Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3798
Käyttäjä wepezi aloittanut aikaan 20.11.2013 klo 10:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Sattuuko kenelläkään muilla olevan samoja kokemuksia? Joka ikinen kerta kuin minä olen joko henkisesti loppu tai fyysisesti kipeä lasten isä muuttuu minua kohtaa ilkeäksi ja ylimieliseksi, myös käytös lapsia kohtaa muuttuu vihamieliseksi. Halusin kirjoittaa tänne koska olen juuri toipumassa angiinasta ja kurkkupaiseesta, en ole kahteen päivään syönyt mitään ja…

Käyttäjä oikkunainen69 aloittanut aikaan 23.11.2013 klo 12:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

On raskasta ollut seuraavat 5v. Tuntuu, ettei jaksa enään. Pieni tiivistelmä elämästä. Lapsuus/nuoruus kiusattuna, hyväksikäytettynä. Nuorena tehty lapsi ja puoliso petti, joi viinaa ja oli väkivaltainen. Ero ja yh- äitinä eläminen. Uusi suhde josta 2 lasta mies oli kunnollinen, mutta mielenterveys horjui reilusti. On niin pitkä tarina menneisyydessä sarja epäonnistumisia.…

Käyttäjä rakastunutko? aloittanut aikaan 23.11.2013 klo 18:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tämä voi kuulostaa jonkun mielestä ihan tyhmältä ja lapselliselta, mutta itseäni tämä huolestuttaa tosi paljon. Tutustuin kesällä facebookissa erääseen mieheen ja olemme jutelleet silloin tällöin, viime aikoina aika paljonkin. Olemme epäsuorasti antaneet toisillemme ymmärtää, että pidämme toisistamme esim. kehumalla toistemme ulkonäköä. Jokin aika sitten aloimme hänen aloitteestaan puhua intiimeistä, seksuaalisuuteen…

Käyttäjä mariella aloittanut aikaan 19.11.2013 klo 15:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei🌻🙂🌻 Viittaan ketjuihin ja kirjoituksiin täällä ja jotenkin on tullut mielikuva, että petetyt miehet toipuvat nopeammin, kuin petetyt naiset??? Onko havaintoni väärä??? Sitäkin mietin, käyvätkö miehet tunteen tasolla läpi asioita, vai tuleeko ajatteluun ensin järki mukaan?

Käyttäjä Muumi10 aloittanut aikaan 18.11.2013 klo 13:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme uusioperhe. Asumme mieheni kanssa kahden ja luonamme vierailee mieheni teini-ikäinen tyttö. Meillä on tytön kanssa hyvät välit.. Ehkä hänen äitinsä mielestä liiankin hyvät sillä äiti kieltää tytärtään meillä viettämästä aikaa. Mieheni tyttären ydinperheessä äidillä ei riitä aikaa tytölle tarpeeksi sillä perheessä on kaksi muuta vaativaa lasta ja äidillä uusi…

Käyttäjä tupsu aloittanut aikaan 04.11.2013 klo 12:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

22vuotta yhteistä elämää takana, 4yhteistä lasta:21, 19, 13, 2.5v. Elämään on mahtunut niin ylä-kuin alamäkeä. Tällä hetkellä niin ristiriitaiset ajatukset. Soitin aamulla vuokra-asunnosta, vahva ajatus siitä että tämä on nyt tässä. Mies on kova juomaan, sitä on toki jatkunut jo kauan. Käyttäytyy välinpitämättömäsi, ei halua puhua meidän suhteesta vaan vetäytyy…

Käyttäjä murtunutsydän aloittanut aikaan 07.10.2010 klo 21:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heippa! Enpä tiedä, onko tämä hyvä idea kirjoittaa tänne? Olen vähän pihalla kaikesta! Tästä on mun vaikea kertoa. Mulla on ollut aina huonoa tuuria miessuhteissa. Eka miesystäväni ryyppäsi ja soitteli kännissä töihin ja öisin herätteli kesken unien. Jätin sen. Toka mies ystäväni ensi treffeillä baarireissun jälkeen tuli kylään puoliksi väkisin…

Käyttäjä sallinen aloittanut aikaan 15.11.2013 klo 14:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heippa! Toivottavasti tämä voisi olla oikea paikka kirjoittaa aiheesta. Elikkäs,lapseni isä tappoi itsensä noin 4 vuotta sitten. Lapseni oli silloin juuri ja juuri 3 vuotias pieni ihminen. Silloin heti isän kuoltua kerroin toki,miten nyt lapselle suinkin voikaan kertoa,että isi on kuollut ja mennyt taivaaseen. (En itse usko kyllä jumalaan,mutten sen…

Käyttäjä Tessu75 aloittanut aikaan 10.11.2013 klo 02:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vaimoni ja hänen kaverinsa menivät kallion saunaan juhlimaan. Toisessa saunassa oli kundi porukka… illasta paljastui yksityis kohtia kiitos hyvän kaverin joka pongas kuva cd bileistä. Asiaan. Vaimoni siis istui pyyhe päällä toisen kundin sylissä… ja mitään ei kuulema tapahtunut paikassa… tästä ei kuvia missään.. baarista kyllä sama homma mut vaatteet…

Käyttäjä perhoskilpikonna aloittanut aikaan 17.11.2013 klo 09:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kanssaihmiset. Toivon että tänne avautuminen auttaa minua selviämään juuri niskaan rysähtäneestä tilanteesta. Avopuolisoni petti minua viime yönä työkaverin kanssa pikkujoulujen huipennuksena. Tuli vasta aamulla kotiin, mistä jo osasin pelätä tätä. Sanoi että meidän juttu on nyt ohi, ja paljasti pettäneensä. Olemme olleet yhdessä reilut viisi vuotta. Hirveän hyvin meillä…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: