Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Hei. Sattuuko kenelläkään muilla olevan samoja kokemuksia? Joka ikinen kerta kuin minä olen joko henkisesti loppu tai fyysisesti kipeä lasten isä muuttuu minua kohtaa ilkeäksi ja ylimieliseksi, myös käytös lapsia kohtaa muuttuu vihamieliseksi. Halusin kirjoittaa tänne koska olen juuri toipumassa angiinasta ja kurkkupaiseesta, en ole kahteen päivään syönyt mitään ja…
On raskasta ollut seuraavat 5v. Tuntuu, ettei jaksa enään. Pieni tiivistelmä elämästä. Lapsuus/nuoruus kiusattuna, hyväksikäytettynä. Nuorena tehty lapsi ja puoliso petti, joi viinaa ja oli väkivaltainen. Ero ja yh- äitinä eläminen. Uusi suhde josta 2 lasta mies oli kunnollinen, mutta mielenterveys horjui reilusti. On niin pitkä tarina menneisyydessä sarja epäonnistumisia.…
Tämä voi kuulostaa jonkun mielestä ihan tyhmältä ja lapselliselta, mutta itseäni tämä huolestuttaa tosi paljon. Tutustuin kesällä facebookissa erääseen mieheen ja olemme jutelleet silloin tällöin, viime aikoina aika paljonkin. Olemme epäsuorasti antaneet toisillemme ymmärtää, että pidämme toisistamme esim. kehumalla toistemme ulkonäköä. Jokin aika sitten aloimme hänen aloitteestaan puhua intiimeistä, seksuaalisuuteen…
Hei🌻🙂🌻 Viittaan ketjuihin ja kirjoituksiin täällä ja jotenkin on tullut mielikuva, että petetyt miehet toipuvat nopeammin, kuin petetyt naiset??? Onko havaintoni väärä??? Sitäkin mietin, käyvätkö miehet tunteen tasolla läpi asioita, vai tuleeko ajatteluun ensin järki mukaan?
Olemme uusioperhe. Asumme mieheni kanssa kahden ja luonamme vierailee mieheni teini-ikäinen tyttö. Meillä on tytön kanssa hyvät välit.. Ehkä hänen äitinsä mielestä liiankin hyvät sillä äiti kieltää tytärtään meillä viettämästä aikaa. Mieheni tyttären ydinperheessä äidillä ei riitä aikaa tytölle tarpeeksi sillä perheessä on kaksi muuta vaativaa lasta ja äidillä uusi…
22vuotta yhteistä elämää takana, 4yhteistä lasta:21, 19, 13, 2.5v. Elämään on mahtunut niin ylä-kuin alamäkeä. Tällä hetkellä niin ristiriitaiset ajatukset. Soitin aamulla vuokra-asunnosta, vahva ajatus siitä että tämä on nyt tässä. Mies on kova juomaan, sitä on toki jatkunut jo kauan. Käyttäytyy välinpitämättömäsi, ei halua puhua meidän suhteesta vaan vetäytyy…
Heippa! Enpä tiedä, onko tämä hyvä idea kirjoittaa tänne? Olen vähän pihalla kaikesta! Tästä on mun vaikea kertoa. Mulla on ollut aina huonoa tuuria miessuhteissa. Eka miesystäväni ryyppäsi ja soitteli kännissä töihin ja öisin herätteli kesken unien. Jätin sen. Toka mies ystäväni ensi treffeillä baarireissun jälkeen tuli kylään puoliksi väkisin…
Heippa! Toivottavasti tämä voisi olla oikea paikka kirjoittaa aiheesta. Elikkäs,lapseni isä tappoi itsensä noin 4 vuotta sitten. Lapseni oli silloin juuri ja juuri 3 vuotias pieni ihminen. Silloin heti isän kuoltua kerroin toki,miten nyt lapselle suinkin voikaan kertoa,että isi on kuollut ja mennyt taivaaseen. (En itse usko kyllä jumalaan,mutten sen…
Vaimoni ja hänen kaverinsa menivät kallion saunaan juhlimaan. Toisessa saunassa oli kundi porukka… illasta paljastui yksityis kohtia kiitos hyvän kaverin joka pongas kuva cd bileistä. Asiaan. Vaimoni siis istui pyyhe päällä toisen kundin sylissä… ja mitään ei kuulema tapahtunut paikassa… tästä ei kuvia missään.. baarista kyllä sama homma mut vaatteet…
Hei kanssaihmiset. Toivon että tänne avautuminen auttaa minua selviämään juuri niskaan rysähtäneestä tilanteesta. Avopuolisoni petti minua viime yönä työkaverin kanssa pikkujoulujen huipennuksena. Tuli vasta aamulla kotiin, mistä jo osasin pelätä tätä. Sanoi että meidän juttu on nyt ohi, ja paljasti pettäneensä. Olemme olleet yhdessä reilut viisi vuotta. Hirveän hyvin meillä…