Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Minä (26 v) seurustellut tyttöystäväni (23 v) kanssa vuoden, ja muutimme n. kk sitten yhteiseen kotiin. Hän on maailman suloisin ja ihanin ja rakkauteni syvenee häneen vain enemmän ja enemmän. Mutta…. Olen huomannut olevani jopa pelottavan mustasukkainen tyttöystävästäni. Tämä alkoi nimenomaan yhteenmuuton jälkeen. ☹️ Hänellä on yksi todella hyvä ystävä,…
Olen 17 vuotias tyttö. Minä olen ollut 2 vuotta ja 4 kuukautta kihloissa aikuisen miehen kanssa. Meidän suhde alkoi 27.06.2011. Meillä on 27 vuotta ikäeroa. Minä olin tuolloin 15 vuotias. Me tutustuttiin meidän kaverin kautta (siihen kaveriin olin tutustunut netissä). He asuivat 250km päässä minusta. Kun olimme seurustelleet noin 3kk…
Olemme seurustelleet mieheni kanssa koko nuoruus- ja aikuisajan, 14 vuotta. Kummallakaan ei ole ollut muita koko aikana. Välillä on mennyt huonommin, mutta niin siitä vain on noustu. Meillä on kolme lasta, 6v, 2v, 5kk. Mies on juonut paljon viimeisen puolen vuoden aikana ja ollut kylmä minua kohtaan. Puhumaan ei olla…
En tiedä laitoinko nyt oikeaan paikkaan, mutta lasketaan nyt vaikka keltanokan kokemattomuuteen… Olen nyt alkanut viimeisen kuukauden aikana huomaamaan, että tilanne kotona alkaa olla aika räjähdysherkkä. Riitoja tuntuu olevan harva se viikko. Ja viimeisimmissä riidoissa olen minäkin sitten (ehkä tahtomattani…) ollut mukana (…tai ehkä minä vain luulen niin…) Vanhempani haluaisivat…
Mulla on ongelma joka häiritsee mua älyttömän paljon. Olen tullut katkeraksi poikaystäväni menneisyydestä.. Tututsuin poikaystävääni muutama vuosi sitten, silloin hän vielä seurusteli. Oltiin silloin kavereita, mutta meillä kummallakin oli kuitenkin ihastusta puolin ja toisin, mutta asiat eivät koskaan edenneet mihinkään. Poikaystävä seurusteli eksänsä kanssa varmaan viisi vuotta, jonka jälkeen he…
Olen leskimies, lähempänä 60vuotta. Vaimoni kuoli pari vuotta sitten ja siitä lähtien olen ollu ilman seksikumppania. En ole sitä kaivannutkaan kun vasta viime aikoina. Deittailen erään naisen kanssa mutta emme ole vielä tavanneet. Minulla on kolme lasta, nuorimmainen 16v ja hän ei hyväksy naisystävää. Meillä on jo ennestään huonot välit,…
Aihe on kulunut kun mikä, mutta 8 vuotisen suhteemme suurin ongelma tuntuu olevan erilaiset seksihalut. Itse haluaisin kerran pari viikossa, mieheni useammin. Nuokin haluamani pari kertaa viikossa saattavat kuitenkin kutistua yhteen kertaan, sillä tämä halujen kohtaamattomuus aiheuttaa paineita, vaivaantuneisuutta ja tilanne on kärjistynyt todella pahasti. Vika on varmasti minussa, ja…
Olen juuri eronnut, tai siis eronnut jälleen. Suhde ollut viime vuodet hieman on/off. Nyt muutama viikko sitten tuli lopullinen välirikko. Ehdimme kihloihin asti ja asuimme yhdessä useamman vuoden. Viimeiset 2v emme enää olleet kihloissa mutta olimme yhdessä vaihtelevasti. Vuosi sitten muutin omaan asuntoon.. silti olemme olleet tekemisissä päivittäin. Vaikka olemme…
Parisuhteeni on nyt todella suuressa kriisissä ja en tiedä miten tässä vielä käy. Olemme olleet kuusi vuotta yhdessä, yhteinen koti, yhteinen koira, yhteinen kesämökki, yhteinen auto. Nyt tilanne on kärjistynyt yhden tekemäni virheen (ei uskottomuus) vuoksi siihen että minä jouduin lähtemään yhteisestä kodistamme. Asuntoa minulla ei ole enkä ole sitä…
Minulle paljastui, että mieheni on pettänyt minua toisen naisen kanssa. Minulle uskoteltiin pitkään, että kyseessä oli vain kertaluonteinen hairahdus ja mies vannoi haluavansa jatkaa parisuhdettamme ja vannoi olevansa jatkossa rehellinen kaikesta. Muutamia kuukausia myöhemmin paljastui,että mieheni on saattanut tämän toisen naisen raskaaksi. Nainen aikoo ilmeisesti pitää lapsen joka tapauksessa. Olen…