Petetyt, löydättekö musiikista apua? Mitä biisejä kuuntelette?

Petetyt, löydättekö musiikista apua? Mitä biisejä kuuntelette?

Käyttäjä Waiting4Love aloittanut aikaan 03.12.2013 klo 21:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Waiting4Love kirjoittanut 03.12.2013 klo 21:36

Itse kuuntelen paljon musiikkia ja jostain biiseistä olen saanut voimia tässä tilanteessa. Haluaisinkin tietää miten teillä muilla. Löydättekö jostain biiseistä lohtua tai voimaa vaikeassa tilanteessa?

Omalta listaltani löytyy mm.:
Queen – Love of my life
Queen – It’s A hard life
Irini – Vahva
Kaija Koo – Vapaa
Kaija Koo – Kaunis rietas onnellinen
Mariska & Pahat sudet – Painu helvettiin
Happo radio – Puhu äänellä jonka kuulen

Käyttäjä Beren kirjoittanut 04.12.2013 klo 10:43

Juha Tapio noin yleisesti ja erityisesti "Kaksi vanhaa puuta". Ei pysty kuuntelemaan silmän kostumatta.

Käyttäjä Marion2 kirjoittanut 08.12.2013 klo 19:38

Viime aikoina olen kuunellut:

VAST - "One more time", "Flames","Touched","Lost" jne.

PMMP -"Joutsenet"

Jippu ja Samuli Edelmann -" Jos sä tahdot niin"

Poets of the fall -" Heal my wounds", "Beautiful ones","Sleep","Cradled in love"

Itse saan kanssa paljon voimia musiikin kuuntelemisestä. Waiting4Love, kiitos muistutuksesta - olin unohdanut Queenin täysin.

Käyttäjä pöllöhuuhkaja kirjoittanut 09.12.2013 klo 15:08

Mä sain mielenkiintoisia näkökulmia ja mun oma näkökulmani avautui näkemään katkenneen suhteeni ongelmakohtia luettuani mm tämän:

Kiianmaa Kari: Kirjeitä rakkaudessa petetyille

"43 fiktiivistä kirjettä pettäjältä petetylle kumppanille. Kirja pyrkii vastaamaan monesta eri näkökulmasta petetyn suurimpaan kysymykseen ”Miksi teit niin?” Kirja perustuu Kiianmaan kymmenien vuosien kokemukseen parisuhdeterapeuttina. En suosittele lukemaan kirjaa, mikäli olet tullut petetyksi ja tunteesi ovat vielä erittäin pinnassa. Suosittelen kuitenkin tarttumaan tähän kirjaan sitten kun olet päässyt pahimman vaiheen yli. Kirja on erittäin hyvä lukukokemus myös niille, joiden parisuhteeseen ei ole kuulunut uskottomuutta." (http://eroseminaari.fi/kirjavinkit)
😉

Joe Cocker: What becomes of the brokenhearted

En ole halunnut villitä omaa tunnetilaani petetyksi tulemisesta. Olen purkanut sen kirjoittamalla, oksentamalla värejä ja lauseita vesiväripaperille ja itkemällä, rukoilemalla ja puhumalla. Ja tekemällä itse biisejä ja sanoituksia.
🤨