Monimutkainen suhde

Monimutkainen suhde

Käyttäjä chlotta aloittanut aikaan 05.11.2013 klo 20:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä chlotta kirjoittanut 05.11.2013 klo 20:30

Olen 17 vuotias tyttö. Minä olen ollut 2 vuotta ja 4 kuukautta kihloissa aikuisen miehen kanssa. Meidän suhde alkoi 27.06.2011. Meillä on 27 vuotta ikäeroa. Minä olin tuolloin 15 vuotias. Me tutustuttiin meidän kaverin kautta (siihen kaveriin olin tutustunut netissä). He asuivat 250km päässä minusta. Kun olimme seurustelleet noin 3kk niin me sovittiin tapaaminen koska he olivat tulossa tänne mun lähelle mökille kun heillä on mökki noin 80km päässä musta. He tulivat. Sillä tapaamisella ei tapahtunu mitään. Juteltiin vain. Sitten he tulivat viikkoa myöhemmin seuraavan kerran. Silloin se meni seksiin… Sitten meni vähän aikaa kun mä karkasin kotoa hänen luokseen. Mutta poliisit olivat vastassa siellä. Tästä sitten tuli poliisi juttu ja mä jouduin kertomaan meidän seksi jutusta. Se meni käräjille se asia. Hän ei saanutkuin ehdollista ja korvauksia joutu maksamaan. Ei siitä tullut heti käräjiä. Mutta sen karkauksen jälkeen multa otettiin kännykkä ja en voinut pitää häneen yhteyttä 7 kuukauteen. Ja sit sain kännykän takas niin pidettiin yhteyttä sen jälkeen. Mutta ei nähty enää sen seksi tapahtuma jälkeen yhtään. Nyt aloitin lapsi-ja perhetyön perustutkinnon. Pääsin lähemmäksi tätä minun kihlattua. Meillä ei ole enää kuin 110km välimatkaa. Olen nyt päässyt käymään hänen luonaan jo melkein joka toinen viikonloppu. Mun vanhemmilta salaa… Mutta meillä on vaan riitoja aina. Hän valehtelee mulle melkein joka asiasta ja ei kerro mitään hänen juttujaan. Meillä on mennyt tosi hyvin kun oon ollu hänen luonaan mutta aina kun oon lähteny niin heti seuraavana päivänä on jo jostakin taas riitaa. Hän ei ota mun tunteita huomioon kännykässä. Mulle tulee välillä hänen takiaan itsetuhoisia ajatuksiakin. Mitä mun pitäisi tehdä? Rakastan häntä todella paljon.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 07.11.2013 klo 09:26

Tyttö hyvä.
Jos sinun pitää seurustella miehen kanssa, vanhemmiltasi salaa, niin tiedät itsekkin, ettei kaikki mene, nyt kuin strömsöössä. Tuon ikäisellä miehellä pitää olla sen verran jo rohkeutta ja m-aa, että seisoo selkä suorana vanhempiesi edessä.
Puhuu silmiin katsoen vanhemmillesi, miten asiat on, onko tämä totta vai aikuisen miehen leikkiä.

Käyttäjä chlotta kirjoittanut 07.11.2013 klo 12:27

Mitä tarkoitat tuolla? Tarkoitatko että meidän pitäisi kertoa suoraan minun vanhemmilleni tämä asia?

Käyttäjä helemi kirjoittanut 07.11.2013 klo 12:47

Sitäpä juuri.
Ainakin minä toivoisin, että lapset, edes verran kertoisi elämästään, jos kyseessä on niin vakava suhde, että ollaan jo kihloissa.
Onneksi lapset, nyt jo kaikki aikuisia ja omassa huusholleissaan, ovat kertoneet tekemisensä, ennenkuin niistä on puheita, kyliltä vastaan tullut.
Ikäerollahan ei ole merkitystä muille kuin ulkopuolisille, he siitä saa aikaan ongelmankin,

Käyttäjä chlotta kirjoittanut 07.11.2013 klo 15:43

Mies joutuisi vankilaan jos joku saisi tietää kun hänellä on vielä ehdollinen päällä. Ja kyllä mun vanhemmat tiesi sillon siitä kihlauksesta kun mentiin jo kihloihin syyskuussa 2011. Me kerromme tästä meidän jutusta 7kk päästä kun täytän 18v. Kukaan ei voi silloin enää puuttua tähän.