Miehellä puhelinsuhde

Miehellä puhelinsuhde

Käyttäjä höttis aloittanut aikaan 06.11.2013 klo 12:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä höttis kirjoittanut 06.11.2013 klo 12:09

Olemme seurustelleet mieheni kanssa koko nuoruus- ja aikuisajan, 14 vuotta. Kummallakaan ei ole ollut muita koko aikana. Välillä on mennyt huonommin, mutta niin siitä vain on noustu. Meillä on kolme lasta, 6v, 2v, 5kk.
Mies on juonut paljon viimeisen puolen vuoden aikana ja ollut kylmä minua kohtaan. Puhumaan ei olla pystytty pitkiin aikoihin. Ollaan vain menty putkessa ja hoidettu lapsia.
Muutama viikko sitten rupesin ihmettelemään miehen puhelinkäyttäytymistä ja tiesin heti että sillä on joku toinen. Viikko sitten rohkenin kysyä, että mikä on kun ei puhu mitään ja on niin omituinen. Sanoi, että tympii tämä yhdessäoleminen. Tuolloin ei myöntänyt vielä toista naista. Puhuttiin seuraavana päivänä asioista ja mies ehdotti, että jos hän muuttaa pois kotoa. Jos se kiinnostus tulisi sillalailla takaisin. Ei kuitenkaan halunnut erota. Olla vaan erillään. Ollaan puhuttu ja sovittu että mennään päivä kerrallaan ja yritetään. Miestä ahdistaa kotona oleminen. On tottunut oleman monta vuotta reissutyössä ja nyt on ollut 1,5v töissä kotoa kulkien. Kaipaa omaa aikaa. Seksiä meillä kyllä on. Mutta onko se miehille vain fyysinen juttu? Tunteista erossa?

Puhelinkäytös jatkui ja tuli puhelinlasku. Siinä oli 650 viestiä samaan numeroon ja puhelu päälle. Eihän se auttanut miehellä kun tunnustaa. Ei ole kyläillyt naisen luona eikä sekstaillu. Ainoastaan puhelimessa olleet ja keskusteelleet. Kuulema helpotti miehen oloa. Tajusi jossain vaiheessa tekevänsä väärin ja yritti lopettaa, mutta nainen vain jatkoi. Ei tiedä onko ihastunut naiseen.

Itse olen ihan palasina. Minä ajattelen nuin pitkään jatkunutta puhelinsuhdetta pettämisenä. Varsinkin tuommosia määriä yhteydenpitoa. Tuntuu niinkuin olisi vedetty kaivonkansi jalan alta pois.😭 Laitoin miehen kotoa pois samalle iltaa, kun asia varmistui. Seuraavana päivänä oli kuitenkin pakko ottaa takaisin kotiin, koska vanhin lapsista itki asiaa ja omat voimavarat viikon itkeneenä ei enää riittänyt. Tuntui etten jaksa huolehtia lapsista ☹️

Nyt vaivaa mieltä, että miten eteenpäin. Miten tässä pitäisi itsellä käyttäytyä? Kuitenkin yritetään vielä. Olen vain keskittynyt lapsiin monta vuotta js unohtanut sen miehen sieltä isän takaa. Miten saisin miehen taas kiinostumaan minusta? Hellyydellä? Päässä kaikuu vain se lause ”ei kiinnosta enää”. Entä luottamus, miten sen saa palaamaan. Lapset on niin pieniä, että ei tässä heti halua luovuttaa.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 07.11.2013 klo 09:20

En osaa sanoa, mikä on pettämistä, minusta ne on asioita, jotka "petetystä" tuntuu pahalle.
Jos se toinen nainen osaa olla myötätuntoinen, iloinen ja hauska, puheluissaan ja viesteissään, niin herää kysymys, mikä on hävittänyt sinusta nuo piirteet? Sinä elät miehen kanssa arkea, mutta tuo toinen sunnuntaita, minusta sunnuntaita voi elää, vaikka itsensä pääpirun kanssa, mutta se tavallinen arki, tavallisen ihmisen kanssa onkin yllättävän vaikeaa.
Kiinnostaako sinua itseäsi, yrittää jatkaa miehen kanssa? Lapset on otettava tietysti huomioon, mutta tapahtuisko se sinun, mielenrauhan kustannuksella.