Miksi tulen aina torjutuksi??

Miksi tulen aina torjutuksi??

Käyttäjä rakkaudessa pettynyt aloittanut aikaan 30.10.2013 klo 14:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä rakkaudessa pettynyt kirjoittanut 30.10.2013 klo 14:17

Hei..

Jokin aika sitten tutustuin netissä kiinnostavaan mieheen. Olin tosi iloinen, koska tutustuminen tapahtui hänen aloitteestaan ja hän osoitti heti kiinnostusta minua kohtaan.
Olemme jutelleet nyt muutamien kuukausien ajan, ja olen toivonut että hänellä olisi tunteita minua kohtaan ja että hän sanoisi sen. Itse olen yrittänyt laittaa jäitä hattuun, enkä ole mitenkään ahdistanut häntä.

Viime aikoina häntä ei ole näkynyt, ja laitoin viimein hänelle viestin jossa kysyin missä hän on ja sanoin että minulla on häntä ikävä. Se oli minulta paljon sanottu, ja vaati rohkeutta sanoa se! Petyin kovin kun hän ei vastannut viestiini. Tänään sitten hän laittoi viestin jossa pyyteli anteeksi ja sanoi että on niin kiireinen töissä ettei ehdi vastaamaan. ☹️

Suoraan sanottuna en oikein usko hänen selitystään. Kuinka voi olla koko ajan niin kiire ettei yhtä pientä viestiä ehdi kirjoittaa?? Pelkään, että syynä on se, ettei hän oikeasti välitä minusta. Itse ainakin vastaisin hänen viestiinsä vaikka olisi kuinka kiire.

Kun sain hänen vastauksensa, minulle tuli ihan hirveä olo. Olin pettynyt ja minua hävetti.
Toivon ettei hän koe että jotenkin roikun hänessä kiinni.
Minulla on vastaavanlaisia kokemuksia todella paljon. Ensin saan positiivista huomiota, seuraani jopa jossain määrin hakeudutaan, mutta sitten kun tunteeni heräävät, toinen ottaakin takapakkia, eikä halua edetä mitenkään.

Tiedän että kuulostaa jonkun murkkuikäisen vuodatukselta, mutta todella mietin, mikä minussa on vikana?? Millainen minun pitäisi olla? Miksi en kelpaa?
Nyt päätin etten puhu enää tälle miehelle. Olen oppinut näkemään milloin minua ei kaivata.

Tähän on tietysti vaikea kenenkään sanoa mitään minua tuntematta, mutta aina se vähän helpottaa kun saa purkaa asiaa. Rakkaudessa tulee turpaan, niin se vain minun kohdalla on 🤕
Kommentitkin ovat tervetulleita jos jotain tulee mieleen.

Käyttäjä Elly kirjoittanut 11.11.2013 klo 19:02

En osaa sanoa, miksi muut miehet ovat torjuneet sinut, mutta tuo nettituttavuus vaikutti siltä, että hän ei etsinyt mitään vakavaa. Voihan myös olla, että hän jossain vaiheessa tuli siihen tulokseen, että et ole hänen tyyppiään. Mielestäni käytös mieheltä oli kuitenkin typerää, kun ei voinut sanoa suoraan kuinka asia on. Teit ihan oikein kun jätit yhteydenpidon tuohon tyyppiin. Ei kannata uhrata aikaa ja voimavaroja tuollaiseen.

Annan sellaisen vinkin nettitreffailuun, että tapaa kiinnostava tyyppi livenä mahdollisimman pian. Joskus mielikuva pelkkien viestien välityksellä on ihan väärä ja aikaa menee vain hukkaan. Monelle on tullut pettymyksiä, kun netissä niin mukava ihminen onkin osoittautunut oikeasti aivan toisenlaiseksi tai ei ole vaan synkannut syystä tai toisesta.

Itsellä viime vuonna meni pieleen eräs suhteenalku. Netissä mies oli mitä hurmaavin ja kehui minua valtavasti sekä odotti tapaavansa minut. Lopulta tapasimme, olimme ehkä viikon jutelleet netissä... sama jatkui. Mies oli kuin unelma. Loppuillasta hän kuitenkin vetosi väsymykseensä ja menin kotiini. Olimme suudelleet ja halailleet. Kuinka ollakaan; seuraavana päivänä hänestä ei kuulunut mitään. Otin häneen yhteyttä ja lopulta sain kuulla, ettei hän ollutkaan minusta tarpeeksi kiinnostunut. Ei osannut itsekään sanoa missä vika oli. Pettymys oli minulle todella kova, sillä olin ehtinyt jo kovasti ihastua. Ehkä ihastuin hänen puheisiinsa netissä ja siihen mielikuvaan. Tässä yksi varoittava esimerkki siitä, miksi nettituttu kannattaa tavata pian.