun nähtiin, joko kauniiksi tai aarteeksi tai ihanaksi, mitälie.…

Käyttäjä junnu2 aloittanut aikaan 11.10.2013 klo 15:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Olen muutaman kerran tänne kirjoittanut omasta elämästäni…mies petti yli vuoden toisen naisen kans. Edelleen ollaan yhdessä ja jatketaan jo 20v kestänyttä avioliittoa. Toinen nainen on historiaa mutta itse kärsin jatkuvasti eri asioista, epäilen, ahdistun ja ajatukset vie ties minne välillä… Tänne kirjoittaminen helpottaa jollakin tavalla, mutta haluaisin keskustella jonkun…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 03.07.2013 klo 00:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! En tiedä, miten tämän kertoisin. Itkenyt olen pitkin päivää. Itku tulee pyrähdyksinä. Menneisyydessä on aviero pari vuotta sitten. Se päättyi, kun mies kyllästyi minuun ja rakastui toiseen. Liittoon liittyi myös valehtelua ja väkivaltaa. Olin päässyt kuin vankeudesta vapaaksi. Vajaa pari vuotta sitten ihastuin työkaveriini. Ei missään vaiheessa muutettu yhteen.…

Käyttäjä himmuli aloittanut aikaan 24.02.2010 klo 17:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ihan aluksi; teen montaa eri surutyötä tällähetkellä. Traumaterapoin yli 6 vuotta kestänyttä suhdetta narsistin kanssa, suren pikkuveljeni itsemurhaa, suren tyttäreni sairastumista uudelleen psykoosiin ja sitä ettei hän halua olla enää missään tekemissä kanssani, lastenlasteni muuttoa ulkomaille ja elämänkumppanini, parhaan ystäväni (niin luulin) petollisuuden paljastumista; hänellä on ollut ainakin kolme naista…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: